Missä ja milloin olet nähnyt Torin livenä?

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Missä ja milloin olet nähnyt Torin livenä?

ViestiKirjoittaja blank-ette » Su Heinä 25, 2010 2:00

Pori Jazzin innoittamana nyt keksin tällaisen aiheen. Eli te kokeneemmat Tori-keikkailijat voisitte kertoa missä ja milloin olette nähneet Torin livenä. Mikä keikka on ollut tähän asti paras? Oletteko olleet meet & greetissä? Yms...
blank-ette
New B
New B

Re: Missä ja milloin olet nähnyt Torin livenä?

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Heinä 27, 2010 12:04

Ihan hyvä aihe! :)

Oon nähnyt Torin nyt neljä kertaa. Ensimmäinen oli 2001 Strange Little Girlsin kiertueella Glasgow'ssa. Tuo oli siis soolokeikka, ja mulla riitti rahat vain parvekepaikkaan, joten olin tosi kaukana.. mutta upea elämyshän se silti oli. Parhaiten jäi mieleen loistava versio Crucifysta, sekä Etienne ja Twinkle, joka oli tosi hassu sattuma sinänsä, koska se oli soinut mulla päässä koko edellisen illan, kun kävelin pitkin Glasgow'n katuja. Tuolloin Tori ei nähnyt faneja ennen keikkaa, vaan jälkeen, ja saatiin odotella pikkupakkasessa kaksi tuntia ennen kuin Tori tuli ulos... sitä ennen turvamies (siihen aikaan vissiin John?) tuli sanomaan, että Tori ei voi olla kauan ulkona pakkasessa, koska hänellä on pientä flunssaa tulossa. Sain nimmarin kiertuekirjaan, mutta jouduin sen kirjan ojentamaan monen fanin yltä, kun jenkkifanit, jotka oli kiertäneet Torin perässä kaikilla keikoilla, oli tukkineet koko eturivin, murr. "Superfanien" itsekkyyttä tulee joskus ihmeteltyä.

Toinen ja kolmas kerta oli 2007 ADP-kiertueella, ensin Hampurissa (Santa) ja sitten Provinssissa (Pip). Ja ehkä täytyy sanoa, että jollain tapaa tunnelmaltaan mun suosikkikeikka tähän mennessä on kuitenkin se Provinssin Pip-keikka... tai siis sitä tunnetta on mahdoton selittää, kun Pip astui lavalle ja alkoi esittää Cruelia... huh! :omg: Mutta olihan tuokin setti aika lyhyt. Hampurin keikka oli siitä kiva, että oli ihan "oikea" konsertti eikä vaan festarikeikka. Hampurissa myös pääsin ekan ja tähän mennessä ainoan kerran juttelemaan Torille meet & greetissä. Tori kysyi toivebiisiä ja sanoin Indian Summerin.. ei kylläkään ole sitä esittänyt sitten 2003:n... ;) Kysyin myös Miraclesta, että kenen "Doll"in biisi se on ja voisiko harkita esittävänsä sitä livenä? Tori vastasi mystisesti, että "Ooh, haven't I already told that? Well, let's see, maybe in Finland..." kun oltiin ensin kerrottu, että aiotaan tulla tietty myös Suomen keikalle. No, eipä se sitä kyllä sitten esittäny Suomessakaan, eikä vieläkään ole selvää, kenen dollin biisi se on. ;) Tosin nythän Miraclesta tiedetään enemmän, että se on jo Choirgirlin ajalta, eli ehkä se sitten on Torin..

Hmm, ja sitten tämä Porin keikka oli jotenkin herkkä, ja mukavan oloinen. Tori oli niin hyvällä tuulella.. mun mielestä se sitä paitsi tosi harvoin sanoo yleisölle biisien välissä, että "You're awesome!" niinku nyt sanoi. Vai? :kohautus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ti Elo 03, 2010 10:48

Minä olen siis nähnyt Torin nyt kaksi kertaa. Viime lokakuussa AATS-kiertueella Pariisissa ja sitten Porissa eli kovi kokenut keikkailija en ole. Pariisissa Tori oli bändin kanssa ja nyt siis soolona, jotewn kummatkin on koettu. Tavattu ei vielä ole. ;)
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja blank-ette » Pe Syys 03, 2010 22:58

Itseäni nyt, Youtube-videoita nähtyäni, harmittaa, kun en sillon mennyt sille Provinssin keikalle. Toisaalta olin silloin niin järkyttynyt ADP:sta ja koko posse-konseptista, etten ehkä ois osannut nauttia siitä keikasta. Tuomitsin koko jutun edes perehtymättä siihen kunnolla.
Oon nyt myöhemmin tajunnut, että ADP:llä on tosi paljon hyviä biisejä (mutta myös monia inhokkejani). Se on kyllä ehdottomasti Scarlet's Walkin jälkeisistä levyistä paras! No, ehkä Doll Posse tekee joskus jonkunlaisen comeback-kiertueen ;)

Ois kyllä hienoa nähdä Tori jossain kunnon konserttisalissa. Tai kirkossa :-o
Tietääkö kukaan onko Tori koskaan ollut keikalla kirkossa (siis 1990-2000-luvuilla)? Se ois ainakin musta tosi torimaista.

En tiedä lähtisinkö itse meet & greetiin, kun vaikuttaa niin hankalalta koko juttu. Ja jäisin siellä varmasti tollaisten Dragonin mainitsemien "superfanien" jalkoihin. Ja eipä mulla mitään erikoista sanottavaakaan Torille ois, se varmaan kuulee koko ajan näitä "Your music is so important for me!"-juttuja. Ja ehkä muutenkin haluan fanittaa vähän kauempaa, ettei "taika" häviäisi.

Kiitti vastauksista! Kertokaapa muutkin keikkakokemuksistanne!
blank-ette
New B
New B

ViestiKirjoittaja June » La Syys 04, 2010 19:45

Täytyypäs nyt kesän kiertueen jälki- ja orkesterikeikan ennakkofiilistelynä kaivella mielestä menneiden keikkojen muisteloita... Sain aikaiseksi lähteä katsomaan Toria livenä ensimmäisen kerran vasta ADP-kiertueella (ja vähän käykin kateeksi esim. tuo Dragonin SLG-kiertueen keikka!), mutta parempi myöhään jne. Kuusi keikkaa olen tähän mennessä nähnyt, ja järjestykseen en kyllä osaa niitä laittaa, mutta jokaisesta keikasta on jäänyt jotain tiettyjä juttuja mieleen.

Berliini 2007: Paljon parhautta samassa paketissa. Ensimmäinen Tori-keikkani sekä rentotunnelmainen, kiireetön ja intiimi M&G - ja kaikki tämä suosikkikaupungissani Berliinissä kauniina kesäpäivänä. Perfect! Erityisesti onkin jäänyt mieleen juurikin tuo M&G. Keikka oli heti Provinssista seuraava, joten kysyin tietysti mitä Tori piti Suomen keikasta. Tori kehui Provinssin yleisöä ja kysyi olinko itsekin ollut paikalla. Kerroin että se jäi valitettavasti väliin kun olin Berliiniin tulossa, ja sanoin että toivottavasti Tori nähdään pian Suomessa uudestaankin. Ja sitten poseerattiin yhteiskuvassa uuden parhaan ystäväni Torin kanssa. ;) Kaverillani on varmaan edelleen tuon M&G jälkeen lähettämäni "muutaman huutomerkin sisältänyt" tekstari tallessa... :lol: Keikalla sain just sen dollin lavalle, jonka halusinkin (Pip!!), vaikka olin etukäteen varma, että kun Pip oli ollut Provinssissa, se ei ilmaantuisi uudestaan heti seuraavalla keikalla. Settilistasta jäi mieleen Pipin raivoisan osuuden lisäksi erityisesti Waitressin kiertuedebyytti, joka sai porukan sekoamaan täysin! Soolo-osuudessa puolestaan tuli ihana A Case of You. :sydis: Ja mahtavaa oli myös se, että sain kuulla Black Doven - yhden suurimmista Tori-suosikkibiiseistäni - heti ensimmäisellä keikallani. Ai niin, ja tietysti mieleen jäi myös "in the land of the midnight sun" -impro.

Lontoo 2009 (kaksi keikkaa): Taas pari suosikkiasiaani yhdessä, Tori ja Lontoo. Molemmat keikat olivat loistavia, menevät tosin näin jälkikäteen vähän sekaisin keskenään, kun olivat peräkkäisinä iltoina samassa paikassa. Hienoja versioita tuli monesta suosikkibiisistäni, kuten Bells for Her (joka oli tällä kiertueella Devils and Gods -väliosansa kanssa aivan mahtava), Virginia, Hotel, Space Dog, Pancake/Ohio, Icicle, Raspberry Swirl jne. Muuta mieleen jäänyttä:
- Ensimmäisen illan hysteerinen Big Wheel -fuckup ja naurusta ulvova yleisö. Don't you throw that math on me!
- Toisen keikan huikea soolo-osuus: Mr. Zebra, Not the Red Baron, Ophelia.
- Jommalla kummalla keikalla Tori veti Precious Thingsin aivan hurjalla raivolla ja improsi "ugly girl" -kohtaa pidemmän kaavan mukaan.

Oslo 2009: Tänne minut sai lähtemään mm. se, että kyseessä oli tavanomaisen istumapaikkakeikan sijasta general admission -keikka, ja ajattelin että keikalla olisi siten vähän tavallista enemmän "rokkikeikkatunnelmaa". Ja kannatti lähteä. Keikkapaikalla oli melko pieni, vähän ehkä tavastiamainen tai pakkahuonemainen lava: eturivi oli todella lähellä lavaa, ja siitä näkyi todella hyvin Torin kaikki pienimmätkin ilmeet ja eleet. Katsekontakti-hetket saivat polvet lähes tutisemaan, ja tällä keikalla olikin siksi fanityttöfiilikset katossa! Settilista oli loistava: mm. Sparkin kiertuedebyytti ja Gold Dust soolona. :sydis: Lisäksi jäi mieleen jälkikäteen foorumeilta luettu "iieee-gate": joku oli tweetannut virheellisesti muistaakseni Hotelin iieee:ksi, ja koko faniyhteisö ehti jo seota täysin ennen kuin asia oikaistiin. :D

Zürich 2010: Ensimmäinen soolokeikkani Torilta. Ihana paikka, metsän keskellä mutta kuitenkin ihan Zürichin keskustan tuntumassa. Päivä oli ennätyshelteinen, ja just kun keikka oli muutaman minuutin päästä alkamassa, rupesi jyrisemään, salamoimaan ja satamaan vettä. Järjestäjän puolesta kaikille katoksettomilla paikoilla istuville jaettiin kertakäyttösadetakit, ja sitten keikka pääsikin samantien alkamaan. Luonto järjesti omia lisäefektejään keikalle, mikä vain paransi tunnelmaa. :D En tiedä johtuiko jo muutenkin ukkosen sähköistämästä tunnelmasta vai mistä, mutta Torilla oli aivan mieletön energialataus ja riehakas fiilis. Nainen oli ihan liekeissä! Varsinkin Precious Things, Space Dog, Bliss ja TTTS olivat hurjaa tykitystä. Settilistasta jäivät erityisesti mieleen Bliss, kaksi suosikkicoveriani Famous Blue Raincoat (sinisiin kertakäyttösadetakkeihin pukeutuneelle yleisölle :D) ja Rattlesnakes, sekä Putting The Damage On, joka kolahti mulle tällä keikalla ihan uudella tavalla. Niin kaunista että huh. Kuten myös Ribbons Undone - jos joku biisi koskaan, missään, ikinä on yllättänyt positiivisesti, niin tämä. Samaten TPOOK ei ole koskaan ollut omia suosikkejani, mutta tällä keikalla toimi täydellisesti. Ja keikan sinetöi Torin kultaleggaripyllistys yleisölle lavalta poistuessaan. :lol:

Pori 2010: Siinä missä "kaikki" muut olivat jo nähneet Torin livenä Suomessa Provinssin keikalla, mulle tämä oli ensimmäinen Tori+Suomi -yhdistelmä ja sen takia erityinen. Biisivalinnat olivat melko perussettiä ja keikka oli aika lyhyt, mutta Torin esiintyminen oli täyttä rautaa. Personal Jesus jäi päällimmäisenä mieleen, ja mm. TTTS toimi myös loistavasti.

Nyt kun näitä rupesi muistelemaan, ei millään malttaisi odottaa seuraavaa!
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Syys 06, 2010 8:31

Oli kiva lukea Junen keikkakokemuksia. Jännää, miten noi tilanteet kyllä jää mieleen todella hyvin. Kai sitä sen verran niitä sitten jälkeenpäin kelailee mielessään, ettei ne pääse kyllä unohtumaan! :) Sama juttu muuten mullakin, että ekan kerran ku pääsin Torin kanssa juttelemaan, kyllä lähti aikamoisia huutomerkki- ja voimasana-tekstareita kavereille Suomeen.. ja sellanen kestohymy jäi päälle, ettei tainnu laantua vielä seuraavana päivänäkään... ;)

Blank-ette, ymmärrän hyvin ton pelon "taian katoamisesta"... mutta tosi harvoille Torin tapaaminen on pettymys. Tori on myös meet&greeteissä taianomainen olento. Toisaalta se on kuin kuka tahansa naapurin rouva, mutta toisaalta ei todellakaan. Ja kun se vaan on oikeesti niin älykäs ja sydämellinen! :sysilma:

Ai niin paljon pelästyit Doll-konseptia?! Käviköhän monelle samalla tavalla? Kyllä mäkin aluks ajattelin, että no eiks tää oo jo nähty, siis SLG-levyn kansissa? Mutta enpä arvannut, että kyse olikin jostain ihan muusta... vau.

Kuinka moni täältä lähtee lokakuussa Amsterdamiin? Itse en mitenkään pääse, mutta jos nyt huhut ensi syksyn kiertueesta pitää paikkansa, silloin kyl yritän saada rahaa kokoon (todennäköisesti opiskelut sitten jo ohi).
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ke Syys 15, 2010 16:29

Himottais ihan hirveesti toi Amsterdam, mutta en tiedä suostuuko iskä kustantamaan taas uutta Torin keikkaa kun aika äsken oli toi Pori... Suostuttelu on kyllä edelleen käynnissä, mistäs sitä tietää. ;)
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » La Syys 18, 2010 1:51

Heippatirallaa pitkästä aikaa foorumilaiset! Amsterdamin keikkaa odotellessa taidan minäkin vähän kertailla menneitä..

Savoy, Lontoo kevät 2009
Tämä OLISI ollut ensimmäinen keikkani mutta kuten kaikki muistamme, Tori sitten meni syömään pilaantuneita mereneläviä :huokaus: Täytyy sanoa että kyllä hieman ketutti kun sain kaveriltani puhelun ollessamme matkalla keikkapaikalle. Aluksi en ollut uskoa koko juttua mutta nähtyäni surulliset naamat the Coal Hole pubissa ei ollut tosiasiaa enää kiistäminen. No, Lontoo oli (ja on!) mahtava kaupunki ja tutustuinhan moneen mukavaan ihmiseen, joita näen taas kolmen viikon päästä :)

Birmingham & Lontoo x2, 2009
Uusi yritys! Tällä kertaa kaikki meni hyvin. Eka keikka Birminghamissa meni hieman "sumussa", jänskätti hieman, suuret odotukset, jne..Ehdimme Birminghamiin juuri M&Gn alkuun, kaikki tapahtui todella siististi (mulla ei oo Meet & Greeteistä kuin hyviä kokemuksia, onneksi!). Kiltisti jonossa odottelimme vuoroa Torin pakeille. Kauheasti jänskätti, jotain onnistuin sopertamaan (en kuollaksenikaan muista mitä, SUGARia toivoin kuiteskin), Tori kysyi nimeni ja signasi AATS litografini. Tämän jälkeen vietimme pari tuntia Birminghamin kanaalien varrella. Keikasta mieleeni jäi erityisesti LE, Playboy Mommy, Sister Janet, CALS ja tietysti Cornflake Girl. Muistan ärsyyntyneeni stage rushin aikaan kun ihmiset kävivät "asemiin" jo hyvissä ajoin, kasa vakkareita kykki käytävällä odottaen turvamieheltä lupaa juosta lavan eteen. Onneksi nykyään toimitaan jo vähän siivommin vaikka en aina koko "stage rushia" allekirjoitakaan. Ekasta keikasta jäi vähän epätavallinen ja tavallaan hieman pettynytkin olo, olisiko tosiaan se jännitys ja kovat odotukset peruuntuneen Savoyn keikan jäljiltä?

Molemmat Lontoon keikat olivatkin sitten ihan huippuja. Energia oli ihan eri kuin Birminghamissa ja settilistatkin toimivat mulle paremmin. Space Dog, Pancake, Icicle, Cooling, Winter, Bliss, Raspberry Swirl ja toisen illan Body and Soul, Little Amsterdam ( :sysilma: ), Hotel, Mr Zebra ja Not the Red Baron kieli2:
Ja todellakin se mahtava Big Wheelin mokaus, aivan huikeeta! Mulla pitäis olla hyvänlaatuinen videokin siitä , täytyypä vihdoin lisätä se YouTubeen + muutkin matskut :oops:
Lontoossa en ollut M&G:ssä, ajattelin että se on kuitenkin niin täynnä ja en kehdannut seuralaistakaan enää raahata mukaan, tarpeeksi Toria hälle jo tällä reissulla.

Frankfurt 2009
Frankfurt oli mulle tavallaan lämmittelyä Berliiniä varten. Kauhean sateisen päivän jälkeen saavuin likomärkänä keikkapaikalle (aiemmin päivällä olimme jo käyneet pyörähtämässä paikalla vain kuulemassa että tänään ei M&G ole). Keskityin nauttimaan keikasta joka oli tasaisen laakukas, kohokohdat mulle olivat Sweet Dreams, Girl ja Lizard Loungen Apollo's Frock ja Goodbye Pisces.

Berliini 2009
Berliini oli mahtava! Lokakuinen helteinen päivä, saavuimme taas juuri sopivasti ennen M&Giä. Tori signasi Blueberry Girlin juuri äidiksi tulleelle ystävälleni "motherhood wishes" ja toivoin taas Sugaria johon Tori myhäillen että "we'll see about that.." Paikalla oli mahtavia ihmisiä joiden kanssa vietimme iltapäivän ja aikaa vielä keikan jälkeenkin.
Settilistan kohokohtia; Sugar(!!), BQ/Horses, Pretty Good Year, Aats, Take Me With You ja Flying Dutchman.

Milano 2010
Voi luoja mikä helle! Tämä oli kuluvan kesän helleaallon aikaan ja voitte kuvitella miten painostavaa Italiassa oli :D Keikkapaikka metsän keskellä, ei minkäänlaisia opasteita perille, kilometrejä kävelyä. Vedin kaksi puolen litran vesipulloa ykkösellä alas päästyämme perille. Villa Arconati oli paikkana mahtava, juuri Torille sopiva, harmittaa kun kamerasta loppuivat patterit :( Ja tiskiltä ei saanut muutakuin kaljaa! Voitte kuvitella miten ärsytti kun Suomesta asti olin odottanut sitä loman ensimmäistä kylmää siideriä :D Tämän korvasi se että Tori oli tulessa tuona iltana! Yleisö oli todella mukana. CALS, Doughnut Song, Space Dog (Where's Neil when you need him? - Shagging Amanda :D )Dragon, I'm on Fire, Gold Dust, Siren, Rattlesnakes, Yes Anastasia (mahtava veto, yleisö taputti seisaalleen lopuksi), Mitä tykitystä! Milano menee kyllä top3een kirkkaasti.

Zürich 2010
Mahtava keikkapaikka tämäkin kuten June tuolla aiemmin kertoi. Lämmin päivä, hyvää ruokaa ja maistuvia mojitoja ja tietenkin Tori, ollapa nyt Zürichin keikalla! Tasaisen hyvä keikka, ei mitään kovia yllätyksiä. COMT, Rattlesnakes, Black Dove, FBR, Bliss ja tietenkin se loppupyllistys :D Käykäähän tsekkaamassa videoni tuosta http://www.youtube.com/watch?v=IG16RDcqqCQ

Dublin 2010
Oi Dublin, Dublin, ehdottomasti paras keikka tähän mennessä :sysilma: Ennen keikkaa oli lyhyt M&G, Tori ei kerennyt jutskailla kaikkien kanssa mutta onneksi olin hyvissä asemissa ja täten ensimmäisessä rivissä aidan vieressä. Torin lähestyessä mietin tarkasti mitä sanoisin mutta kun Tori nappasi minut syleilyynsä niin voitte arvata miten siinä kävi, *puf* - tyhjää löi!Toivoin Lovesongia ja kerroin Torille että se merkitsisi minulle tällä hetkellä todella paljon (selitin myös miksi) ja että itken kyllä vuolaasti mikäli hän sen soittaa, Tori tähän että älä huoli. Olisin halunnut kuvan mutta aikataulun takia vaan nimmareita tällä kertaa, Tori sitten signasi pääsylippuni. Olin yhtä hymyä jälkeenpäin, että ihan halikin, sotkikohan se minut johonkuhun toiseen :) Olimme jonossa etummaisten joukossa joten porttien auettua otimme pienen spurtin ja saimme paikat eturivistä, pianon puolelta tosin. Settilista oli mahtava, Tori oli todella hyvällä tuulella ja monen toive kuultiin tänä iltana. SATY (yhteislaulua :D ), Crucify, Spark, Beauty of Speed (todella kiivas korkojen kopistelu tällä kertaa, Tori silminnähden nautti tänä kesänä kun ihmiset hakkasivat hänelle tahtia), Fire to Your Plain, Winter, Taxi Ride, Mother (todella liikuttava veto), BQ/Horses (alun sormien napsuttelu toimi tosi hyvin, taianomaista kun Dublinin tuuli samalla löyhytteli Torin hiuksia)...ja se encore!! Smells Like Teen Spirit, LOVESONG ja tässä kohdenhan meitsi oli ihan palasina, kiitos Tori! Ja Cooling vielä siihen perään, voiko olla parempaa? No voi, olisipa Concertina jäänyt pois :P En jaksa enää ko laulua, olen kuullut sen melkein joka keikalla. Mutta siis Dublin on tähän mennessä kirkkaasti paras konserttikokemukseni.

Lontoo 2010
Lontoolta en tällä kertaa odottanut paljon, ajattelin että miten mikään keikka voi tuntua enää samalta Dublinin jälkeen?
Lähdimme aamupäivästä jonottamaan keikkapaikan edustalle, kyseessä oli kumminkin Lontoo ja aika pitkäksi tuo jono loppujen lopuksi venyikin. Tällä kertaa Tori käytti paljon aikaa kaikkien tapaamiseen. Sain taas halin ja iloisen tervehdyksen (taitaa se tunnistaa sittenkin :) ), kiitin Toria Lovesongista ja kerroin että olin vetistellyt johon Tori vastasi että hyvä :D Kiitin häntä myös ensimmäistä kertaa hänen musiikistaan ja kaikista näistä ihanista ihmisistä joita hän on tuonut elämääni. Tiedän, kuulostaa lattealta mutta tämän halusin oikeasti hänelle sanoa. Muistan ikäni vielä vastauksenkin: They ARE wonderful, you ARE wonderful. On siinä vaan semmonen täti kuulkaas :) Kaiken kruunasi vielä Mindyn antama eturivin paikka, ja vielä keskeltä! Täytyy myöntää että olin hieman vahingoniloinen kun huomasin tiettyjen vakkareitten riskaavan lippuja ja saavan hieman huonompia paikkoja, itse tyydyin vain seisoskelemaan hiljaa lippu kädessä.
Ja mikä keikka se sitten olikaan. Torin kanssa on turha luulla että parempaa ei tule kun on yhden hyvän keikan todistanut, eivät ihmiset häntä ihan turhaan seuraa ympäri maailmaa. Päällimmäisenä mieleen jäivät Marianne :sysilma: ; Yes, Anastasia (tosin jäi Milanon vedosta), MAAG (täysin tyrmistynyt hiljaisuus ja aplodit seisaaltaan) ja Garlands :sysilma:

