AATS kiertue

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: AATS kiertue

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 17, 2009 16:43

Se voi olla hankalaa mennä molempiin... tuskin menee suoraa lentoa sinne Zabrze:een? Sit sieltä junalla pitäis tulla Varsovaan.. iik... Itse olen jo Varsovan hostelleja katsellut ja halvempaa siellä on kun Saksassa. Tänään sain Visa Debit kortin ja ohjeiden perusteella käsitän että tuo on Visa kortti ja Visa Elektron on erikseen.. ja että tuolla Debit:llä voi maksaa Visa tunnuksen omaavan firman sivuilla. Eli mun pitäis sillä ainakin saada ne konserttiliput. Mut.. jos Dragon ei lähde niin en mä yksinkään sinne lähde..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Kesä 17, 2009 23:39

Mä yritän nyt selvittää, mitä tulis minkäkin keikan hinnaksi. Tässähän on vielä se mahdollisuus, että Tori tulee lähemmäksikin.

Norja ei olis paha - liput 55e, majoitus ilmainen... mutta onko tuo vähän festarityyppinen keikka, kun ei ole istumapaikkoja?

Puola houkuttais myös, ja jos sinne lähtee, niin miksipä ei sitten molemmat keikat.. ;) Mutta mutta... tää on niin vaikeaa, ku rahaa ei sais mennä juurikaan... :kohautus: :huokaus:

Kamalaa Tanya, että sun lähteminen on mun lähtemisestä kiinni!!!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » To Kesä 18, 2009 0:27

Lähdetään porukalla sinne Pietariin mikäli Tori sinne tulee! Itseäni rupesi kiinnostamaan kun löysin halvan bussilinjan, 50 suuntaansa Helsingistä, ja mikä parasta, itse pääsisin suoraan Jkylästäkin! Majoituskaan ei voi kovin kallis olla. Viisumihan nyt maksaa mutta varmasti on hieno kaupunkikin!
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Kesä 18, 2009 16:50

Dragon kirjoitti:Kamalaa Tanya, että sun lähteminen on mun lähtemisestä kiinni!!!

No.. mä vaan en ole yksin koskaan ulkomailla käynyt enkä ole tarpeeksi rohkea yksin lähtemäänkään.. Eri asia jos mullakin olis joku tuttu vastassa niin kun sulla se Emman kaveri.. en usko että muuten olisit kiinnostunut Osloon menosta.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Kesä 18, 2009 16:55

Hoochie Woman kirjoitti:Lähdetään porukalla sinne Pietariin mikäli Tori sinne tulee! Itseäni rupesi kiinnostamaan kun löysin halvan bussilinjan, 50 suuntaansa Helsingistä, ja mikä parasta, itse pääsisin suoraan Jkylästäkin! Majoituskaan ei voi kovin kallis olla. Viisumihan nyt maksaa mutta varmasti on hieno kaupunkikin!

Ja jos Tori ei tulekaan Pietariin niin meikältä jää näkemättä koko kiertue.. Ja luin muuten että viisumia pitäis anoa jo puoli vuotta aiemmin?? Voiko toi pitää paikkansa.. ja sitten kuulemma pitäis olla joku sortin vakuutus Venäjänkielisenä? Noista pitäis ottaa ensin selvää ennen kun miettii Venäjälle menoa.. ja hyvin mahdollista että Tori menee sitten vain sinne Moskovaan.

En tiedä.. Osloon en ainakaan lähde seisomaan. Onko se edes sisätiloissa?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Kesä 18, 2009 17:26

Tässä vähän tietoa mitä tarvii kun menee Venäjälle!!

Tarvitaan täytetty viisumihakemus, löytyy netistä, yksi passikuva, todistus voimassaolevasta matkavakuutuksesta (pitää ilmetä, että kattaa hoitokulut ja mahdollisen kotiinkuljetuksen kuolemantapauksessa) sekä voimassaoloaika. Yleensä tietävät matkatoimistossa, minkä muotoinen pitää olla. Sitten tarvitset vielä kaavakkeen, johon kirjaat tietoja matkavakuutustodistuksesta. Passi pitää olla ehjä ja tyhjiä sivuja viisumia varten ja voimassa 6 kk matkan jälkeen. Vielä tarvitaan viisumipuolto hotellista, eli yleensä antavat sieltä kaavakkeen, johon täytät passin tiedot ja sitten lähettävät k.o. lomakkeen sieltä. Matkatoimiston kautta viisumin saanti kestää n. 7 työpäivää, konsulaatista suoraan saa varmaan vähän nopeammin. Voi myös saada 3 pv:n pikaviisumin, mutta se maksaa paljon enemmmän (90 + 70 euroa Areasta)

Että joo.. en edes tiedä mikä toi hemmetin viisumipuolto hotellista on??? Argh.. menee liian hankalaksi toi..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja June » To Kesä 18, 2009 17:45

Rohkeasti vaan reissuun, SisClit, jos kerran mieli tekee! :) Omassakaan kaveripiirissä ei Torista kukaan pahemmin välitä, joten itsekseni oon taas lähdössä niin Lontooseen kuin Osloonkin. Yksin reissaamisessa on omat hyvät puolensa: saa tehdä just sitä mitä huvittaa just silloin kun huvittaa, ja itse asiassa jotenkin tuntuu että ehtii tehdä ja nähdäkin enemmän kuin porukassa. Oikeastaan ainoa huono puoli (sen lisäksi ettei ole jatkuvasti juttuseuraa) on se, että majoituksesta joutuu pulittamaan enemmän, kun en dormi-ihmisiä ole, vaan haluan aina sen 1hh:n.

