Kate Bush "50 Words for Snow"

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Kate Bush "50 Words for Snow"

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Marras 22, 2011 5:00

Elikkäs... Katen uusin levy jonka julkaisupäivä oli eilen, tosin play.com on lähettänyt mulle sen jo 18. päivä eli tässä odottelen sitä sitten innoissani. Levyn olen jo kuunnellut moneen kertaa kun kerta sitä pystyy ennakkoon kuuntelemaan ( http://www.npr.org/2011/11/13/142133269 ... w#playlist ).

Onko kukaan muu nyt sitten kuullut jo kyseisen levyn ja mitä mielipiteitä se on herättänyt? Itse olen sitä mieltä että levy vaatii useamman kuuntelukerran että siihen tottuu.. se on hyvin Katemaista outouden takia ja samalla todella kaunista musiikkia. Itseäni harmittaa eniten ehkä se ettei levyn sanat olet henk.kohtaisia vaan koko levyhän on tarinankerrontaa.

Suosikit.. Lake Tahoe ehdoton ykkönen :) Misty on upea JOS ei samaan aikaan seuraa biisin sanoja koska silloin se on aika pitkästyttävä. Muuten kyllä sitten todella upea ja saa jammailla mukana jazzin tahdissa. Snowflakes on myös upea sanallisesti vaikka liian pitkä ja toistaa paljon itseään. Bertie:n ääni on upea vaikkakin se laulaminen jää vähäiseksi ja suurin osa on lausuntaa. Among Angels on myös upea. Samoin Wild Man on hyvä ..

Sitten ne ei niin suosikit.. eli levyn nimikkobiisi.. ok.. erikoinen joo ja sävel ihan jees mut se eri sanojen lausuminen on todella pitkästyttävää. Sanallisesti siis blääh. Snowed in At Wheeler Street.. hm.. kaunis sävelmä.. Elton John.. ööö.. olis ollu parempi jos Kate olis laulanu ton yksin. Elton John:n ääni tosin on upea.

Kertokaas muutkin jotain ajatuksia Katen uusimmasta :)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Re: Kate Bush "50 Words for Snow"

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Joulu 25, 2011 0:48

Tykkään kyllä... Suosikkeja ovat Snowflake, Lake Tahoe ja Misty. Lake Tahoe varsinkin se alkuosa. Jossain vaiheessa muuttuu sitten vähän puuroks. Ihan kiva, että Kate on palannut.

Elton John ärsyttää ihmeen vähän tässä. Vois olla huonomminkin. 50 words for Snow'n kertsi on kiva. :)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Re: Kate Bush "50 Words for Snow"

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ma Tammi 09, 2012 17:50

minäkin olen tätä jonknu verran kuunnellut, ja kivahan se on. Ei ole kyllä erityisesti mikään jäänyt (ainakaan vielä) mieleen niin, että voisin suosikkeja sanoa. :)
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

Paluu Muut artistit