Praha 21.6.

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Praha 21.6.

ViestiKirjoittaja lorien » Ma Elo 20, 2007 16:35

Junen innoittamana ajattelin minäkin muistella keikkakokemustani Prahassa. Kaveriporukkamme lisäksi törmäsimme konserttipaikalla ainakin viiteen muuhun suomalaiseen faniin (kyllä suomalainen aina maanmiehensä löytää :P )

M&G:tä silmällä pitäen lompsimme konserttipaikalle joskus kahden, kolmen aikoihin. Kierrettyämme hallin pariin kertaan ympäri bongasimme Torin henkivartijan (mikäsenimiolikaan, tumma, iso ja pelottava mies), josta päättelimme olevamme tarpeeksi lähellä Torin olinpaikkaa. Eli eikun odottamaan.

Tori oli oma ihastuttava itsensä, otti aikansa ja puhui rauhassa kaikkien paikalle tulleiden kanssa. Kun oma vuoroni koitti, olin lähestulkoon paniikissa ja jalat tutisivat. Harmitti kun en saanut sanottua mitään järkevää, hyvä että nimeni sain tavattua. Siskoni kanssa kuitenkin kyselimme tunnelmia tietty Suomen keikasta, ja positiivinen oli meininki. Kaverini vuoro koitti viimeisten fanien joukossa, jolta Tori kysyi varta vasten että haluaisiko hän yhteiskuvaan. Kamullani ei kuitenkaan ollut kameraa ja töksäytti vastaukseksi "No, thanks". Toria rupes kovasti naurattamaan, ja kaveriparka halusi jälkeenpäin vajota maan alle vastauksensa oudosta ulosannista...

Konserttipaikan käytännön järjestelyt olivat jotenkin oudon leväperäiset. Vaeltelimme hallissa ihan päättömästi pari tuntia ennen keikkaa, kävimme esim. ihan rauhassa kurkistelemassa ja kuuntelemassa areenan ovista soundcheckiä (kappas, Torihan se siinä). Koko paikassa ei tuntunut olevan ristin sielua. Oltais varmaan voitu mennä paikoillemme jo siinä vaiheessa istumaan, missään kun ei ollut vartijoita, lipuntarkastajia tms. henkilökuntaa. Mut mikäpä siinä.

Itse keikka oli uskomaton. Myös äänentoisto oli loistava, ja paikan penkit kuin laiskanlinnat, ah. Olisin toivonut Clydea avaajaksi, mutta lavalle ilmestyi mustanpuhuva Pip, joka kelpasi ilmanmuuta myös. Pipin vetäisy Heart of Goldista oli aikasta loistokasta :tapu: , kuten myös yksi ADP:n suosikeistani; Smokey Joe. Muita highlightejä olivat Space Dog, Doughnut Song, Silent All These Years, Liquid Diamonds (itkin kaikissa, onneks oli nenäliinoja) ja koskettava Playboy Mommy. Tori soitti myös M&G:ssä toivotun Mermanin. Illan improv käsitteli Tsekin vallankumousta, jonka Tori linkitti USA:n tänhetkiseen tilanteeseen tms, josta siirtyi soittamaan Velvet Revolutionin. Code Redin jälkeen hirveällä syöksyllä lavan eteen, ja pääsinki aivan suoraan Torin tuijotusetäisyydelle. Siinä sitä sitten itku silmässä jamitettiin vikat biisit. Oih.

Jos joku haluaa käydä kuvia katsomassa, niin galleriassa on joitakin (seassa muutama harmiton lomakuvakin...)
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... id=1618468
I've never been an extrovert, but i'm still breathing
lorien
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Elo 20, 2007 21:10

Vau, upeita kuvia! Taitaa muuten olla myös selkein näkemäni kuva Dan Phelpsistä ;). Saako noihin linkittää jollain ulkomaisella foorumilla?

Ja kuulostaa hienolta keikkakokemukselta. Nyt kyllä harmittaa kun ei tullut lähdettyä ulkomaille kunnon keikalle :huokaus:.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja lorien » Ti Elo 21, 2007 10:49

Kiitos kiitos. Ja tokihan saa linkittää, mukavaa jos joku tykkää! Ehkä alan harkita uraa ammattilaisena amatöörikuvaajana roll: Ehkei sentään. Hih.
lorien
New B
New B

ViestiKirjoittaja June » Ti Elo 21, 2007 13:22

Hyviä kuvia tosiaan. Niin kuin Lilith sanoikin, niin ei ole kovin monessa tältä kiertueelta näkemässäni kuvassa näkynyt koko nelikko noin selkeästi kuin tuossa loppukumarruskuvassa.

