Klikkaamalla saa isommaksi..
Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Kaiken järjen mukaan A katsomon pitäis olla kyllä lavan oikealla puolelle.. vittu et ottaa päähän toi kyllä. No mut mitäpä sitä olis voinu muuta taas odottaa mun tuurilla.. on tää niin perseestä taas ku olla voi.

Miten taas satuin olemaan juuri oikeana päivänä liikkeellä? Minäkin ostin juuri paikat B-permannon 4. riviltä 

Mulla kun ei tosiaankaan ole varaa enää alkaa toista lippua ostamaan..

SisterClitorides kirjoitti:Itseäni vituttaa kyllä tuo Lippupalvelun järjestely. Tulee vähän liian myöhään tuo istumapaikkakartta nyt.. 1.6 piti sokkona lipuista maksaa kun tiesi suurinpiirtein vaan rivin.. muusta ei tietoa ollutkaan. Nyt sitten vasta saa tietää mistä paikasta sen 50e maksoi oikein.

carbon-maid kirjoitti:M & G :hen osallistumista pitää miettiä vielä lähempänä keikkaa. Olisihan se mahtavaa saada Torin nimmari levyn kanteen, mutta mitään järkevää sanottavaa ei mulla kyllä Torille olisi.

SisterClitorides kirjoitti:Et jos sinne M & G:iin meen ja Torin näen niin taidan valita taas sen valokuvan mielummin kun nimmarin (niitä ei siis nykyään enää saa molempia kun vie aikaa liikaa).

noh.. kunhan nyt ensin on varmaa että M&G tapahtuu Hesassa ja että mihin aikaan.. se on aina niin epävarmaa.. 

SisterClitorides kirjoitti:Itseäni vituttaa kyllä tuo Lippupalvelun järjestely. Tulee vähän liian myöhään tuo istumapaikkakartta nyt.. 1.6 piti sokkona lipuista maksaa kun tiesi suurinpiirtein vaan rivin.. muusta ei tietoa ollutkaan. Nyt sitten vasta saa tietää mistä paikasta sen 50e maksoi oikein. Olisin tähdännyt B permannolle jos olisin tiennyt että se on lavan oikealla puolella. Nyt joudun sitten istumaan todella sivussa..Mulla kun ei tosiaankaan ole varaa enää alkaa toista lippua ostamaan..

Black_Dove kirjoitti: Ei juu yhtään harmita! (Toki huonompiakin paikkoja on, mutta törkeää, ettei saanut itse valita paikkoja vaan kone valitsi ne).
Black_Dove kirjoitti:Siksi olisikin huippua mennä katsomaan Toria myös muualle..onko kokemuksia lippujen tilaamisesta Visa electronilla (nordea) ulkomailta?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa