Night of Hunters -kiertue 2011

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Night of Hunters -kiertue 2011

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 01, 2011 10:50

Voih !

Itse menin nukkumaan n kello 4 aamulla.. heräsin puoli 8 sitten kun kello herätti ja sen jälkeen vaan vahdin Lippupalvelun sivuja.

Jooh.. ei kannata tyytyä ekaan vaihtoehtoon mitä se Lippupalvelun arpakone antaa. Itse yritin varmaan n 10 kertaa kunnes se vihdoin antoi riviltä 3 ne paikat. Siis perkele en vaan voinut uskoa et parhaat paikat olis jossain D permannolla..

Sit tässä sain lisäinfoa että A j B lohkot ovat vierekkäin ja että B lohkon paikka nro 1 olisi keskellä eli eli.. numerot alkavat näemmän keskeltä edeten sivulle. Ja tosiaan silloin C ja D permannot ovat noiden takana. Nyt ku vielä tietäis että onko A permanto sitten kummalla puolella lavaa..

Hemmetti ku ei tuolla voi olla mitään karttaa noista permantopaikoista.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ke Kesä 01, 2011 12:52

Siis mitä ihmettä, äiti oli tasan yhdeksältä ostamassa ne liput (itse olin kemian kokeessa...) ja sai "parhaat mahdolliset" paikat C permannolta riviltä 39 eli surkeammin kuin kukaan teistä, vaikka joku oli paljon myöhemminkin ostanut. Soitettiinkin vielä sitten Lippupalveluun että eikö muka ole parempia niin ei ollut, kun suurin osa oli kuullemma myyty etukäteen. :nouvei: Raivostuttavaa! Miksi se sivu on tuollainen outo, ettei se anna parhaita paikkoja vaikka väittää niin? Ja olisiko muka niin kamalaa laittaa siihen joku juttu mistä näkee, mitä ylipäätään on vapaana? Ja kun äiti ei edes jotenkin osannut katsoa, että mikä paikka sieltä olisi tulossa niin ettei kai sitten tullut mieleenkään katsoa, josko uudella yrityksellä saisi paremmat. Ja ainahan siinä olisi sitten se vaara, että saisikin vain huonommat.

Kurkkasinpa huvikseni, että mitä se nyt antaisi. Permannolla ei ole enää yhtään vapaata paikkaa, mitä tuohon nyt on sitten taas uskominen. Pitää kai tyytyä noihin, mutta ärsyttää NIIN PALJON! Oli oikein varauduttu hyvin ja kaikkea.
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Kesä 01, 2011 13:03

Lippupalvelun systeemi oli kyllä todella epäselvä, miksei paikkoja voisi laittaa selkeäsit näkyviin kun etsii parhaita paikkoja, nyt ne ovat klikkauksen takana piilossa. Itse sähläsin useiden välilehtien kanssa enkä älynnyt että toisella välilehdellä tehty uusi halu vaikuttaa entiseen, joten ostin ensin huonommat paikat kun olin luullut... oma moka.

Permantopaikkoja näyttäisi vielä välillä olevan jäljellä, mutta ne ovat aika huonoja.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 01, 2011 13:20

Ootteko miettiny tota konsertin aikana olevaa taukoa joka siellä kuulemma on.. väliaika vai mikä lie..Miksi semmoinen ja onko semmoinen sitten joka konsertissa?? Tarkoittaako se että Tori esittää uuden levyn alusta loppuun ja siihen kuuluu väliaika?? Vai sitä että Torilla olis mukana se orkesteri??Aika jännää et me suomalaiset saadaan toi tietää ensin :)

Hyvä vuosi Suomelle!! (Vaikka Euroviisuja ei voitettukaan)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Kesä 01, 2011 14:07

Mielenkiintoista on, ettei muiden konserttien yhteydessä väliajasta ole mainittu mitään, joten mistä tuo tieto on sitten peräisin...

Vaihtoehtojahan on useita: 1) Uudessa albumissa on kaksi puolta, jotka Tori soittaa alusta loppuun, 2) ensimmäinen puoli on uusi levy, toinen puoli vanhaa materiaalia, 3) jos bändi on mukana, toinen puoli on soolona, toinen bändin kanssa. Itse pitäisin eniten vaihtoehdosta kaksi,oli kyse sitten soolo tai bändikonsertista. Olin lukevinani joltain foorumilta, ettei orkesteri ainakaan olisi mukana. Harmi, se olisi mielenkiintoista kokea.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Kesä 01, 2011 16:22

Nyt kun katsoo, näyttää siltä että melkein kaikki liput on myyty. Tiketti tarjoaa vain C1 ja Lippupalvelukin jo C3-katsomoa.

Laskeskelin, että jos permannoilla on rivissä 22+22=44 paikkaa ja noin 40 riviä (kaukaisin rivi jota olen nähnyt tarjottavan), kentälle mahtuisi 1760 ihmistä (jäähallin sivuilla lukee että kentälle mahtuu 2000, mutta se voi olla seisomapaikoilla). Katsomoihin A3-A7 ja C1-C5 mahtuu pikaisella laskutoimituksella noin 2233, eli yhteensä lippuja olisi ollut myynnissä noin 3993. Ihan hyvin Tori on myynyt. :D
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Pe Kesä 03, 2011 20:37

No sanopas muuta! Ja joku kun (ei muuten varmaan ollut fani!) väitti, ettei sinne kuitenkaan kukaan tule. Täytyy myöntää, että minullakin on ollut vähän epämääräinen kuva Suomen Tori-fanien määrästä, vaikka esim. Porissa siitä saikin vähän aavistusta. Itse kun en tunne (niin no teitä lukuun ottamatta, jos se nyt lasketaan) kuin sen ihmisen joka minut Toriin tutustutti, eikä hänkään oikeastaan enää Toria kuuntele tietääkseni.

Jos tämä nyt on tällainen menestys niin Torin pitää varmaan ottaa Helsinki vakioksi kaikille kirtueille ja kiertueentyngille ;)
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Kesä 03, 2011 21:36

Jäähalli esiintymispaikkana ihmetytti aluksi enkä olisi uskonut, että se myisi näin hyvin, mutta toisaalta luulin että väkeä mahtuisi enemmänkin. Muistaakseni jonkun muun bändin konsertissa jäähalli on vetänyt jotain 8000 henkeä. Tietysti kun nyt on käytössä vain osa alakatsomoista ja istumapaikat permannolla ei konsertti ole aivan yhtä suuri. Lisäksi se, että kyseessä on ensimmäinen kunnon konsertti Suomessa ja vielä kiertueen ensimmäinen vaikuttaa siihen, että lippuja myydään niin hyvin.

Tori-fanien määrästä en minäkään osaa sanoa, mutta olihan ADP:kin top 10:ssä muistaakseni pari viikkoa ja palasi listoille vielä uudestaan Provinssinrockin jälkeen, joten luultavasti faneja ihan mukavasti löytyy.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Kesä 06, 2011 20:45

Lontoon toinen konsertti lisätty listaan: 3.11. Hammersmith Apollo.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja BloodSport » Ti Kesä 14, 2011 10:02

Tulipa muuten mieleeni, että Tori varmaan pitänee Meet & Greetin Helsingin keikkaa ennen :shock: Meinaako porukka osallistua jos semmoinen tulee tietoon? Meikäläistä ainakin saattaisi kiinnostaa ensimmäistä kertaa osallistua sellaiseen. Onkohan olemassa jotain vakioaikaa jolloin yleensä M&G järkätään, vai pitääkö paikkaa vaan partioida koko päivä?
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Kesä 14, 2011 15:31

Niin... olen miettinyt samaa. Eka meet&greet Suomessa joten vaikea mennä sanomaan mihin aikaan se on. Varsovassa se oli n kello 15-16.. Hampurissa 14-15.. Nyt ei voi ottaa mallia muista keikoista kun Helsingin konsertti on ensimmäinen.. mut.. kai sinne pitäis mennä jo puolen päivän maissa möllöttää..huoh. miten sitä jaksaa..Voikohan siellä istua missään.Voi olla aika kylmäkin jo.. Kuulemma siellä on jossain lähellä joku kahvila missä vois kusella käydä sitten.. Uskoisin että sinne kerääntyy paljon porukkaa..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja mmrrr » Ti Kesä 14, 2011 19:38

http://undented.com/news/1145/meet-and-greet-info

Tuolla on paljon informaatiota Meet & Greetistä.

En oikein usko, että Helsingissä on M&G, koska se on kiertueen ensimmäinen kohde eikä Torin ja kumppaneiden aikataulu välttämättä salli M&G:n järjestämistä. Itse en varmaankaan muuta omaa aikatauluani sen varalta.
mmrrr
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 15, 2011 3:18

Se että kyseessä on kiertueen ensimmäinen keikka, ei todellakaan määritä sitä ehtiikö Tori pitämään sen vai ei.. Luulisin että rouva on ihan yhtä kiireinen olipa kyseessä sitten kiertueen eka vai viimeinen. En ole kuullut koskaan että Tori olisi jättänyt meet & greetin väliin sen takia. Voisin jopa veikata että koska kyseessä on eka Suomen m&g niin Tori varmasti sen yrittää pitää. Kyllä itse ajattelin sinne mennä norkoilemaan jossain klo 14 maissa viimeistään.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja mmrrr » Ke Kesä 15, 2011 16:50

Joo, totta. Meet & Greet:iä ei kuitenkaan automaattisesti jokaisen konsertin yhteydessä järjestetä, eli ei ole mitenkään itsestäänselvää, että sellainen on Helsingissä. Mutta aikaahan siinä vaan tuhlaa, jos M&G:tä ei olekaan. :)

(Tuossa edellisen viestini linkissä muuten myös kerrotaan, että vain kourallinen ihmisiä pääsee puhumaan Torin kanssa eikä paikalle ilmestyminen ennen muita hyödytä oikein mitenkään, koska eihän siellä mitään vuoronumeropalvelua ole. Ehkä olen vaan liian pessimistinen, mutta jotenkin tuntikausien odottelu yhdistettynä siihen, että koetan kurkkia Toria eteeni rynnivien, itseäni pitempien ihmisten takaa kuulosta kovinkaan hauskalta, kun M&G:n pituus ei kuitenkaan kovin montaa kymmentä minuuttia ole. But maybe it's just me.)
mmrrr
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 15, 2011 21:54

No esim Varsovassa oli todella paljon porukkaa meet&greet:ssa ja Tori kävi kaikki läpi. Se oli yli tunnin paikalla silloin..Samoin Hampurissa Tori oli aika kauan aikaa.. varmaa yli tunnin.

Joo ei siellä numerojonotusta ole mutta jos Torilla vaan on aikaa niin kyllä se yrittää käydä kaikki fanit läpi. Mut hei, mulle sama jos et tule paikalle odottelemaan :P on sit yks fani vähemmän mun edessä jonottamassa..hehehe... Jos Tori EI pidä meet&greet:ä niin syynä on silloin joko sää tai sitten ne kiireet. Mutta todella harvoin Tori on jättänyt tulematta paikalle.Mitä olen vuosien ajan seurannut tuota niin kyllä Tori on m&g:n pitänyt 90% sadasta.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit