Emilie Autumn

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Emilie Autumn

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Su Huhti 11, 2010 17:03

Ihanaa, että täältä löytyy EA-topic!

Emilie Autumn on ehdottomasti suurin musiikillinen rakkauteni. Syyskuussa 2008 aloin kunnolla kuuntelemaan, rakastuin, ja nyt on takana jo 3 keikkaa (2 x Helsinki + 1 x Tallinna) sekä kasa hienoja hetkiä! :) <3 Diggailen oikeastaan Emilien koko tuotantoa, Opheliac-levystä olen kyllä eniten kuunnellut. Kaikki levyt omistan (CD:t + EP:t), sekä The Asylum Bookin.

Mitäpäs sitä muuta lisäilemään. EA = <3
Viimeksi muokannut LilyLuna päivämäärä Su Kesä 27, 2010 20:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Huhti 12, 2010 11:31

Hei LilyLuna! wave: Oletko Asylum-foorumillakin muuten?

Mulle Emilie on myös tullut tosi tärkeäksi. Olen tosin nyt ollut vasta yhdellä keikalla, lähes tasan vuosi sitten Nosturissa. Ihan mahtava keikka. Helmikuussa olisin niin halunnut lähteä Tukholmaan keikalle, mutta rahat ei riittäneet edes siihen... :kohautus:

Mulla alkaa myös noita sinkkuja ja EP:itä ym olla jo aika paljon.. kirjaa ei vielä ole tullut hankittua, mutta HALUAN sen! Mitä kautta hankit? Olen kuullut, että sen saaminen ei ole ollut helppoa...
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Ma Huhti 12, 2010 17:45

Heipä hei! :)

Juu, foorumilla olen samalla nickillä kuin täälläkin :) Tosin on jäänyt siellä käyminen aika vähälle viime aikoina.
Itsekin harkitsin pitkään ja hartaasti Tukholmaan lähtöä, mutta se sitten vähän jäi... :(

The Asylum Bookin hommasin norjalaisen ystäväni kautta, jolla sattui olemaan ylimääräinen kappale (oli hommannut keikalle VIP-liput ja niiden mukanahan tuli myös TAB) :) Eli tuuri kävi! :D

p.s. Voisinpa täälläkin mainostaa tällaista tapahtumaa:

The Plague Picnic eli Suomen Emilie Autumn fanien puistomiitti 2010 lähestyy!

Ajankohta: 20.6.2010, klo 12-

Paikka: Ruttopuisto (= Vanha Kirkkopuisto), Helsinki

Tapahtumalla on FaceBook- & IRC-Galleria-yhteisöt, joissa voi ilmoittautua mukaan:
FB: http://www.facebook.com/event.php?eid=110212555678299 (sivu vaatii sisäänkirjautumisen FaceBookkiin)
Galleria: http://irc-galleria.net/community/33255 ... icnic-2010

Tervetuloa! :)
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Huhti 12, 2010 19:12

Ruttopuisto on ainoa oikea paikka tuolle tapahtumalle! :D

En osaa vielä sanoa, mutta kiinnostavaa voisi olla tuohon osallistua! Epäilen kuitenkin, ettei tule onnistumaan tuona päivänä.

Tuon kirjan haluaisin kyllä jostain. Miten liene sitten mahdollista.. taitaa olla aika pieni painos julkaistu.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Ma Huhti 12, 2010 22:33

1. painos on myyty loppuun, 2. painoksen pitäisi tulla piakkoin :)
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Kesä 10, 2010 19:31

Löysin vihdoinkin aikaa Opheliacin kuuntelemiseen, ja sen jälkeen se ei ole levysoittimesta lähtenyt. Aivan loistava levy!! :sysilma:
Suosikkeja on vähän vaikea sanoa, ainakin Opheliac, Swallow ja Shalott. Oikeastaan levyllä ei ole yhtään kappaletta josta en pitäisi, jopa Gothic Lolita menee nyttemmin. :)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Kesä 11, 2010 11:03

Kiva, että tykkäät! :) Mä olen samaa mieltä, huonoja biisejä siinä ei ole, mutta Liar ehkä se vähiten suosikki. Tosin tykkään hulluna parista Liarin remixistä.

Swallow on huippubiisi, musiikin ja sanoituksenkin vuoksi. Harvinaista rehellisyyttä sen sanoissa. Siitäkin on olemassa ihan ässä remix nimeltään Punto Omega's Oyster mix.

Jollain tapaa ehkä mun lemppari yli muiden on silti 306, siinä on jotain todella mystistä siinä biisissä...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Su Kesä 27, 2010 20:45

Tosissaan viikko sitten oli tämä Emilien suomalainen fanimiitti, The Plague Picnic. Päivä oli erittäin onnistunut kaikin puolin, ja sääkin suosi :) Syksyllä saattaa olla tiedossa uusi miitti, viimeistään sitten taas ensivuonna. Kaiken kruunasi itse Emilien aito innostus kyseisestä tapahtumasta, kun siitä hänen kanssaan keskustelin pariin otteeseen :dance: Pientä lupausta tuli myös siihen suuntaan, että neitiä saattaisi näkyä Suomessa taas lähitulevaisuudessa... Mutta no, sen näkee sitten :)

Lopuksi hieman tunnelmia piknikiltä.
Kuvia: http://www.facebook.com/album.php?aid=442620&id=858890290&l=7bd56e3a29
Video: http://www.youtube.com/watch?v=-cU1LU4jblU
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ke Tammi 05, 2011 16:20

Olen nyt vihdoin Opheliacin onnellinen omistaja! :) Ja miten voikin olla niin hyvä levy! Minulla on siis tuo uusin, viime vuonna julkaistu Deluxe.

Tosiaan hyvin hassua, miten paljno tämä eroaa Enchantista. Mikä muutos, onko tämä sama artisti? :lol: Ei, mutta aika paljon olen jo kuunnellut ja tämän hetken suosikkeja ovat I Know Where You Sleep (Ah, varmaan ykköseni. En ihan tajua mikä siinä niin viehättää, mutta sanat ja niiden ihana ironisuus saa minut nauramaan!), Let The Record Show, Shalott (rakastan sitä miten sävel kulkee sillä lailla pyörivästi, jos ymmärrätte :mrgreen: ) ja 306, jossa on tosiaan jotain mystistä, kuten joku sanoi. Marry Me on myös ihana, rakastan sen sanoja. :sysilma: Vähiten taidan tykätä Dead is The New Alivesta, i Want My Innocence Backista ja God Help Mestä. Mutta ehkä en ole vain päässyt kunnolla niihin sisälle, ja eivät ne toisaalta minusta vastenmielisiäkään ole.

Täytyy kyllä myöntää, että odotin levyn saamista niin paljon, etten malttanut olal kuuntelematta sitä Youtubesta niin paljon, että oikeastaan tunsin jo kaikki biisit ja jonkinlaiset suosikitkin oli jo muodostunut ennen kuin näin vilaustakaan konkreettisesta levystä. :D
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

Edellinen

Paluu Muut artistit