Berliini 17.6.

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Berliini 17.6.

ViestiKirjoittaja June » Su Elo 19, 2007 22:31

Naputtelin tässä aikani kuluksi Berliinin keikan muisteloita... Kirjoitelkaahan muutkin Euroopan keikoilla olleet omia keikkamuistojanne!

- M&G. Tori oli tosi hyväntuulinen ja hymyileväinen, ja jokaisen kanssa oli reilusti aikaa jutella ja poseerata kuvissa. Itse kysyin Torilta Suomen keikan fiiliksiä, ja Tori hehkutti keikkaa kovasti. Kysyi minultakin, olinko ollut paikalla, ja kehui vielä erikseen yleisöä todella loistavaksi (hyvä te!). Kehotin Toria sitten tulemaan pian uudestaankin, kun kerran niin hienosti oli mennyt. ;) Fanien keskenkin m&g:ssä oli rento tunnelma, kukaan ei yrittänyt omistaa Toria, vaan kaikki sujui ihan sulassa sovussa, ja oman vuoronsa jälkeen kaikki jäivät taka-alalle katselemaan ja kuuntelemaan ja ottamaan valokuvia. Näytin varmaan M&G:n jälkeen loppupäivän tosi fiksulle sellainen :sysilma: -ilme naamalla. :mrgreen:

- Pip!! Toivoin etukäteen juurikin Pipiä, mutta Provinssin perusteella olin sitten melko varma että Berliinissä lavalle nousee joku muu Posse-tsiksi. Mutta kuinkas kävikään! :D Pakko mainita vielä erikseen Cruel, joka levyllä ei ole kuulunut suurimpiin omiin suosikkeihin, mutta Pipin liveveto nosti sen ihan uuteen arvoon. Ja Smokey Joe oli hienoutta!

- Settilista yleisesti. Voisihan sitä luetella pitkän listan puuttumaan jääneitä suosikkibiisejä, mutta kun piti mielessä ettei kaikkea vain yksinkertaisesti pysty samalla keikalla kuulemaan, niin Berliinin biisivalikoimasta ei löytynyt yhtään mitään valittamista. No okei, soolo-Chinan tilalla olisi mieluummin kuullut vaikka Winterin tai Mariannen, mutta se on pientä siihen nähden, että saatiin sellaisia herkkuja kuin Siren, Black Dove, Take To The Sky, A Case Of You, The Waitress jne... Varsinkin The Waitress ekana encorebiisinä sai yleisön ihan sekaisin. Ennen encoreja oli stage rush, ja itsekin kirmasin lavan eteen. Siellä sitten hypittiin, heilutettiin päätä ja huudettiin kurkku suorana että I believe in peace biaatch! :D Ja sitten heti perään jammailemaan Bouncing Off Cloudsia. Huh! Ja toisen encoren vihoviimeisenä biisinä Hey Jupiter sai ihon kananlihalle ja palan kurkkuun. Sitä tuli sitten seuraavana päivänä lentokoneessa kuunneltua repeatilla pilviä tuijotellessa...

- Ai niin, ja se "In the land of the midnight sun I hurt my hand..." -impro. Sen aikana olisi kuullut vaikka nuppineulan tipahtavan lattialle, niin naulittuina jengi istui sitä kuuntelemassa. (Suomiko se nyt sitten lie ollut vai Norja, missä Tori kätensä loukkasi... go figure.)

Nälkää olisi kyllä jäänyt useammillekin keikoille, mutta toisaalta tämä yksi oli sitten sitäkin spesiaalimpi. Berliini :sydis: ja Tori :sydis:, siitä ei yhdistelmä paljon parane.
Kuvia löytyy täältä. Keikkakuvat nyt ovat mitä ovat, rakeisia ja epätarkkoja... (Noissa ekan rivin neljässä viimeisessä kuvassa Tori muuten juttelee just sen Marian kanssa.)
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Elo 20, 2007 9:58

Eiköhän tuo "land of the midnight sun" ole Suomi. Eikös Pipin ja Santan blogeissa Suomesta puhuta juuri sillä nimellä. Ja ainakin Ylen Extran lähetyksessä Torin käsi ei ollut vielä paketissa :).