Hienot pinkit matkalaukut jollakin teistä, muuten. :D
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Ti Elo 21, 2007 15:38

Jos nuokin kuvat saisi sinne sivuille..?
En kyllä ihan laiskuuttani edes katsonut, mutta ehkä joskus :mrgreen:
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja lorien » Ti Elo 21, 2007 16:38

Eiks ookki reteet matkalaukut :rotfl: Ihan hulvattomat, ne on siis mun. Anttilan alennuksessa voi tehdä löytöjä. Ei ole ongelmia lentokentän matkatavarahihnalla...
lorien
New B
New B

ViestiKirjoittaja BloodSport » To Elo 23, 2007 15:33

Onpa hienoja kuvia. Tori näyttää hyvältä, kuten myös itse ja kaverisi :) Kattelemalla noita gallerian kommentteja vasta tulee semmonen "ai niin, Suomessakin on Tori Amosin kuuntelijoita". Itse en päässyt Meet&Greetiin, mutta ehkä vielä joskus.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Dragon » La Elo 25, 2007 0:27

Todella hienoja kuvia. Vähän kateuden peikko meinas iskeä... :mrgreen:

Kuvista on pakko kommentoida seuraavaa:

1. Siis jollain muullakin on peruukki päässä Torin tavatessaan kuin Clitillä! :rotfl:

2. Lorien, olet jotenkin tutun näköinen! En vaan saa päähän, mistä...? :kohautus: Ehkä vaan kuvittelen?

3. Hauska toi kuva, missä sun kaverit on NIIN turistia... :D (Kamerat ja kartat...)

4. Pakko mainita myös se yhteiskuva Torista ja bändistä... koko porukka kasassa ja Torin käsi paketissa!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Joria » La Elo 25, 2007 19:48

Mä kävin itse myös Prahan keikalla ja oli oikein onnistunut matka. Ylexillä on tullut kirjoitettua matkasta aika tyhjentävästi ja itse keikasta on luettavissa monissa eri foorumeissa joten siitä ei sen enempää. Hieno oli keikka, paras niistä joissa olen itse ollut.

Paikalla oli tosiaan monia suomalaisia, itse törmäsin itseni ja kaverini lisäksi ainakin kolmeen suomalaisryhmään joissa kussakin oli väh. 2-3 suomalaista. Se tuntui kaikessa outoudessaan aika kivalle kuitenkin. Että täällä takapajulassa on myös niin vaannoutuneita faneja että lähtee ulkomaille asti katsomaan Toria (kuten itsekin siis olen tehnyt joitakin kertoja).

Erikoisin juttu onnistuneessa matkassa oli se kun törmäsin kaupungilla kulkiessani Torin kööriin jossa oli siis henkivartija ja soittajat ihan kuten keihin tahansa kadun tallaajiin. Tori, Mark ja Tash tosin puuttui. Damn.
Joria
New B
New B

ViestiKirjoittaja Poppa » La Elo 25, 2007 20:54

Pakko tulla ihan OT:nä sanomaan (se lienee sallittua :P ), että nämä keikkakuvat ajaa minut aina You Tubeen katsomaan konserttivideoita :)

Ei mulla muuta.
Poppa
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Elo 25, 2007 20:56

YouTube on aivan mahtava asia.

Prahassahan näyttää nyt olleen siis oikein paljonkin suomalaisia! Mekin melkein varattiin sinne liput Tanyan kanssa, mutta Hampurista sai paljon paremmat paikat, niin mentiin sitten sinne. Ja se ajankohtakin sopi paremmin..
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Loka 15, 2007 18:53

Pip muuten esitti Prahassa Cruel:n aikana erillaisen bridge osan jossa Pip siis huutaa kovaan ääneen että "YOU FUCKED HER AGAIN"..Kävin just katsomassa sen youtube:ssa..heheh Tässäpä linkitys:

http://www.youtube.com/watch?v=TyF-mF5R408

Että muistatko Lorien kyseistä kohtaa?? Aika mageeta.. Pip Rocks!

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Kiertueet ja konsertit