AATS kiertue

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: AATS kiertue

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ma Elo 10, 2009 18:00

Olen sitten lähdössä Pariisiin! Se oli suunnilleen ainoa sopiva päivä. Mutta saanpahan kaksi kärpästä yhdellä iskulla: Ensivisiittini Pariisiin ja eka kerta Tori livenä. Olen aina halunnut Pariisiin! No joo, olen siellä tosin vuorokauden :lol: Sehän on kaupunkina toki niin suuri nähtävyys, että ansaitsisi ainakin viikon, mutta parempi tämäkin kuin ei mitään. Ja arvatkaahan kenet sain matkaseuraksi? Isäni! Hän kun on perheestäni ainoa jonka mielestä Tori on edes "ihan hyvä". :D
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Elo 10, 2009 19:02

Oih, Tori ensi kertaa livenä :) Muistan miltä se tuntui viime kiertueella Hampurissa.. varsinkin meet&greet:ssä olin ihan kusi sukassa kun Tori lähesty ja mietin että mitä sitä sille sanois :) Ei voi muuta sanoa kun että oli todella hyvää tuuria kun saatiin silloin liput 4 riville ja sitten vielä päästiin Torin kanssa juttelemaan :sysilma:

Niin.. itse olen tällä kertaa menossa Varsovaan sitten äitini kanssa joka ei tosin yhtään ole Tori fani ja ei sitä niin hirveesti tunnu edes kiinnostavan.. hehe.. Saa nähdä.. ehkä se ei tykkää ollenkaan koko konsertista. Saa luvan nyt kestää sen 2 tuntia siellä..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Elo 10, 2009 22:18

Pariisi olisi tosiaan kiva nähdä joskus. Mutta kun en ole koskaan Lontoossakaan käynyt, ajattelin nyt lähteä sinne ja yrittää samalla ehtiä käymään British Museumissa. Enää kuukausi! En voi oikein uskoa sitä. Lennot olen jo varannut, mutta hotellia en vielä. Olen jo nähnyt unia, joissa myöhästyn lennolta tai unohdan lipun kotiin... :lol:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Elo 17, 2009 23:17

Sain sitten viimeinkin torstainkin Lontoon konserttiin lipun! :D Parvelta tosin, mutta ihan keskeltä. Kuunteleminen on kuitenkin Torin tapauksessa tärkeämpää kuin näkeminen, enkä uskaltanut odottaa kauempaa ilmeestyykö myöhemmin myyntiin parempia lippuja.

Viimeinen USAn keikka tänään ja vajaa kuukausi Euroopan kiertueen alkuun!
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja BloodSport » Ke Syys 02, 2009 21:54

Heippa. Olen laiska enkä jaksa selailla ketjua taaksepäin, joten kysyn: Olikos täältä kukaan menossa Oslon keikalle? Mietin josko suomalaisia fanittajia olisi menossa, kun itselle saattaa nyt käydä niin, että kaveri ei pääsekkään seuraksi.... Ylimääräinen lippukin pitää varmaan myydä. Eikä keikkaan ole enää kun muutama hassu viikko, kääk!

Aika jänskä elämys saattaapi olla yksin mennä, mutta mikäs siinä. En kyllä aijo jättää keikkaa väliin, kun se on oikeastaan synttärilahja itselleni. Enkä usko että saisin kovin kivuttomasti lippuja myytyäkään, ainakaan ilman että takkiin tulisi pahasti. Jep jep...
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja June » To Syys 03, 2009 21:13

o/ Minä olen menossa Osloon. Ellei nyt tule possunuha, tai meteoriitti tipahda niskaan, tai... :P Yksin olen itsekin menossa. Sunnuntaina puolilta päivin lennän sinne ja tiistaina samoihin aikoihin takaisin.