Löysin muuten impron YouTubesta. Välistä tosin puuttuu pätkä. Nyt pitäisi vielä jaksaa odottaa siihen asti, että pääsee kotiin katsomaan. (Ei tässä mennytkään kuin pari tuntia ennenkuin kyllästyin töiden alkamiseen :mrgreen:)

Osa 1

Osa 2
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » Ma Elo 20, 2007 10:19

Jotkut vaan olivat m&g:ssä kysyneet Torilta siitä kädestä, ja Tori oli kuulemma kertonut loukanneensa sen kävelyllä Norjassa. No, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joltakulta menevät Pohjoismaat sekaisin. :P

Kun YouTube nyt tuli esille, tässä muutamia muitakin Berliinin pätkiä:
Parasol
Torin jutustelua
Huonolaatuinen pätkä Waitressia, musiikista ei saa mitään selvää mutta ainakin tunnelma tulee harvinaisen selväksi :D
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Elo 20, 2007 10:29

Mielenkiintoista, minä olen jostain lukenut sen version, että Tori oli selostanut Suomen keikkaa niin innoissaan, ettei ollut huomannut lähellä olevaa ovea.

No, eipä tuo nyt yöuniani vie vaikken koskaan saisikaan tietää mitä oikeasti tapahtui ;).
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Elo 20, 2007 13:40

Itsekin luin että Tori oli siis satuttanut kätensä Provinssin keikan jälkeen tosiaan oveen koska oli innoissaan selittänyt jollekin jotain keikasta ja lyönyt kätensä sitten suoraan siihen.

Saako joku muu täysin selvää mitä Tori laulaa tuossa Land of the midnight sun improssa? Meikä ei nimittäin saa ollenkaan selvää siitä :( Olis kiva tietää mitä Tori siinä on laulanut. Pitää katsoa jos jostain löytyis siihen jo sanat. On se kuitenkin todella harvinaista materiaalia kun Tori laulaa Suomesta :voitto: Ja Suomeahan tuo land of the midnight sun tarkoittaa!!

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja winter » Ma Elo 20, 2007 15:18

näkyy norja omivan tuon land of the midnight sun -impron..

tämmöstä ymmärtääkseni..:

"in the land of the midnight sun i hurt myself..
in the land of the midnight sun i hurt my hand..
what is it that makes you *piip*
what is it that makes you mad *piip* tell me this

in the land of the midnight sun
we'll i lost myself
then i found the key to my heart

and there was a *piip*
oh, it was a.."

menee niin sutuksi ettei kärsivällisyys toistaiseksi ainakaan riittänyt enempään :rotfl:
sometimes i think
i think i understand
the fear in the boy
the fire in the man
winter
New B
New B

ViestiKirjoittaja June » Ma Elo 20, 2007 19:46

Joo, itse yritin myös joskus tuota kuunnella ja kirjata sanoja ylös, mutta joissakin kohdissa ei kyllä päässyt oikein puusta pitkään... Tässä nyt oma versioni:

In the land of the midnight sun I hurt myself
In the land of the midnight sun I hurt my hand
What is it that makes you not well when there is no darkness (??)
what is it that makes you mad [...]

In the land of the midnight sun
Well I lost myself
There I found the key to my heart
And it was oh so dark
Oh it was oh so dark

Frail I was (?) [...]
Yes, she [...]
But it's not the only wound I needed to heal (??)

And it was oh so dark
Inside
Inside my heart

In the land of the midnight sun
I felt Hell
There I [...]
[...]
In the land- [videopätkä katkeaa]

Paljon on kysymysmerkkejä... Noista "it was oh so dark"- ja "I felt Hell" -kohdista olen kyllä aika varma, kun ne jäivät sieltä itse keikalta niin elävästi mieleen:
Tori: In the land of the midnight sun...
Minä: Herranjestas, impro Suomesta?
Tori: ...I hurt myself
Minä: Hmph...
[...]
Tori: In the land of the midnight sun, I felt... Hell
Minä: :doh:

:mrgreen:
June
Honey B
Honey B

Paluu Kiertueet ja konsertit