Pori 2010
Poria kohti oli ihana lähteä hieman leppoisemmissa tunnelmissa. Ei matkalaukkua, lentoja, juna-aikatauluja, stressiä (no ehkä vähän, olen tosi huono lähtijä ja kiirehän meille tuli, piti noutaa muutama ulkomaan vahvistus lentokentältä). Saavuimme Poriin aika myöhään, olisikohan kello ollut jo yksi ja ajattelin että siellä on jo eturivi täynnä. Yllätys olikin suuri kun saimme levittää piknikvilttimme talon parhaille paikoille (kunnes nyrpeät vartijat meitä tulivat hätistelemään :) ). Harmittavan lyhythän tuo setti oli mutta mielestäni Tori veti tämän keikan paremmin kuin monta muuta. Ja ihan totta; You're amazing - huudahdus oli ansaittu, yleisö oli todella hyvin mukana, paremmin kuin esim. Lontoossa. Odotukset onkin jo valmiiksi korkealla kun Tori ensimmäisen kokopitkän keikkansa täällä heittää (ensi syksynä, sormet ja varpaat ristissä!).

Huh! Olipahan sepustus. Tästä on hyvä jatkaa kohti Amsterdamia. Ja suosittelen EHDOTTOMASTI lähtemistä muillekin maille Torin perässä. Se on hyvä tekosyy matkustaa, nähdä uusia paikkoja, tavata mahtavia ihmisiä, jne..! Nähdään taas keikalla wave:
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Syys 18, 2010 11:02

Kiitti Hoochie noista keikkaselostuksista, ihan vesi kielellä lueskelin! :) Joo ne ihan ekat keikat saattaa mennä sellasen humun vallassa, sitä on ehkä odottanut jotain tiettyä fiilistä mutta sitten saakin toisen ja se voi joillekin olla pettymys. Monen keikan näkemisessä on se hyöty, että oppii relaamaan - tosin en taida itse vieläkään olla sitä oppinut... :)

Sitähän Tori tosiaan Hampurissa multa kysyi, että ollaanko tulossa muille Saksan keikoille, ja vaikutti vähän yllättyneeltä, kun vastasin että ei, vain tähän yhteen. Hmm, no, ehkä olis kyllä kannattanutkin tosiaan lähteä perään, mutta mä olen siitä vähän erikoistapaus kun mulla on pieniä lapsia, en voi silleen irrottautua, eikä sitä rahaakaan hirveesti ole. Tosiaan ehkä silloin 2001 olis kantsinu satsata enemmän Toriin, se oli viimeinen vuosi kun olin perheetön. Mut ei sitä silloin osannu arvata.

Amsterdam tulee harmittamaan mua lopun ikäni, tiedän sen jo nyt.. mutta olen siis työtön opiskelija ja perhe on pakko elättää kaikilla mahdollisilla tuilla joita saadaan, joten ei tässä kyllä matkustella... Helsingissä käyminenkin pitää aina erikseen miettiä, että riittääkö nyt rahat bensaan tai junalippuun... :kohautus:

Mutta ENSI SYKSYNÄ! Kaikesta vois päätellä, että jos Tori yhtään enempää Eurooppaa kiertää ku pakolliset Lontoo-Amsterdam-Berliini, niin vois hyvinkin tulla Suomeen! On aika lailla kehunu suomalaista yleisöä tosiaan. Luultavasti se, että jo ADP:n aikana ihastui yleisöön, oli syynä siihen että tuli tänä kesänä uudestaan. Suomihan ei ihan varsinaisesti ollut "matkan varrella" tänä kesänä. :mrgreen:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Kiertueet ja konsertit