Niin mulle kävi Imogenin uusimman kanssa; kuuntelin sitä netissä (ihan laillisesti), ja kun itse fyysinen levy tuli postissa jo pari viikkoa sitten, se ei ole kertaakaan käynyt soittimessa...Valvojat: SisterClitorides, Dragon
Niin mulle kävi Imogenin uusimman kanssa; kuuntelin sitä netissä (ihan laillisesti), ja kun itse fyysinen levy tuli postissa jo pari viikkoa sitten, se ei ole kertaakaan käynyt soittimessa...
Lilith kirjoitti:Winter's Carol jäi mieleen ekalta kuuntelulta parhaiten. Varsinkin loppuvaiheessa kun musiikki kasvaa ja taustalla kumisee joku rumpu (olisiko se sitten se timpani)... uuh, kylmät väreet selkää pitkin.

Olis mahtava saada instrumentaaliset versiot kaikista.

SisterClitorides kirjoitti:Lilith kirjoitti:Winter's Carol jäi mieleen ekalta kuuntelulta parhaiten. Varsinkin loppuvaiheessa kun musiikki kasvaa ja taustalla kumisee joku rumpu (olisiko se sitten se timpani)... uuh, kylmät väreet selkää pitkin.
Mä en kyllä siinä kuule mitään rumpuja.. hmm..

Lilith kirjoitti:Pääsin viimeinkin kuuntelemaan Winter's Carolin uudestaan (yhä edelleen upea!) ja se soitin mistä puhuin soi ainakin kohdissa 3:03, 3:17 ja 3:30. Olen tosi huono erottamaan soittimia toisistaan, mutta joku lyömäsoitin se minusta on..

Dragon kirjoitti:Mietin sitä tossa, että miksi en halua kuunnella Torilta koko albumia etukäteen, ja se syy on kai sitten se, että se itse levyn saaminen ei sitten tunnu enää juuri miltään.![]()

) pusero. En vain pidä Torin kasvoista suurimmassa osassa näistä kuvista. Liian photoshopattuja, Tori on oikeasti kaunis, damnit!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa