Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Mutta mutta... tää on niin vaikeaa, ku rahaa ei sais mennä juurikaan...

Dragon kirjoitti:Kamalaa Tanya, että sun lähteminen on mun lähtemisestä kiinni!!!

Hoochie Woman kirjoitti:Lähdetään porukalla sinne Pietariin mikäli Tori sinne tulee! Itseäni rupesi kiinnostamaan kun löysin halvan bussilinjan, 50 suuntaansa Helsingistä, ja mikä parasta, itse pääsisin suoraan Jkylästäkin! Majoituskaan ei voi kovin kallis olla. Viisumihan nyt maksaa mutta varmasti on hieno kaupunkikin!

Omassakaan kaveripiirissä ei Torista kukaan pahemmin välitä, joten itsekseni oon taas lähdössä niin Lontooseen kuin Osloonkin. Yksin reissaamisessa on omat hyvät puolensa: saa tehdä just sitä mitä huvittaa just silloin kun huvittaa, ja itse asiassa jotenkin tuntuu että ehtii tehdä ja nähdäkin enemmän kuin porukassa. Oikeastaan ainoa huono puoli (sen lisäksi ettei ole jatkuvasti juttuseuraa) on se, että majoituksesta joutuu pulittamaan enemmän, kun en dormi-ihmisiä ole, vaan haluan aina sen 1hh:n. 

En ala murehtimaan noita 3 rivin paikkoja vaikka toki se ketuttaakin.. Näyttää siltä että äiti olisi tulossa mukaan
heh.. ainakin se kovasti kyselee hintoja ja muuta infoa koskien mahdollista matkaa ja paikkaa. Ja jos menen sen mieliksi katsomaan Tom Jonesia niin kyllä sekin voi uhrautua ja tulla katsomaan Toria mun kanssa..
Vois yrittää viedä se meet & greet:iinkin..hehehe.. esitellä äiti Torille.. hahahah..

Paljos pyydät?? Tuolla lentohinnalla nimittäin melkein jo kantsis Lontooseen mennä.. hmm.. Pitääkin kertoa asiasta myös Dragonille.. sillä kun asuu se sisko siellä et voitais ehkä sen luona sit olla yötä..

Saa nähdä mitä Tori on keksinyt. Uudessa haastattelussa Tori ainakin lupailee uudelleen sovitettuja versioita soolokappaleista:What kind of set list are you planning for us up here?
There are quite a few songs that (drummer) Matt (Chamberlain) and (bassist) Jon (Evans) had never played before. And so we looked back in the catalog and thought, ‘Well, that could really work with strange ambient sounds.’ So Matt’s got all kinds of things on this tour, and so does Jon.
So it’s a dynamic show. We’re covering songs that might have only, in the past, been at the piano. But we thought, well, if we arrange it this way, it could be a new kind of approach to the song.
Can you point to a song that’s an example of how you’ve flipped around the arrangement?
OK, “China,” for example. I only would play that alone at the piano. But now we decided to do it in a different way. There’s quite a few songs like that. ... I wanted to have another perspective on quite a few of these songs, and that side of it has been a lot of fun.
So what can Seattle fans look forward to at Friday's performance? Any crazy costume changes like previous tours?
No costume changes until encore time. I wanted to focus more on the music so it is very song based and will have many pianos. I will need four arms like the Hindu goddess. But what I like about each tour is that you have an opportunity to reflect and work with the energy that that is happening in this time.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa