Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Fastgirl kirjoitti:
Ja Shattering Seasta vielä, että aika hurjilla sanoilla Tori avaa levyn!![]()
Yllätyin kyllä miten nopeasti levy kuitenkin avautui ja tunnistan jo hyvin kaikki biisit, vaikka kaikki ne eivät olekaan kokonaisuutena vielä hahmottuneet.
Ja sitten nämä alkuperäiset versiot - en ole vielä löytänyt halua/uskallusta etsiä ja kuunnella niitä, en oikein tiedä muuttavatko ne liikaa mielikuvaani tästä levystä. Kun haluaisin kaikesta huolimatta pitää tätä sellaisena Torin omana levynä enkä vain jonkinlaisena coverina... Ja tosiaan sitten höpsöä, että Job's Coffin on kuitenkin Torin oma.
Tuntuu edelleen sivuprojektilta tyyliin Midwinter Graces. Itse asiassa täysin samaa kategoriaa mun mielessä. Jos mietin, mitkä biisit tästä esim. pääsisi mun Best of Tori -kokoelmalle, luultavasti vain Shattering Sea ja Fearlessness, ehkä Star Whisperer.

Dragon kirjoitti:
Jep, tuo Shattering Sean aloitus on hurja. Tulee mieleen Pelen tai ADP/AATS -aikaiset sanoitukset.

Björkin debytoi vasta listan sijalla 15. Muistaakseni ainoastaan ADP:lla on ollut enemmän listaviikkoja, ja sekin taisi johtua Provinssirockin tv-esityksestä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa