Olen nyt vihdoin Opheliacin onnellinen omistaja!

Ja miten voikin olla niin hyvä levy! Minulla on siis tuo uusin, viime vuonna julkaistu Deluxe.
Tosiaan hyvin hassua, miten paljno tämä eroaa Enchantista. Mikä muutos, onko tämä sama artisti?

Ei, mutta aika paljon olen jo kuunnellut ja tämän hetken suosikkeja ovat I Know Where You Sleep (Ah, varmaan ykköseni. En ihan tajua mikä siinä niin viehättää, mutta sanat ja niiden ihana ironisuus saa minut nauramaan!), Let The Record Show, Shalott (rakastan sitä miten sävel kulkee sillä lailla pyörivästi, jos ymmärrätte

) ja 306, jossa on tosiaan jotain mystistä, kuten joku sanoi. Marry Me on myös ihana, rakastan sen sanoja.

Vähiten taidan tykätä Dead is The New Alivesta, i Want My Innocence Backista ja God Help Mestä. Mutta ehkä en ole vain päässyt kunnolla niihin sisälle, ja eivät ne toisaalta minusta vastenmielisiäkään ole.
Täytyy kyllä myöntää, että odotin levyn saamista niin paljon, etten malttanut olal kuuntelematta sitä Youtubesta niin paljon, että oikeastaan tunsin jo kaikki biisit ja jonkinlaiset suosikitkin oli jo muodostunut ennen kuin näin vilaustakaan konkreettisesta levystä.