Berliini, Saksa 15.10.2012Flying Dutchman
Cloud On My Tongue
Baker Baker
Marianne
Snow Cherries From France
“When She Calls My Name” improv
Upside Down (solo)
Hey Jupiter
Jackie’s Strength
Winter
Intermission
Yes, Anastasia
Flavor
Girl Disappearing
Leather
Silent All These Years (w/fuck-up)
Mr. Zebra (solo)
Edge Of The Moon
Gold Dust
Precious Things
Encore
Star Of Wonder
Programmable Soda
“She’s Waited All Her Life For This” improv
So Long, Farewell (Sound Of Music)
Our New Year
Joo, kommentoinpa tähän vähän omia mietteitäni keikasta. Sanomattakin on selvää, että se oli upea. Hieman yllättävästi edukseen erottuivat erityisesti Flavor, Girl Disappearing ja Star of Wonder, jotka eivät muuten ole ikinä kuuluneet suosikkeihini. Nämä kuulostivat tosi hyvältä orkesterin kanssa. Hey Jupiter erosi ehkä eniten albumiversiosta; se oli myös mahtava ja mielenkiintoinen. Gold dust oli aivan taivaallinen.
Olen kuunneellut viime aikoina todella paljon Little Earthquakesia ja jollain tapaa löytänyt sen ihan uudelleen, joten olin itse asiassa tosi iloinen SATYsta, Winterista, Precious Thingsistä ja Leatheristä. Olin aina halunnut kuulla Leatherin livenä - ei tosin sillä, että se mitenkään harvinainen olisi. Precious Things toimii tietysti aina, mutta myös nuo pari hitaampaa tuntuivat ihan tuoreilta. Hieman ironisesti yleisö tuntui olevan kaikista innokkaimmillaan, kun Tori mokasi SATYn toisen säkeistön alussa ja improsi pienen laulupätkän.
Kokonaisuus oli hieno, vaikka kyllähän tuonne mahtui pari noita ei-niin-kivojakin. Tai siis, Cloud on my tongue esimerkiksi. Eikö se ole kuultu jo vaikka kuinka tuhannesti? Orkesteri ei mielestäni oikeastaan edes tuo siihen mitään lisää. Upside Downkin oli aika pettymys soolokappaleeksi, mutta onneksi useimmat orkesterin kanssa soitettavat olivat todella mieluisia biisejä. Jackie's Strength on yksi lempikappaleistani, nyt en vain jotenkin saanut siitä kiinni, mutta ei valittamista. Encore oli hyvin omituinen biisien kannalta, mutta toimi silti oikein kivasti.