Oslon keikka on sisätiloissa, en kyseistä keikkapaikkaa tarkemmin tunne mut olettaisin että se on vähän Kultsan tms. tyyppinen paikka. Tuolla on joitakin kuvia Sentrum Scenestä: http://www.rockefeller.no/event.html

Pietari olis kiva kyllä myös, mutta kalenteri alkaa täyttyä jo syksyn osalta sitä tahtia, että mulle nuo Lontoot ja Oslo saanee nyt luvan tällä kertaa riittää :)
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Kesä 19, 2009 12:32

Ostin nyt 2 lippua Varsovan konserttiin.. vasta jälkeenpäin huomasin että penkit olisi itsekin saanut valita ja nyt sitten siellä näkyi vapaana 2 paikkaa vielä riviltä 3 :( no.. Omat liput ovat riviltä 6 ja paikat 3 ja 4. Olen niihin ihan tyytyväinen :) En ala murehtimaan noita 3 rivin paikkoja vaikka toki se ketuttaakin.. Näyttää siltä että äiti olisi tulossa mukaan :) heh.. ainakin se kovasti kyselee hintoja ja muuta infoa koskien mahdollista matkaa ja paikkaa. Ja jos menen sen mieliksi katsomaan Tom Jonesia niin kyllä sekin voi uhrautua ja tulla katsomaan Toria mun kanssa.. ;) Vois yrittää viedä se meet & greet:iinkin..hehehe.. esitellä äiti Torille.. hahahah..

Muuten.. normaalisti kun Torin konsertit alkaa klo 20 niin toi Varsova alkaa klo 18 (eli no. Tori tulee paikalle kun ehtii) mut.. mihin aikaan on sitten m&g tässä tapauksessa?? Ja missä siellä? Joku joka on siellä käynyt katsomassa Toria ennen jos voisi vähän antaa neuvoja? :)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Ma Kesä 22, 2009 23:24

Hienoa Tanya että päätit lähteä! Itse varasin tänään lennot Lontooseen kun huomasin että Ryanairilla on kampanja päällä. 57 euroa kahdelta hengeltä kaikkine kuluineen! :!: Ilman priority boardingia ja pelkillä käsimatkatavaroilla hinnaksi olisi tullut 24 euroa!!! :D Samat hinnat on muuten myös Saksaan ja tarjous on voimassa tortaihin, *vinkvink *
Ja ainiin, minulla on mitä todennäköisemmin 2 ylimääräistä lippua Lontoon perjantain keikalle, hyvät paikat, kiinnostaako ketään?
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Kesä 23, 2009 16:21

Mistä ne paikat on? ;) Paljos pyydät?? Tuolla lentohinnalla nimittäin melkein jo kantsis Lontooseen mennä.. hmm.. Pitääkin kertoa asiasta myös Dragonille.. sillä kun asuu se sisko siellä et voitais ehkä sen luona sit olla yötä..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Kesä 23, 2009 16:40

Mille päiville Hoochie varasit ne lennot kun huomasin että riippuu ihan päivästä milloin matkustaa että mikä on hinta... Torstaina jos lähtee ja vasta tiistaina takas niin hinta 24 e, mut mistä sait tuon 57e? Mikä toi priority boarding on? Vähän epäselvä tuo Ryanair.n sivu..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Ti Kesä 23, 2009 17:28

Laitoin sulle viestiä Tanya!
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Kesä 23, 2009 17:52

Mitä kautta mahdoit Hoochie saamaan tuon 57e? Kun itse tosiaan saan vaan sen 24.. kysyykö ne myöhemmin sitä haluaako sen priorityn ym?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Kesä 27, 2009 17:40

Eiks oo siisti? ;) onks teidän muiden liput jo tulleet ja ovatko saman näköisiä??

Kuva
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Heinä 10, 2009 20:21

Kiertue alkaa tänään! :piano2: Saa nähdä mitä Tori on keksinyt. Uudessa haastattelussa Tori ainakin lupailee uudelleen sovitettuja versioita soolokappaleista:

What kind of set list are you planning for us up here?

There are quite a few songs that (drummer) Matt (Chamberlain) and (bassist) Jon (Evans) had never played before. And so we looked back in the catalog and thought, ‘Well, that could really work with strange ambient sounds.’ So Matt’s got all kinds of things on this tour, and so does Jon.

So it’s a dynamic show. We’re covering songs that might have only, in the past, been at the piano. But we thought, well, if we arrange it this way, it could be a new kind of approach to the song.

Can you point to a song that’s an example of how you’ve flipped around the arrangement?

OK, “China,” for example. I only would play that alone at the piano. But now we decided to do it in a different way. There’s quite a few songs like that. ... I wanted to have another perspective on quite a few of these songs, and that side of it has been a lot of fun.

Koko haastattelu täällä: http://www.thenewstribune.com/entertain ... 06368.html

Toisesta haastattelusta: http://blogs.seattleweekly.com/reverb/2 ... cks_of.php

So what can Seattle fans look forward to at Friday's performance? Any crazy costume changes like previous tours?
No costume changes until encore time. I wanted to focus more on the music so it is very song based and will have many pianos. I will need four arms like the Hindu goddess. But what I like about each tour is that you have an opportunity to reflect and work with the energy that that is happening in this time.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit