Paras The Piano b-puoli?

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

The Piano B-Sides

Take Me With You
0
Ei ääniä
Walk To Dublin
1
10%
Not David Bowie
6
60%
Zero Point
2
20%
Ode to my Clothes
0
Ei ääniä
Dolphin Song
0
Ei ääniä
Peeping Tommi
1
10%
Fire Eater's Wife/Beauty Queen
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 10

Paras The Piano b-puoli?

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Syys 02, 2007 17:16

Eli.. ajattelin tehdä tämmöisen äänestys jutun noista The Piano Collection:n uusista biiseistä. Kyselen siis teidän mielipidettä mikä on se paras B-puoli noista uusista :) Mun mp3 soittimesta hävis kaikki noi uudet biisit enkä nyt löydä niitä enää mistään :parku: Olis kiva jos joku pystyis auttaa mua asiassa.. :mrgreen:

Itse äänestin Not David Bowie biisiä.. aivan mahtava :)

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Syys 02, 2007 19:31

Samoin, kyllä NDB on noista paras. Antoi toivoa, että TBKn jälkeenkin on vielä hyvää musiikkia ;).

Olisin toivonut että ADPlla olisi menty hiukan enemmän samaan suuntaan kuin tässä kappaleessa, kokeilevampaa pianonsoittoa eikä niin paljon kitaroita. Kun NDB osoittaa, ettei Tori niitä kitaroita mihinkään tarvitse :D.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Syys 03, 2007 14:44

NDB on hieno biisi, mutta Peeping Tommi on vielä hienompi! :sysilma:

Siinä on joku Torin alkuajan biisien järjettömän upea tunnelma... oli todella hienoa kuulla vielä näinä aikoina tuollainen alkuajan biisi. Kaunis, synkkä, koskettava... aaah! :)

Dragon
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Perla » Ma Syys 03, 2007 16:43

NDB:ta piti äänestää, vaikka aika tasoihin menee Zero Pointin kanssa... Zero pointissa on ihana se "I'll be holding her hand til it's warm... " (tai miten se nyt meneekin) -kohta. :)
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Joria » Pe Syys 28, 2007 9:25

NDB on kyllä hienoin noista.
On muuten tullut tosi vähän kuunneltua piano boxia.
Alkuu sitä tuli kuunneltua ja onhan se kyllä mun mp3 soittimessa kokonaisuudessaan mutta silti jotenkin.
Olen huomannut että toriin tulee, mulla ainakin, hetkiä jolloin sitä ei vain kuuntele yhtään.
Sitten taas jonkin ajan päästä se löytää tiensä soittimiin.
Joria
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Syys 28, 2007 23:30

Mulla kesti aikansa, ennen kuin aloin tosiaan kuuntelee A Pianoa. Kuuntelin ne läpi, tein oman cd:n uusista biiseistä ja jätin hyllyyn puoleksi vuodeksi pölyttymään. Sitten Provinssin ja Pipin ihanan Cruelin jälkeen kaivoin taas ne levyt esille ja kesällä tuli kuunneltua aika paljonkin! Itse asiassa ovat melko hyvä otos Torin urasta ja oikein hyvin toimiva kokonaisuus! Jokaista levyä on nautinto kuunnella. Sille pitää vaan antaa aikaa. Siis pitää olla aikaa.. ja mulla kesällä oli. :D

Tänne ei ole tainnut pitkiin aikoihin muuten tulla uusia ääniä, eli NDB taisi voittaa tuon? :kohautus: Onko ketään, joka tykkää Peeping Tommista, paitsi minä? Mulle toi biisi on kuin rukous... (jos näin voi verrata?! heh)

D
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Pe Maalis 07, 2008 1:00

Yksi uusi ääni täältä! Menee kyllä Walk to Dublin:ille, siinä on jotain hurrrjaa!! NDB on kyllä myös hyvä, todella hieno veto Houstonista : http://www.youtube.com/watch?v=TEGvay3F ... re=related
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

Paluu Musiikki ja sanoitukset