AATS kiertue

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: AATS kiertue

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Ke Kesä 03, 2009 22:37

SisterClitorides kirjoitti:No.. ku ei meillä ole kummallakaan sitä luottokorttia niin se on aika hankalaa lippuja lähteä ostamaan.. hehe... Ja kukaan mun kavereista ei viitsi tai voi edes alkaa jonottaa netissä lippuja.. eli ne hyvät paikat menee aina ensin ennen kun olisi mahdollista nähdä kaveria.

Mites ois tuo Visa Debit, siihenhän ei sisälly luottoa ja käsittääkseni sen saa helpommin kuin tavallisen Visan. Sillä onnistuisi lippuostoksetkin, kannattaa tiedustella pankista...
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Kesä 04, 2009 10:50

Tervehdys kaikille piiiiitkästä aikaa!

Mua ahdistaa tällä kertaa todella paljon tämä kiertue... ekaa kertaa mulla ei ole mitään luottokortteja (rosvo vei ja uusi tulee vasta heinäkuussa kuulemma, on tainnu parit laskut jäädä maksamatta... :oops: ) ja sitten noi päivät tippuu niin outoon tahtiin, ettei mitään yleiskuvaa pysty saamaan.

Puola olis sopiva. Lontooseen haluisin ehdottomasti ja olis mahtavaa lähteä teidän kanssa, mutta mistä me sinne nyt liput taiotaan...? Mulla ei juurikaan edes ole rahaa ennen seuraavaa palkkapäivää, jos silloinkaan. Tää täytyy miettiä nyt tosi tarkkaan!

Oslokin olis kiinnostanu, mutta tuli myyntiin niin yhtäkkiä, niinku kaikki muutkin, ettei siihen vetoon ehtiny mukaan.

Ei varmaan kannata köyhän unelmoidakaan. Viime kiertueen aikana mulla oli vakiduuni, ja siksi rahaakin enemmän. Nyt kun tekee pätkähommia, sitä ei oikeastaan ikinä ole tarpeeksi edes jo olemassa oleviin menoihin.

Sellanen purkaus! :mrgreen:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » To Kesä 04, 2009 10:56

Mulle tarjottiin tänään kahta lippua Lontoon perjantain keikalle, STALLS, rivi BB, paikat 14-15, face value. Siinä ois teille liput.....
eBaysta löytyy myös jotain, hintojakin onneksi laski tuo toisen keikan lisääminen.
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Kesä 04, 2009 11:18

Hoochie!!! :sysilma: Mitä, missä, milloin??? Pistä yv:nä lisätietoa, jos et halua foorumille kirjoittaa! ;)
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja June » To Kesä 04, 2009 12:25

Dragon kirjoitti:Oslokin olis kiinnostanu, mutta tuli myyntiin niin yhtäkkiä, niinku kaikki muutkin, ettei siihen vetoon ehtiny mukaan.

Osloonkin saa vielä lippuja. Ja kun numeroimattomat liput on kyseessä, niin "parhaita paikkoja" ei edes ole viety ;)
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Perla » To Kesä 04, 2009 12:30

Minä en taida tällä kertaa päästä ollenkaan konserttiin :parku: työkuviot vie niin kauas periferiaan, ettei sieltä ole lähtemistä. Muuten menisin kyllä joko Lontooseen tai Varsovaan, molemmat on nyt tuttuja kaupunkeja. Jos ja kun Varsovan keikka varmistuu, niin voin kyllä suositella sinne menoa - Helsingistä pääsee suorilla lennoilla ja Puolassa on suht halpaa ja turvallista. Sala Kongresowa on keskellä kaupunkia jättiläismäisessä Kulttuuripalatsissa, ja sen löytää helposti. Muutenkin se on ihan mainio paikka, oon ollut siellä konsertissa joskus.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Kesä 04, 2009 13:15

Ai niin sinne Osloonkin tosiaan on vielä lippuja! Taitaa vaan olla aika kallista? Katsoin jossain vaiheessa Kööpenhaminan tilannetta ja ihan ok lippuja oli, mutta 90e kipale? Oho mitkä hinnat.

Puola olis ihan huippu. Ei ole tullu käytyä ja ehdottomasti haluisin mennä!

Lontookaan ei ole vielä pois suljettu... ;) Mut Puola varmaan tulis halvemmaks, eli siinä mielessä...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja BloodSport » To Kesä 04, 2009 13:41

Halusin myös muistuttaa tuosta Oslon keikasta että paikkaa ei tosiaan tarvitse kytätä. Ei siis paniikkia :) On ainakin siitä loistava vaihtoehto, että lipun oston voi siis lykätä niin pitkään kun niitä vaan riittää, kun ei numeroituja paikkoja tosiaan ole.

Mitähän ne liput olisi euroissa ollut, joku 50€-60€ väliltä, mutta lennot Osloon on ilmeisesti taas edullisemmat kun moneen muuhun keikkamaahan. Ja itseäni tosiaan kiehtoo tuo harvinaisempi konsertin tyyppi, eli seisontakatsomo taimikänytlie.

Uusia keikka-aikataulujakin luulisi vielä pullahtelevan pinnalle, ellei jostain kumman syystä koko Venäjä yms. suunnitelma ole peruttu.
Jokatapauksessa, ei kannata vielä heittää hanskoja tiskiin vaikka onkin hieman sekava tämä kiertuejärkkäily tässä ollut :)
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Dragon » To Kesä 04, 2009 13:46

BloodSport kirjoitti:Halusin myös muistuttaa tuosta Oslon keikasta että paikkaa ei tosiaan tarvitse kytätä. Ei siis paniikkia :) On ainakin siitä loistava vaihtoehto, että lipun oston voi siis lykätä niin pitkään kun niitä vaan riittää, kun ei numeroituja paikkoja tosiaan ole.

Mitähän ne liput olisi euroissa ollut, joku 50€-60€ väliltä, mutta lennot Osloon on ilmeisesti taas edullisemmat kun moneen muuhun keikkamaahan. Ja itseäni tosiaan kiehtoo tuo harvinaisempi konsertin tyyppi, eli seisontakatsomo taimikänytlie.

Uusia keikka-aikataulujakin luulisi vielä pullahtelevan pinnalle, ellei jostain kumman syystä koko Venäjä yms. suunnitelma ole peruttu.
Jokatapauksessa, ei kannata vielä heittää hanskoja tiskiin vaikka onkin hieman sekava tämä kiertuejärkkäily tässä ollut :)

Moi Bloodsport pitkästä aikaa!!! wave:

Joo, kiitos infosta, tuo Oslo houkuttaa mua kyllä, mutta tiedän, ettei Tanya sinne halua ja ollaan varmaan kuitenki yhdessä menossa, näin on vähän suunniteltu.
Mutta katsotaan nyt, miten asiat kehittyy! Oslossa olis kiva käydä. Tiedän, että kallis kaupunki... ;) Täytyy vähän nyt noita hintojakin katsastella, hostelleja ym... raha kuitenki aika pitkälle ratkasee!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Kesä 04, 2009 16:10

Muuten Oslo olis käyny mut mua ei tosiaan joo houkuta ne seisomapaikat.. kuitenkin alkaa särkee selkä ja jalat ja sit se tarkoittaa vaan sitä et olen konsertin jälkeen niin kyrpiintynyt kun olla ja voi.. eli en mitään hyvää seuraa. Hampurin keikka oli siinä mielessä kans hankala ku siellä oli koko aika savua ja mun silmiä alko sit kirvelee niin paljon et loppuaika oli aika hankalaa. En sit tiedä et onko kaikissa Torin konserteissa noita savuefektejä??? Pitääkö ottaa varalle mukaan silmätippoja tällä kertaa.. heeh..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Kesä 04, 2009 16:13

Nii ja D.. mä kyllä pystyisin lainaamaan rahat konserttilippuihin.. mulla on säästöjä sen verran et kyl niillä pärjäis ens hätään :)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Kesä 04, 2009 16:45

Hoochie Woman kirjoitti:
SisterClitorides kirjoitti:No.. ku ei meillä ole kummallakaan sitä luottokorttia niin se on aika hankalaa lippuja lähteä ostamaan.. hehe... Ja kukaan mun kavereista ei viitsi tai voi edes alkaa jonottaa netissä lippuja.. eli ne hyvät paikat menee aina ensin ennen kun olisi mahdollista nähdä kaveria.

Mites ois tuo Visa Debit, siihenhän ei sisälly luottoa ja käsittääkseni sen saa helpommin kuin tavallisen Visan. Sillä onnistuisi lippuostoksetkin, kannattaa tiedustella pankista...

Haa.. kiitos tiedosta. Samantien sitten tein Nordean sivujen kautta hakemuksen.. en tiedä mitä ne tarkoittaa tolla et pitää olla säännölliset tulot.. saahan työtönkin säännöllisen tulon! heh.. Mulla kun on määräaikainen työsopimus niin saa nähdä myöntääkö ne sen mulle..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Kesä 04, 2009 17:11

Itse sain Visan sillä perusteella että olen opiskelija. Olisin voinut hankkia sen jo aiemmin jos olisin tuon älynnyt, mutta hyvä että on nyt.

Osloon en viitsi lähteä. Harkitsin sitä ensin mutta seisominen ei innosta, siitä tulee huono olo jos en pääse nojaamaan johonkin. Lisäksi kävin Oslossa viime syksynä muusta syystä. Silloinen yöpymispaikkani oli halpa ja lähellä Majorstuen metroasemaa.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Kesä 06, 2009 15:15

Eikä vieläkään mitään uusia päiviä... :( Ei kai se kiertue voi Berliiniin loppua? Muistaako kukaan, miten kauan Tori aikoi olla kiertueella? Eikö oo välillä sanonu jotain aikoja? Lokakuun loppuun??
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Kat » La Kesä 06, 2009 19:55

^ Joulukuuhun saakka, muistaakseni.
Kat
New B
New B

EdellinenSeuraava