Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Dragon kirjoitti:Eikös se ole Carole Kingin biisi se "You got a friend?" Täytyy myöntää, etten mitään muuta musiikkia häneltä tunne...![]()
En kyllä tuolta Joni Mitchelliltäkään ole kuullut vissiin kuin Riverin... oon tosi huono näissä 70-luvun biiseissä...
P.S. No oonhan mä tietty A Case of Youn kuullu... mut yleensä kyllä Torin versiona!

BlueMermaid kirjoitti:Olet, Dragon, ehkä kuullut myös Joni Mitchellin biisin "Blue", koska mm. Sarah McLachlan on levyttänyt sen. River, Blue ja Case of You ovat kaikki Blue-levyllä.

SisterClitorides kirjoitti:varsinkin jos se siis on jotain vanhempaa musaa niin en oikein semmoisesta ole tykännyt koskaan..

LaurenLasiaurinko kirjoitti:Olisin ajatellu että Carole täällä tunnetaan, koska ainakin koulun "ikivanhat" opet tietää, mutta mutta.. Ja täälläkun on aikalailla vanhempaa porukaa kun minä niin. Omasta ikäluokasta ei kukaan kyllä ole tietänyt : D

Dragon kirjoitti:LaurenLasiaurinko kirjoitti:Olisin ajatellu että Carole täällä tunnetaan, koska ainakin koulun "ikivanhat" opet tietää, mutta mutta.. Ja täälläkun on aikalailla vanhempaa porukaa kun minä niin. Omasta ikäluokasta ei kukaan kyllä ole tietänyt : D
Hei, ei täällä nyt niin ikivanhoja olla!!!!!![]()
Ehkei olla ikivanhoja, eikä ainakaan 70-luvulla kuunneltu vielä musiikkia (ehkä lastenlauluja...), mutta opettajaksi sopivassa iässä kylläkin 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa