Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Niin tosiaan tuo seisomakeikka ei tietenkään kaikille sovi, joten tuskin kannattaa silloin lähteä. Itse myös tykkään sinänsä enemmän istuinkatsomosta, mutta tällä kertaa kyllä olen ihan kiinnostunut vaihtelusta ja jaksan kyllä seistä. Nähtäväksi jää millainen kokemus on. 

SisterClitorides kirjoitti:Kyllähän mä ainakin tiesin että Torin m&g siellä Hampurissa oli just sen konserttipaikan luona.. niinhän ne on aina. Eli siellä missä Torilla on konsertti.. jossain takaovella esim tai etupuolella. Se oli yllätys että porukkaa oli siihen aikaan todella vähän vasta kun sinne mentiin.. Tori kuulemma yleensä tulee faneja tapaamaan kello 15-16 maissa.. klo 16 taitaa olla se ajankohta yleensä. Siihen aikoihinhan Tori Hampurissakin tuli sitten ulos. Luultiin vaan että jonoa on jo niin paljon ettei mahiksia Toria tapaamaan ole mut.. siellä oli todella vähän porukkaa.. Ja me oltiin siellä tosiaan vasta joskus ehkä kolmen maissa..
Niin.. en tiedä sitten. Jos D et pysty lähtemään niin en mäkään kyllä yksin lähde minnekään ulkomaille Toria katsomaan.. en oo niin rohkea.

Ehkä ei sitten kannata haaveilla useammasta konsertista ainakaan.. siis jos sinne Puolaan olis menossa. Eli suora lento Varsovaan ja takas. JOS ne perkeleen päivämäärät nyt vaan tulis.. aika outoa jos Tori ei menekään Puolaan jos netissäkin on Puolan sivuilla mainostettu Torin tuloa..Toki Tallinna olis vielä halvempi.. ja jossain määrin tuttukin paikka jo.

Hoochie Woman kirjoitti:Porukalla auto alle, lautalla ruotsiin, siitä Köpikseen, sitten Osloon. Ja teltta konttiin niin ei tule majoituskuluja.
Lähtisin

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa