Night of Hunters -kiertue 2011

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Night of Hunters -kiertue 2011

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Kesä 17, 2011 18:32

Kiitokset Tommille julisteen hommaamisesta :) Klikkaamalla saa isommaksi..

Kuva
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja mmrrr » Pe Kesä 17, 2011 20:05

Oho, aika hienoa Torilta, kun näkee niin paljon vaivaa ja viipyy niinkin kauan. Mulla ei ole omaa kokemusta M&G:stä ollenkaan, koska olen nähnyt Torin vain Provinssissa enkä ole päässyt matkustamaan ulkomaille, joten tuo informaatio on kiinnostavaa :P . Onneksi on yli kolme kuukautta aikaa miettiä, menenkö odottelemaan vai en.
mmrrr
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Kesä 23, 2011 0:05

Kaksi uutta konserttia lisätty:
Oct 15
Eindhoven, Holland
Muziekgebouw
Onsale - Saturday 25th June

Oct 22
Copenhagen, Denmark
The Royal Theatre
Onsale - Monday 27th June at 10am local time - www .billetnet.dk
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Heinä 01, 2011 20:01

Lippupalvelun sivuille on nyt ilmestynyt parempi kartta. Permanto A on lavan vasemmalla ja B lavan oikealla puolella yleisöstä katsoen, permanto C on permanto A:n ja permanto D permanto B:n takana. Siniset alueet ovat niitä joihin tällä hetkellä on vielä lippuja saatavilla:

Kuva

Olin unohtanut laskea B-katsomot kokonaan, niissä on 896 paikkaa. Permantopaikoilla sen sijaan riveillä 21-40 on vain 18+18 paikkaa rivissä, eli 160 paikkaa vähemmän kuin olin laskenut. Yhteensä paikkoija näyttäisi olevan myynnissä 3993+896-160=4729.

Näin viime yönä Torin konsertista unta. Tori aloitti Cornflake Girlillä ja sen jälkeen alkoi Here. in my Head, mutta se jäi kesken kun Tori alkoi seurustella yleisön kanssa ja kävellä ympäriinsä. Ensimmäisellä kerralla kun Tori kävi katsomon puolella, Torilla oli Marimekon Unikko-kuvioiset kumisaappaat, toisella kerralla gootti-vaikutteiset maiharit. :D Lopussa Tori halaili yleisöä ja oli juuri tulossa kohdalleni kun heräsin.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Heinä 01, 2011 22:02

Ei vittu voi olla totta!! Taas joudun sitten katselemaan Torin selkää.. :mad: Kaiken järjen mukaan A katsomon pitäis olla kyllä lavan oikealla puolelle.. vittu et ottaa päähän toi kyllä. No mut mitäpä sitä olis voinu muuta taas odottaa mun tuurilla.. on tää niin perseestä taas ku olla voi.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Heinä 02, 2011 18:35

Lippupalvelusta saa juuri tällä hetkellä permantopaikkoja A ja B katsoimoihin riveille 4-6! Vetäisin juuri itselleni paikan B-permannolta riviltä 4. :omg:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Fastgirl » La Heinä 02, 2011 20:50

Hahaa, ilon päivä! :sysilma: Miten taas satuin olemaan juuri oikeana päivänä liikkeellä? Minäkin ostin juuri paikat B-permannon 4. riviltä :D Ah, mikä taakka putosi pois harteilta; hyvästi, toka vika rivi! :lol:

Ja tuonne sivulle on siis nyt onneksi tullut tuo kartta, että saa ihan vapaasti klikata juuri sen paikan kuin haluaa.
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja June » Su Heinä 03, 2011 20:44

Huh! Kävipäs tuuri että satuin vilkaisemaan tänne, nelosriviin upgreidasin minäkin nyt itseni - strategisesti keskikäytävän viereen mahdollista stage rushia ajatellen ;)

Onko porukkaa suuntaamassa muille Euroopan keikoille? Omassa ohjelmassani on Helsingin lisäksi lokakuun loppupuolella kolmen päivän putki Oslo-Köpis-Köpis, mutta siihenpä se sitten jääkin.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Heinä 03, 2011 21:00

Itseäni vituttaa kyllä tuo Lippupalvelun järjestely. Tulee vähän liian myöhään tuo istumapaikkakartta nyt.. 1.6 piti sokkona lipuista maksaa kun tiesi suurinpiirtein vaan rivin.. muusta ei tietoa ollutkaan. Nyt sitten vasta saa tietää mistä paikasta sen 50e maksoi oikein. Olisin tähdännyt B permannolle jos olisin tiennyt että se on lavan oikealla puolella. Nyt joudun sitten istumaan todella sivussa.. :mad: Mulla kun ei tosiaankaan ole varaa enää alkaa toista lippua ostamaan..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja carbon-maid » Ma Heinä 04, 2011 5:33

SisterClitorides kirjoitti:Itseäni vituttaa kyllä tuo Lippupalvelun järjestely. Tulee vähän liian myöhään tuo istumapaikkakartta nyt.. 1.6 piti sokkona lipuista maksaa kun tiesi suurinpiirtein vaan rivin.. muusta ei tietoa ollutkaan. Nyt sitten vasta saa tietää mistä paikasta sen 50e maksoi oikein.

Täysin samaa mieltä! Enkä todellakaaan ala nyt ostelemaan lisää lippuja. Istun siellä rivillä 29 vaikka silmät kiinni ja vaan kuuntelen, jos lavalle en näe! :envy:

M & G :hen osallistumista pitää miettiä vielä lähempänä keikkaa. Olisihan se mahtavaa saada Torin nimmari levyn kanteen, mutta mitään järkevää sanottavaa ei mulla kyllä Torille olisi. :roll:
carbon-maid
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Heinä 04, 2011 12:07

carbon-maid kirjoitti:M & G :hen osallistumista pitää miettiä vielä lähempänä keikkaa. Olisihan se mahtavaa saada Torin nimmari levyn kanteen, mutta mitään järkevää sanottavaa ei mulla kyllä Torille olisi. :roll:

Jos muuten tuo levy ehtii edes ilmestyä ennen Hesan keikkaa..Noi päivämäärät vaihtelee niin radikaalisesti 20.9 - 4.10 välillä tai jotain. Varsinkin sen deluxe version julkaisupäiväksi oli merkattu tuo lokakuun alku ja kyllä mä just sen sitten haluaisin ostaa. Et jos sinne M & G:iin meen ja Torin näen niin taidan valita taas sen valokuvan mielummin kun nimmarin (niitä ei siis nykyään enää saa molempia kun vie aikaa liikaa).
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja carbon-maid » Ti Heinä 05, 2011 15:35

SisterClitorides kirjoitti:Et jos sinne M & G:iin meen ja Torin näen niin taidan valita taas sen valokuvan mielummin kun nimmarin (niitä ei siis nykyään enää saa molempia kun vie aikaa liikaa).

Mä en tullut edes ajatelleeksi valokuvaa Torin kanssa. :-o Totta kai mieluummin haluan sen kuin nimmarin!!!
carbon-maid
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Heinä 05, 2011 15:54

Joo..Torin henkivartija Mindy sen ottaa sitten :P Se pääsee taas ihmettelee mun kameraa.. hehehe.. viimeksikin otti vahingossa yhden ylimääräisen kuvan. :) noh.. kunhan nyt ensin on varmaa että M&G tapahtuu Hesassa ja että mihin aikaan.. se on aina niin epävarmaa.. :?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Black_Dove » Ke Heinä 06, 2011 13:58

SisterClitorides kirjoitti:Itseäni vituttaa kyllä tuo Lippupalvelun järjestely. Tulee vähän liian myöhään tuo istumapaikkakartta nyt.. 1.6 piti sokkona lipuista maksaa kun tiesi suurinpiirtein vaan rivin.. muusta ei tietoa ollutkaan. Nyt sitten vasta saa tietää mistä paikasta sen 50e maksoi oikein. Olisin tähdännyt B permannolle jos olisin tiennyt että se on lavan oikealla puolella. Nyt joudun sitten istumaan todella sivussa.. :mad: Mulla kun ei tosiaankaan ole varaa enää alkaa toista lippua ostamaan..

Sama myöskin täällä! Pelkäsin jääväni ilman lippua (1.6) ja paniikissa sitten hyväksyin ne liput, jotka palvelu tajosi. Eli tulen näkemään Torin C-lohkosta. Ei juu yhtään harmita! (Toki huonompiakin paikkoja on, mutta törkeää, ettei saanut itse valita paikkoja vaan kone valitsi ne).

Siksi olisikin huippua mennä katsomaan Toria myös muualle..onko kokemuksia lippujen tilaamisesta Visa electronilla (nordea) ulkomailta?
Black_Dove
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Heinä 06, 2011 14:36

Black_Dove kirjoitti: Ei juu yhtään harmita! (Toki huonompiakin paikkoja on, mutta törkeää, ettei saanut itse valita paikkoja vaan kone valitsi ne).

Tossa mätti pahasti se että kone valitsi paikat JA se ettei ollut karttaa josta olisi voinut nähdä missä kyseiset paikat olivat. Eli joo .. aika sokkona joutui liput ostamaan. Itse en hyväksynyt ekoja ehdotuksia vaan tein haun uudestaan ja uudestaan kunnes sitten sain ne 3. rivin paikat. Noi nyt on siellä aika lailla A lohkon keskellä mut olisin mielummin sitten mennyt B lohkoon kun sen kerta on nyt oikealla puolella lavaa.

Black_Dove kirjoitti:Siksi olisikin huippua mennä katsomaan Toria myös muualle..onko kokemuksia lippujen tilaamisesta Visa electronilla (nordea) ulkomailta?

Itse olen ulkomailta ostanut vain kerran konserttilippuja mut en Visa Electronillla vaan Visa Debit kortilla. Mutta mun mielestä Electron kortillakin saa hyvin tilattua lippuja. Visa Elelctronillahan saa nykyään jo tilattua melkein mistä vaan. Kunhan ensin Nordean sivuilla käyt muuttamassa sen asetuksen että pystyt ulkomailta ostamaan.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit