Haa, olen vasta löytämässä näitä kaikkia vanhoja aiheita! Vastailen nyt näihinkin.
Hmm, parin nimeäminen on tosiaan vaikea tehtävä, mutta yritän parhaani mukaan supistaa listalle vain ne kaikkein ihanimmat.
Winter: Aina yhtä ihana jos vain keskittyy kuuntelemaan, kuten juuri totesimme toisessa aiheessa. Ja varmasti kaikista lauluista lempi sanoitukseni on
When you gonna love you as much as I do
Toast: Ah, niin koskettava ja kaunis, niin haikea ja surullinen ja vähän niin kuin... kohtaloon alistuva, jos tajuatte?
Gold Dust:

Mitäs siihen lisäämään.
I Can't See New York: Mahti kertosäe ja kun se avautuu, muuhunkin lauluun rakastuu.
Silent All These Years: Nykyään olen usein ikään kuin kyllästynyt tähän biisiin kun kuulen sen, mutta kun asiaa ajattelee, se on aivan ihana! Itse asiassa sama ilmiö kuin Winterin kanssa ja monien muidenkin Little Earthquakesin biisien kanssa.
Sometimes I hear my voice and it's been here. Silent all these years. Doughnut Song: Todella hyvä, mutta vähän eri tavalla kuin edelliset
Bells For Her: Välillä vähän outo, mutta monta tosi upeaa kohtaa kuten
I said "I've your mind" She said "I've your voice" I said "You don't need my voice, girl, you have your own" ja
You have the face and her eyes but you are not herPlayboy Mommy: Koskettava tarina ja helposti ymmärrettävissä, tämäkin on joskus saanut minut itkemään
Black-Dove: Loistava, mielikuvitus laukkaa kun kuuntelee sanoja
Baker Baker: Taas tuota, haikea&koskettava -luokkaa
Me And A Gun: Todella pysäyttävä, etenkin kun kuuntelee levyä ja se tulee Tear In Your Handin jälkeen.
Ehkä tähän olisi hyvä lopettaa kun mielessä ei enää ole mitään pakottavaa. Vaikka varmasti tuohon listautuisi melkein kaikki Torin biisit jos vain jatkaisin eteenpäin.