Tori Pori Jazz festarille heinäkuussa!!!

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Tori Pori Jazz festarille heinäkuussa!!!

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Huhti 09, 2010 13:51

Onks sulla D sit telttaa? Leirintäaluekin varmasti maksaa tosin.. varmaan yksinkertaisinta olis tosiaan vaan valvoa se yö ja tulla ekalla aamujunalla..mut jos ostaa meno-paluu lipun niin pitääkö olla valmiiksi varattuna jo tietty aika ja päivä? Mun mielestä Pori Jazzin sivuilla luki että VR lisää vuoroja ton festarin ajaksi.. saa nähdä sitten milloin ne tulevat vr:n sivuille..

Mut.. Tori siis lopettaa klo 21 esityksen? Olishan se aika pitkä aika sit odottaa aamuun asti.. varsinkin jos ei pääse esim vessaan..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Huhti 09, 2010 14:13

On meil joku teltta tuolla...

No, onhan tässä aikaa miettiä onneks! :)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Pe Huhti 09, 2010 16:13

Eksyin tänne foorumillekin kuultuani Torin tulevasta keikasta. Aivan mahtavaa! <3 Lippu jo hommattuna, jossain vaiheessa voisi alkaa majoitustakin miettimään :)
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Huhti 09, 2010 19:22

Tervetuloa foorumille! wave:

SisterClitorides kirjoitti:Onks sulla D sit telttaa? Leirintäaluekin varmasti maksaa tosin.. varmaan yksinkertaisinta olis tosiaan vaan valvoa se yö ja tulla ekalla aamujunalla..mut jos ostaa meno-paluu lipun niin pitääkö olla valmiiksi varattuna jo tietty aika ja päivä? Mun mielestä Pori Jazzin sivuilla luki että VR lisää vuoroja ton festarin ajaksi.. saa nähdä sitten milloin ne tulevat vr:n sivuille..

Mut.. Tori siis lopettaa klo 21 esityksen? Olishan se aika pitkä aika sit odottaa aamuun asti.. varsinkin jos ei pääse esim vessaan..

Kyllähän sieltä yöllä kulkee busseja suoraan Helsinkiin, aina parin tunnin välein.

Jazz-juna kulkee ainoastaan lauantaina 24.7.: http://porijazz.fi/fi/uutiset/10-uutise ... ntaina-247
Jos perjantaina kulkisi samanlainen juna, sitä voisi harkita. Tosin ainakin lauantaina juna on myöhemmin perillä (klo 3.40) kuin klo 22 lähtevä bussi, joka on Helsingissä klo 2 yöllä. Mielummin kuitenkin nukkuisin yöni kunnolla.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Huhti 09, 2010 20:17

Eniten tässä hirvittää se miten jaksan sitten kävellä ku selkä on paskana.. eli joudunko taksilla siellä sitten kulkemaan ku en todellakaan aio kävellä 2,5 kilsaa juna-asemalta sinne konserttipaikalle ja takas vielä..mitä lie maksaa taksi tuolta matkalta.. ei se hirveesti voi olla.

Tuo bussilla paluu hirvittää koska mulle tulee helposti huono olo.. sitten pitää ottaa huomioon sen miten myöhään pääsee Hesan keskustasta himaan.. bussit ku ei kulje kauhean myöhään..

Luin Pori Jazz sivuilta että niiden varaamat hotellit on jo kaikki varattuja ollu pitkän aikaa..kai siellä tosin muitakin hotelleja on?? mitä lie sitten hinta yöltä.. onkohan Porissa mitään hostellia..b&b tyylistä?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Huhti 09, 2010 20:45

Katselin hotelleja ja ne kaikki näyttävät tosiaan varatuilta jo. Hostelleja yms. löytyy tästä listasta, mutta kun niillä ei ole online-varausta, en tiedä onko niissäkään tilaa:
http://www.maisa.fi/palv_maj_pori.html
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja LilyLuna » La Huhti 10, 2010 0:40

Hmm, luultavasti otan sitten jonkun yöbussin tai -junan, jos kerran hotellit ovat jo täyteen bookattuja... On tullut ennenkin valvottua kolmekin yötä erään keikkamatkan yhteydessä... :) Helsinkiin päin itsekin suunnistan sieltä.
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Ti Huhti 13, 2010 8:48

Pienoinen aamuinen fanityttökohtaus tapahtui juuri äsken, kun huomasin Tori Amoksen Facebook-sivuston maininnan Porin keikasta :sysilma:

p.s. Ja ihan virallisillakin sivuilla maininta! Aijaijai <3
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Fastgirl » La Huhti 17, 2010 11:43

Mitäää! :shock: :shock: :omg:

Tämän siitä saa kun ei taas käy pitkään aikaan täällä. Voi ei, onko toi totta! Sinne on sitten pakko päästä! Pitää alkaa ruinata iskää mukaan :lol:
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Touko 04, 2010 10:06

No, minkäslaisia suunnitelmia itse kullakin nyt on tuon Porin suhteen?

Mulle tuotti aluksi ylitsepääsemättömiä vaikeuksia tuo lipun ostaminen, luotin kuitenkin että ei ne heti loppuun mene. 63e on tässä tilanteessa mulle tosi paljon, se on kuitenkin melkein viikon ruokaostokset ja me ollaan sellasessa taloustilanteessa, että kaikki rahat menee, vaikkei ruokaa ostettaiskaan. :( Eli en vaan kehdannut tuota lippua ostaa, vaikka avovaimo sanoi, että totta kai sä sinne menet, kun se kerran Suomeen tulee!! :P

No, viikonloppuna satuin sitten näkemään täällä paikallisessa baarissa tiskillä ilmoituksen kanta-asiakasmatkasta Pori Jazziin, ja kuinka ollakaan juuri tuona päivänä 23.7!! Kyselin siitä enemmän, ja tosiaan, paketti sisältää bussikuljetuksen sinne ja takaisin sekä sisäänpääsyn Kirjurinluodolle. Yhteishinta 40e. Eihän tätä voinut uskoa, mutta pakko se vaan on.. Olvi sponssaa tota kuljetusta ja ilmeisesti käyttävät markkinointiin kaiken mahdollisen ajan esim bussissa.. mut ei se mua haittaa! :)

Niitä paikkoja siinä bussissa on vielä jäljellä, eikä tarvii edes olla kanta-asiakas, en mäkään ole! :)

Eli jos joku sattuu tätä kautta nyt lukemaan tästä ja olis halukas lähtemään mukaan näin halvalla, Riihimäeltä kohti Poria ja takasin, ota pikimmiten yhteyttä muhun, pistän lisäinfoa!

Junalla olis kyllä ollu kans kiva matkustaa kavereiden kanssa... Mut hitto kun tää rahatilanne on mikä on. Jos olisin töissä, en olis tätä vaihtoehtoa käyttäny, koska esim. Tanyan kanssa oli tarkoitus alunperin matkustaa... :kohautus:

Ainoa miinuspuoli tässä on (tuntemattoman riihimäkeläisen matkaseuran lisäksi) se, että bussi lähtee jo klo 12 ja on perillä jo klo 15 eli siinä sitten saa aika monta tuntia odotella Torin keikan alkua.

Mihin aikaan muut on sinne mahdollisesti menossa?
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Touko 04, 2010 10:36

Kyllä itsekin ajattelin hypätä jo klo 12:06 lähtevään junaan :) Tampereella vaihto eli siinä tulee n 30min sitten odottelua lisää mut eipä voi mitään. On Porissa sitten ainakin aikaa odotella tosiaan.. menee aikaa et ensin pääsee festari alueelle ja sit vois miettiä et kävin syömässä ensin myös..

D, Minne sinne se teidän ryhmäbussi tulee? Suoraan festarialueelle? Todella kätevää semmoinen kyllä..ei tarvii miettiä sitten miten pääsee yölläkin asemalle.. argh.. taksit kulkee kai..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Touko 04, 2010 17:27

Niin, ilmeisesti se bussi menee suoraan sinne keikkapaikalle, mutta tossa ohjelmassa lukee:

"15.00 siirrymme joustavasti Kirjurinluoto Arenalle"

mikä mun käsityksen mukaan voisi tarkoittaa jotain sellaista, ettei kaikkien ole pakko mennä ryhmänä sisään. Sittenhän voitais nähdä siel kaupungilla jo ja käydä just syömässä tms...

Myös keikan jälkeen on kolme tuntia ennen kotiinlähtöä, eli siinä sitten voi hengailla jossain sen aikaa. Toivotaan lämmintä, aurinkoista kesäiltaa! :)

Kauheeta, kun keikkakuume nousee nyt ihan turhan aikasin.... argh, siis tohonhan on vielä melkein kolme kuukautta!!! :omg:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Ti Touko 04, 2010 18:02

Dragon kirjoitti:Kauheeta, kun keikkakuume nousee nyt ihan turhan aikasin.... argh, siis tohonhan on vielä melkein kolme kuukautta!!! :omg:

Mulla on ihan sama ongelma... Kun ei tässä ole nyt ainakaan vähän aikaan mitään muuta yhtä suurta tiedossa :lol:
Viime yönä oli niin kovat fiilingit päällä, että päädyin sänkyyn vasta kuudelta aamulla :vihellys:
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Su Touko 09, 2010 16:23

Noniin, mäkin sain VIHDOIN iskän ostamaan ne liput. Mä kun olin ihan paniikissa että "kohtan ne loppuu, kaikki tunkee kuitenkin sinne, mä en pääse! kun taas iskä oli vaan "katotaan nyt vielä, ei sinne kuitenkaan niin paljon porukkaa tule". No, joo, totta ehkä, mutta on se nyt kiva, että on varmistus!
Autolla sitten huristetaan täältä sinne ja illalla takaisin kun hotellit on vissiin aika hyvin täytetty. Mikäs siinä. :P
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Touko 09, 2010 21:44

Itse yritän päästä eroon yhdestä ylimääräisestä lipusta kun tosiaan D järkkäs sen ryhmämatka diilin tosi edullisesti.. Kai tuon saa myytyä ainakin sitten viimeistään heinäkuussa..hehe.. ajattelin halvemmalla sen kuitenkin myydä kun mitä itse maksoin..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit