Mulla on tällä hetkellä monta rautaa tulessa, musiikin suhteen.
Nyt muutaman päivän ajan olen tässä koneella kuunnellut Choirgirliä! Jep, laitoin biisit siihen bookletin mukaiseen järjestykseen ja lisäsin vielä loppuun Purple Peoplen ja Mermanin. Tämä toimii todella hyvin! Tulee ihan erilainen fiilis.. en aluksi uskonutkaan, että sillä järjestyksellä voi olla niin väliä. Tässä järjestys on siis:
1. Pandora's Aquarium
2. Liquid Diamonds
3. Northern Lad
4. i i e e e
5. Spark
6. Black-Dove
7. Jackie's Strength
8. Hotel
9. She's your Cocaine
10. Raspberry Swirl
11. Cruel
12. Playboy Mommy
13. Purple People
14. Merman
Sitten taas autossa (ja pyykkejä laittaessani alakerrassa

) kuuntelen ADP liveä! Jotenkin tuntuu, etten kyllästy ikinä noihin Legs & Bootseihin.. tein silloin pari vuotta sitten 5 eri kokoelmaa cd:lle niistä ja niitä sitten pyörittelen. Autossa tosin levyllinen mp3:sia pyörimässä...
Illalla kuuntelen nukkumaan mennessä kuulokkeilla sängyssä tietynlaista kokoelmaa, jossa mulla juuri nyt on Emilie Autumnia, Emilie Simonia ja Kelli Alia. (Kas kun ei kolmatta Emilietä ole vielä löytynyt!

)
Tanya, vai et ole Toria kuunnellut, no, tänä iltana kuuntelet!!!

Ja se Chisu on ihmeen hyvää... hitto kun meni valitsemaan tuollaisen taiteilijanimen, se on jokseenkin harhaanjohtava, mielestäni. Tulee mieleen, että olisi jonkun ala-asteikäisen tytön "ihqu nikki"...

Mutta esim. Baden-Baden videossa on jo sellaista meininkiä, että mulle tuli ihan oikeasti mieleen Madonna. Ei musiikillisesti tosin, ja sillä saralla uskon, että Chisu on enemmän tätä Tori-tyylistä artistia. Mutta niin lahjakas nainen (ja nättikin), sillä on tie auki vaikka mihin!!