Emilie Autumn

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Emilie Autumn

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ti Joulu 08, 2009 17:44

Juu, kuuntelin Emilietä youtubesta aika paljon tuossa parin viikon ajan ja sitten se vähän unohtui, mutta äiti tilasi Enchantin minulle joululahjaksi, joten kuuntelen sitä varmasti enemmän sitten kun saan sen. Koneelta musan kuuntelu ei ole niin kivaa. En kyllä ole varma mistä se tilattiin, että saa nähdä sitten tuleeko jouluksi jos teilläkin on ollut noin hankalaa. :?
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Joulu 08, 2009 17:58

Ai kun kiva, että Emilie saa vähän huomiota.. hoitaa promootionsakin aika lailla itse, kuten kaiken muunkin, stailauksesta lähtien. Ei siis ole sellaisia taustajoukkoja, kuin esim. Torilla.

Toivottavasti nuo teidän Enchantit jossain vaiheessa sitten tulevat! ;) Se on kyllä jännä levy, paljon kaikkea erilaista kokeilua siinä. Mun suosikit, lähes vuoden fanittamisen jälkeen tuolta levyltä ovat Remember ja Save You... Rapunzel ja Rose Red myös. Juliet... :mrgreen:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Joulu 16, 2009 23:23

Nyt tuli sitten cdonilta viestiä, että tilaus on peruttu, kun levyjä ei ole tavarantoimittajalla. :mad:
No, sain korvaukseksi alennuskoodin. Pitää yrittää etsiä noita levyjä jostain muualta.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Joulu 17, 2009 2:50

Play.com ainakin myy Enchant levyä :) Käypäs tsekkaamassa..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Fastgirl » To Joulu 31, 2009 11:11

Jee, sain sen! Olen nyt sitten ihan Enchantin lumoissa. :)
___

Joo, olen nyt kuunnellut sitä jonkin verran ja eniten pidän ehkä Rose Redistä, Julietista ja Rapunzelista, vaikka kaikki ovat aika kivoja. Vähiten iskee nyt nämä hitaat Ever, Remember ja Save You.
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Tammi 04, 2010 13:07

^Oh, joy!

Mulle kävi alussa niin, etten tykännyt Remember-biisistä, mutta nyt se on ihan suosikkeja. Tosi nätti... Mutta eikö olekin epäyhtenäinen levy? Niin erilaisia kaikki biisit. Siis eri tyylisiä. Mulle iskee vähiten just ne Fiona Apple -kopiot (Ever ja Second Hand Faith), vaikka Fionasta tykkäänkin. Nää on vaan vähän LIIAN samanlaisia.

Jännää sekin, että oikeastaan kaikkia näitä tyylejä kokeiltuaan silti Opheliac on taas täysin eri sarjaa.

Mutta Fastgirl, kun tykkäät juuri noista Rapunzel ym. niin todennäköisesti pitäisit myös Opheliacin "Shalott" -biisistä. Emilie on haastattelussa sanonut tehneensä sen ekan levyn aikoihin, muttei toiminut vielä silloin. Ihan hyvä, sillä Opheliacin tuoma industrialismi tuo mukavan synkän lisän Shalottiin! :)
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Su Tammi 10, 2010 13:10

Tosiaan, levyllä on "vähän kaikenlaista" ja on vaikeaa keksiä sellaista tiettyä linjaa jota se noudattaisi - sellaista ei kaiketi sitten olekaan. Mutta ei se tykkäämästä estä. ;)

Joo, Dragon, ymmärrän täysin mitä tarkoitat tuolla Fiona Apple-jutulla, minäkään en oikein pidä noista kyseisistä biiseistä ehkä samasta syystä.

Pitää jossain vaiheessa kuunnella tuo Shalott. :) Olen varmasti kyllä hommaamassa Opheliacinkin jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi se saa jäädä odottamaan.
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Tammi 12, 2010 21:53

.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Tammi 13, 2010 19:19

Voi hemmetti, nyt moderaattori mokasi! Piti lainata tuota Lilithin viestiä, sen sijaan vahingossa painoinkin "muokkaa" ja onnistuin pilaamaan koko viestin... :(

Lilith siis kirjoitti tyyliin, että on nyt tilannut Opheliacin Deluxe Editionin... siihen olin vastaamassa:

Toivottavasti onnistuu!

Onko muuten tuo Deluxe se, jossa on kaksi cd:tä (mulla on tuollainen) vai se uusin versio, jossa tulee mukana joku kommentointiraita...? :kohautus: Joka tapauksessa kannattaa ottaa kahden cd:n versio, siinä bonus-cd:ssä on huippuinstrumentaali "Dominant" ja hienot B-puolet 306 ja Thank God I'm Pretty. Myös Marry me on hauska, kun kuuntelee sanoja... ;)

Anteeksi vielä sekaantumiseni! :( Onneksi ei ollut pitkä viesti, jonka tuhosin!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Tammi 13, 2010 23:31

Sattuuhan noita. Olen itsekin joskus ollut klikkaamassa muokkaa-painiketta lainaamisen sijaan.
Deluxe versio ilmestyy cdonin mukaan 15.1., joten se on kai ihan uusi versio: http://cdon.fi/musiikki/autumn_emilie/o ... 29-7793560
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Tammi 16, 2010 19:41

Ok, kiitos vastauksesta! Näyttää tosiaan olevan JÄLLEEN uusi versio kyseisestä levystä. Vissiin kerää rahaa faneilta uuden levyn julkaisua varten.. :kohautus: Tuolla EA-foorumilla oli juttua, että uusi levy olisi tulossa ehkä tänä vuonna...

Tässä versiossa on nyt saatu tuo kansikuva kuntoon! Paljon parempi ja Emilien persoonaa esiin tuovampi kuin aiempi, Gothic Lolita-kansi.

Näyttäis olevan pari uuttakin biisiä, tosin molemmat covereita (Asleep ja Gloomy Sunday) mutta kun rahatilanne paranee, vois harkita tämän(kin) hankkimista.

Huokaus, nyt on kyllä rahat niin lopussa, etten taida päästä edes Emilien keikalla Tukholmaan 4.2... sen lähemmäs ei tällä kertaa tule, vaikka vuosi sitten kävi KAKSIKIN kertaa Suomessa, molemmat loppuunmyytyjä. Liput silti niin halvat (22e) etteivät varmaan kata tänne tulemisen kuluja. Harmi...

P.S. tässä se uusi levynkansi:

Kuva
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Helmi 10, 2010 21:53

En ole vieläkään saanut levyä. :mad:
Pitäisi ehkä perua tilaus ja kokeilla jostain muualta.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Maalis 23, 2010 21:47

Opheliac tuli, mutta Enchantia en saanut vieläkään. En ole saanut aikaiseksi muitten kiireitten takia kuunneltua levyä, mutta palaan asiaan kunhan sen verran aikaa löytyy. Haluan aina keskittyä ensimmäiseen kuunteluun kunnolla, sitten myöhemmillä kuuntelukerroilla voi tehdä muutakin kuuntelun lomassa.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Maalis 24, 2010 18:50

Ok! Hyviä kuunteluhetkiä! :) Mulle tuo levy on todella rakas.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ke Maalis 24, 2010 19:01

Ah, tekisi munkin kovasti mieli Opheliacia.

Vaikuttaa nimittäin vahvasti siltä, että EA on tullut kuunteluvalikoimaani pysyvästi, mikä on kyllä positiivista. Torilla kun oli ehkä turhankin kauan monopoli :mrgreen: No, ei tässä kuitenkaan mitään kilpailua ole syntymässä, sitä paitsi kyllähän voi kuunnella useampaakin artistia kuin vain yhtä, mikä tuppaa minulta aina välillä unohtumaan. :lol:
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

EdellinenSeuraava

Paluu Muut artistit