Olisko kiinnostuneita? mut siis autolla ja niin et jaettais sit bensakulut?? Mulla ei ole varaa VR:n lippuihin.. Ja mua ei kyl kiinnostais sinne yöksi jäädä.. eli jonkun pitäis olla ajokunnossa. Mulla ei ikävä kyllä ole edes ajorkottia. Ellei joku tunne sieltä ketään jonka luona vois olla kaikki yötä..hehe
No oisin taatusti kiinnostunu, mutta niin kuin jo fb:ssä kiroilin, oon sillon tuhansien kilometrien päässä idässä... Mulla ei ole Joensuussa edes enää mitään residenssiäkään. Tylsyys. Mutta SisC, mee ihmeessä ja kerro sit millasta oli.
Noilla VR:n hinnoilla en kyllä aio Joensuuhun lähteä.. ei onnistu sit vielä festarilippu.. mihinköhän aikaa Immi esiintyy.. jos päivällä niin se olis kyl parempi koska pääsis heti sieltä sit poiskin..
Mut.. tuskin lähden.. harmi.. toivottavasti Immi tulis joskus sit uudestaan ja lähemmäs Helsinkiä.
Taitaa olla koko keikka tuossa. Alkua kun katsoin, niin aika mahtavalta vaikutti. Itse en siis paikalla ollut, eikä aikomuksena ollut mennäkään, kun Imogen on itselleni sen verran uusi tuttavuus...olen siis vain Speak for Yourself-levyn kuullut.
Kiitti linkistä! Katsoin kans alkua, ja täytyy joku ilta paneutua paremmin ja kattoo koko keikka.
Nyt muuten Imogen tulee taas Suomeen, tällä kertaa Helsinkiin! Keikkapäivä on 18.11. ja paikka Tavastia. Täytyy kattoo jos tonne nyt sitten edes pääsis...