Mullekin eka Tori-keikka ja paikka eturivissä melkein keskellä! En ois voinut toivoa parempaa. Setti oli ihana, mutta just se ennalta-arvattavuus (ja Rattlesnakesin puuttuminen) harmitti. Kun Tori oli soittanut Poria ennen jokaisella keikalla kiertue-debyyttejä, niin kyllähän edes yks sellainen ois Porin settiinkin mahtunut.
Suosikit: kaikki UTP:lta oli aivan mahtavia ja Precious Things oli huikea
Yllättäjät: Hey Jupiter, jonka aikana olin kyynelien partaalla. Oon kyllä aiemminkin pitänyt sitä kauniina ja koskettavana, mutta liian...en tiedä millä sanoilla sitä voi kuvata, mutta jokin siinä on ärsyttänyt ja ärsyttää edelleen, mutta nyt olin tosi liikuttunut sen aikana. Ja tajusin vihdoinkin, että se mitä oon pitänyt epämääräisenä uuuu-uuuuu-uuu-ulinana onkin "
youuuu-uuuu-uuu"

Kaikkea sitä oppii!
Personal Jesus: aiemmin taisin sanoa täällä tästä jotain ettei iske, mutta Porissa kyllä iski! Osasin sanatkin ulkoa
Beauty of Speed: ennen keikkaa olin kattonut Youtubesta videoita tän kiertueen BoS-esityksistä ja pitänyt niistä, mutta en ois uskonut, että se kuuluis keikan kohokohtiin. Oli ihanaa, kun ihmiset taputti biisin tahdissa! Ja se vaihdos syntikan (tai mikä lie onkaan) ja pianon välillä oli ihana, siis se pitkä "I'm"...(coming back for more)
Tykkäsin, kun Tori teki monissa biiseissä (precious things, personal jesus...) kovia karjaisuja, semmosia kurkkuääniä.
Tosiaan tämä oli eka keikkani ja oli aivan täydellinen tapa aloittaa Tori-keikkailu näin, ihan kuin ois ollu joku vuosi 1996(?), kun Tori esiintyi soolona ja settilistalla oli niin paljon vanhoja biisejä.
Ja Lilith, taisin jo napata sun äänityksen tuolta unforumzedista. Kuulostaa tosi hyvältä. Kiitti!