Kyllä täytyy sanoa, että leffoja tulee katsottua kamalan vähän nykyisin! Telkkaristakaan en seuraa enää mitään muuta kuin Lostia.
Mutta viikonloppuna oli yöduunissa ja satuin katsomaan pari leffaa. Ensin
The Birth, ohjaajaa en muista, mutta Nicole Kidman pääosassa. Kidman on yksi mun lempinäyttelijöistä, melkoisen muuntautumiskykyinen ja vakuuttava! Tämä leffa nyt oli vähän turhankin tyylitelty mun makuun, tunnelma oli yritetty saada mahdollisimman vakavaksi, mutta se tuntui vähän "tekovakavalta" jos niin voi sanoa..
Toinen leffa sitten oli sellainen kuin
The Fog, siis Usva, ja...

mitähän sitä sanoisi... sellaista kertakäyttö"kauhua" kyllä että harvoin näkee!

Juonessa ei juurikaan ollut mitään järkeä, edes noin niinkuin yliluonnolliseksi leffaksi, ja sitten se kaikki päälleliimattu tissi-perse-osio oli täysin yliampuvaa. Ok, ehkä en ole kohderyhmää...
Vuokrasin huhti-toukokuussa muutaman hyvän leffan,
Sinkkuelämää,
Mamma Mia! ja
Paholainen pukeutuu Pradaan. Viimeksi mainitussa parasta antia oli tietenkin Meryl Streep. Tuli mieleen, kumpikohan käsikirjoitus oli aiemmin, tämä vai Damages -sarja? Melko samanlainen hahmo tuo Glenn Closen Patty Damagesissa nimittäin.
Mamma Mia! yllätti mut.. aluksi ajattelin, että voi ei mitä teinityttöjen pinkkiä pilvenreunaa, mutta pari kohtausta sai mut ihan fiiliksiin. Lay all your love on me on muutenkin ehkä ABBA:n paras biisi, mutta se kohtaus siinä leffassa oli... jollain tavalla yhtäaikaa seksikäs ja voimallinen. Samoin Voulez-Vousin hurja joukkotanssi. Ja Winner takes it all onnistui kostuttamaan mun silmät... se ei ole kovin yleistä. Eli tykkäsinpäs tuosta sitten kuitenkin!!