Ja tasan viikko enää ensimmäiseen Lontoon keikkaan! Oikeastaan vasta tänä aamuna tuo konkretisoitui tässä kaiken kiireen keskellä, kun BA:lta oli tullut perinteinen "viikko lähtöön" -meili. :D Ootteko muuten muut Lontooseen menijät aikeissa mennä m&g:iin? Itse olen vielä vähän kahden vaiheilla - toisaalta olis kiva (ja voisi heittää biisitoiveita Osloa ajatellen ;)), mutta vähän kyllä luulen että senkin ajan käyttäminen shoppaukseen ja/tai muuhun yleiseen hengaukseen ihanaisessa Lontoossa saattaa viedä voiton. Katsellaan...
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Syys 03, 2009 22:04

En ole ihan varma Lontoon M&G:eistä. Kone laskeutuu torstaina muistaakseni kahden aikoihin, ja sen jälkeen pitää käydä hotellilla. Perjantai menee varmaan aika pitkälti British Museumissa. Mihinkähän aikaan nuo Lontoon M&G:t on yleensä ollut? Jos ne on hirveän aikaisin iltapäivällä, en varmaan ehdi niihin. Enkä ole toisaalta ihan varma haluankokaan.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja BloodSport » To Syys 03, 2009 22:20

Huokaus ja helpotus, sain sittenkin parhaan ystäväni lähtemään viime hetkellä mukaani Osloon! Täytyy sanoa että olen hiukkasen helpottunut :lol: Meikäläisellä olisi mennyt koko keikka varmasti hiusten kiskonnaksi tyyliin "hitto kun joku olisi kokemassa tämän mun kanssa, en koskaan pysty selittämään millaista oli!". Mun hyvät kokemukset aina tuplaantuu jos pääsen jakamaan jonkun kanssa.

June, ehkä me törmätään keikalla! Oletkos menossa Oslon meet & greettiin? Jos törmäät kahteen hömelöön suomea puhuvaan pälyilijään, tule juttelemaan :)

Onko muuten jotenkin tyhmää, että nyt jo vähän harmittaa etten ostanut lippuja millekkään muulle Torin keikalle tänä syksynä, vaikken ole edes tätä ensimmäistä vielä ehtinyt näkemää? :roll:
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja June » Pe Syys 04, 2009 21:56

Täytyypäs kuunnella sillä korvalla, että kuuluuko suomea lähettyviltä :) Oslon M&G:iin periaatteessa voisi kyllä mennä, kun hotellilta ei keikkapaikalle kovin montaa korttelia ole, mutta saa nyt nähdä mikä on sitten senhetkinen fiilis.

Entäs Lontoo-posse (Lilith, Hoochie, oliko muita?), post-keikka-drinksuille tms. jompana kumpana iltana kenties?

EDIT (8.9.): Undentedin mukaan Lontoossa ei ole meet&greetiä torstain keikan yhteydessä. Perjantaina kyllä.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Syys 15, 2009 21:38

Canberran konsertti lisätty.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Syys 15, 2009 21:44

Harmi et mä en tällä kertaa saa mukaani Tori fania.. :( äiti tuskin tykkää koko konsertista.. ei voi mitään..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Syys 20, 2009 16:58

Tanya ota mut salamatkustajaks.. :)

Kävin taas kattelee noit lentojen hintoja... tilanne on tosi paha, rahaa tulee vasta viimeinen päivä, siksi Oslosta en voi enää haaveillakaan... :cry:
Todennäköisesti Puolaankaan en pääse, mutta helvetti se olis kyl tän syksyn pelastus!!!

:huokaus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Loka 08, 2009 21:45

Huomenna sitten lähden Varsovaan! Jännittää kyllä ihan helvetisti.. en tiedä miten saan nukuttua tänä yönä.

Voi olla etten pahemmin Tori aiheisia kuvia saa tällä kertaa jos en pääse M&g:iin ja kun en tiedä miten tiukkoja siellä ollaan konsertin aikana otetuista kuvista. Ainakin kameran mukaan vien ja katson miten muut tekevät.. jos ei tule ongelmia niin kyllä mäkin jotain kuvia yritän ottaa.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Loka 09, 2009 20:18

Hyvää konserttimatkaa! :) Toivottavasti settilista on yhtä hyvä kuin ne nyt kiertueen loppua kohti on olleet. Ja Euroopan kiertueen päätöskonserttikin vielä, joten hyvä show on varmasti luvassa! Toivottavasti saat kuviakin otettua, Lontoossa kuulemma valvonta oli ollut tiukkaa mutta itselläni ei ollut mitään ongelmia.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Loka 10, 2009 11:58

Toivon Tanyalle tosi hyvää konserttikokemusta. Hienointa olisi, jos Pip tulisi encoressa vetäisemään potin kotiin! :)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit