Valvojat: SisterClitorides, Dragon
Tori on kyllä ollut taas vauhdissa, mutta hieman teennäiseltä toi tarina vaikuttaa.SisterClitorides kirjoitti:Toi on kyllä sitten toooodellakin kunnon song cycle..
Onpa pitkä biisiSisterClitorides kirjoitti:The elixir Anabelle has given tori has taken her into the dimension of Star Whisperer which is over 9 minutes in length

Siinäpä vasta onkin arvosteluja kerrakseen 

Itse lupasin etten clippejä kuuntele mut kokonainen biisi on ihan eri asia..
Jeps.. upeita ovat.. molemmat. Tosin olen itse aina tykännyt myös klassisesta musiikista, Nyt ymmärrän paremmin myös levyn kansikuvan.. Mua ei haittaa ollenkaan että rumpuja ei ole mukana eikä kitaraa..

Jos koko albumi on tällainen, siitä luultavasti tulee Torin koko 2000-luvun tuotannosta lempparini. Pelkäsin että Torin ääni saattaisi olla vähän "vauvamainen" niin kuin joissain MWG:n kappaleissa, mutta näissä se ei ole ainakaan häiritsevää.

Ihan mieletön biisi kyllä..nyt jo 3 aivan upeaa laulua ja levyllä kuulemma on vielä monta lisää... ARGH!! Haluaaa levyn nyt !!!

Ensimmäiset kaksi kappaletta olivat vielä hiukan tylsähköjä, mikä ei ole paha asia, niin sanotusti tylsäkin levy voi olla hyvä. Mutta Shattering Sea on todella mielenkiintoinen, pahaenteisen tuntuinen. On kiinnostavaa saada tietää miten tarina kietoutuu näiden kolmen kappaleen ympärille. Luin kyllä Amazonissa olleen selityksen, mutta aika kursoorisesti, koska haluan ennemmin itse keksiä sen mitä levyllä tapahtuu.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa