Australian SET LISTIT tänne!

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja nanae » Su Syys 16, 2007 20:44

SisterClitorides kirjoitti:When she sang Me and a Gun, the audience who had up until this point been screaming and whooooping went completely silent – it was dead quiet. not even one cough or whisper through the whole song. when Tori started – she had to stop singing the second line and put her hand up in apology like she was overwhelmed and about to cry, then she composed herself and continued singing. It was a very powerful, crystal clear, moving performance of this song. When she finished there was at least 3 full seconds of silence before the crowd erupted into applause.

VOI JEESus mie olen ienniiiiin heti kun näin tuon setlistinkin niin olin ihan että :shock: nyt olen muutenkin vielä lisäää kateellinen ja niin epistä kun en pääse kattomaan toria mutta on vaan niin epäreilua :parku:
nanae
New B
New B

ViestiKirjoittaja BloodSport » Ma Syys 17, 2007 12:31

Dragon, oisko viimenen kiertue jolla veteli Me And A Gunin joka ilta, tuo -96 Dew Drop Inn kiertue. Myös 2001 Tori veteli tuota useasti, muttei joka ilta. Scarletin kiertuella ei tainnut kertaakaan tai korkeintaan pari kertaa koko kiertueen aikana. 2005 vuonna ilmeisesti kerran.

Tuossa pientä arvio-statistiikkaa meikäläiseltä ;) Korjatkaa jos katsotte tarpeelliseksi.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Syys 17, 2007 14:55

Vau! Tuolla kun olisi ollut! :envy:
DG on yksi lempparini ADPlta. Tämän konsertin on pakko tulla ulos.

[pilkunviilaus]Tori Amos setlist databasen mukaan Tori ei esittänyt MAAGta joka konsertissa '96. Ainoastaan 98,9 % konserteista.[/pilkunviilaus] :lol:

Mutta 2001 Tori esitti sen joka konsertissa (setlist database antaa tulokseksi täydet 100%). Ja mainitaan vielä: Scarlet-kiertueella ei kertaakaan, 2005 kerran. Olen varmaan jotenkin omituinen kun pidän tilastoista näin paljon :kohautus:.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Syys 17, 2007 17:26

Juu no se oli sitten SLG-kiertue, mitä tarkoitin. Tuo setlist database on kyllä mielenkiintoinen! Oon joskus viettäny siellä melko kauankin... en vielä tämän kiertueen aikana tosin! :mrgreen:

2001 olen tuon Me and a gunin livenä kuullutkin, Glasgowssa. Se on kyllä ihmeellinen kokemus, kun tosiaan kaikki on ihan hiljaa sen aikana... hiljempaa kuin esim. edes missään klassisen musiikin konsertissa! :)

D
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Syys 18, 2007 16:37

Newcastle 18.9.2007

@forums foorumissa joku kirjoitti :

Act 1 - Santa
Body and Soul
Sugar
Dragon
Secret Spell
You Can Bring Your Dog

Intermission - Professional Widow Remix

Act 2 - Tori
Big Wheel
Black Dove
Parasol
Cornflake Girl
Honey
Caught a Lite Sneeze

T and Bo
'Cakes' Improv
Yes Anastasia
Winter

Band Returns
Northern Lad
God
Code Red

Encore 1
Precious Things
Tear in Your Hand

Encore 2
A Sorta Fairytale
Hotel

OMG!!! HOTEL!!!!!!!!!!!!!!!!! ARGH!!!! Hemmetti.. haluaisin nähdä sen livenä :nouvei: Kannattaa tosin vielä odottaa ja varmistaa että toi on nyt sitten se oikea setlist.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Syys 18, 2007 17:36

No Hotel tosiaan on debyytti!!! Mitä sanoo Set list database tähän? Onko sitä ikinä esitetty? Toivottavasti joku äänitti tuon... :voitto:

Oliko Northern Ladkin ekaa kertaa tällä kiertueella? Varmaan ei oo ainakaan tähän mennessä ollu ku kerran pari...?
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja June » Ti Syys 18, 2007 18:03

Hotel, Sugar ja Northern Lad! :nouvei: :omg:

Northern Lad tuli joillakin Itä-Euroopan keikoilla, muistan tuon siitä että olin siitä viime kesänä pariin kertaan erittäin kade. (Lunttaus: Ljubljanassa ja Bukarestissa näköjään.)

(Lunttaus #2: On se Hotel näköjään melko usein soitettu, 89 kertaa yhteensä. Jännä yksityiskohta, että neljää keikkaa vaille noista kaikki ovat olleet Pohjois-Amerikassa...)
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Syys 18, 2007 18:06

Aa, ok, Hotel on vissiin sitten Unplugged-kiertueella ollut soittolistalla paljon. Ei noita muista... ;) Tulis se Datura vaan joskus... tai Zero Point.. vois olla mielenkiintosta kuulla noi maratonbiisit livenä! :)
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Syys 20, 2007 19:19

Adelaide, Australia - 20th of September 2007
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
The show was opened by: Pip
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Setlist:

Cruel
Bliss
Fat Slut
Smokey Joe
Body and Soul
The waitress

*wig change*

Big Wheel
Parasol
In the Springtime of his Voodoo
Cornflake Girl
Putting the Damage on
Siren

*solo*

Leather
Me and a Gun
Cooling

*band returns*

1000 oceans
Spark
Code Red

*encores*

Precious Things
Bouncing off Clouds

God
Hey Jupiter

Harmi että Hey Jupiter tuli takaisin.. Hmm.. Onko tuossa nyt sitten mitään uutta?? Spark? Ja Me and a gun taas? Onkohan Torin elämässä tapahtunut jotain kun se sitä nyt laulaa noinkin usein..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » To Syys 20, 2007 22:06

Hirveetä, jos Tori tietäis, miten ihmiset on pettyny sen esittämiin biiseihin tai set listeihin... :( On kuitenkin yksi niitä harvoja artisteja, joilla edes vaihtuu biisit joka ilta.

Hmm. Oliko tuossa tosiaan mitään uutta? Voodoo?

Spark on ollut muutaman kerran.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Syys 20, 2007 22:23

Voodookin on jo esitetty tällä kiertueella pari kertaa, eli ei debyyttejä.
Mielestäni se on vähän outoa, että ihmiset valittavat set listoista konserteissa, joissa he eivät edes itse ole olleet :kohautus:. Ehkä meitä Tori-faneja hemmotellaan bootlegeilla liikaa. Ja onhan se helppoa katsoa tietokoneen ääressä että eipäs "taas" ollut uusia kappaleita, kun konsertissa olleiden ihmisten kokemus on voinut olla ihan erilainen. Mitä siitä jos Tori esittää Leatherin tuhannetta kertaa, jos koskaan aikaisemmin ei ole nähnyt Toria livenä eikä luultavasti lähitulevaisuudessa tule näkemäänkään? Itse ottaisin tuonkin konsertin aivan tyytyväisenä vastaan :).
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Syys 20, 2007 22:25

täysin samaa mieltä, Lilith. Afterglowlla esimerkiks oli mun mielestä ihan ok fiilikset kirjoitella, mut se yks Schrader alkoi sitten yökkäilemään vähän liikaa set listejä ja kaikkea muutakin. Meni maku...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Syys 20, 2007 22:46

Jotkut amerikkalaiset tosiaan kiertää ympäri USAa ja osa jopa ympäri Eurooppaa, joten silloin samankaltaisen set listin saaminen saattaa harmittaa. Mutta omapahan on vikansa, mitäs eivät tyydy yhteen konserttiin ;). Meillä suomalaisilla ei taida olla tarvetta tehdä tuota, live-Tori on kuitenkin aika harvinaista herkkua monelle meistä :(.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » To Syys 20, 2007 23:05

Näinpä... Ei sillä, etteikö Toria kritisoida saisi, mutta joidenkin asenteissa on raivostuttavaa ylimielisyyttä: välillä tuntuu että Torin pitäisi tehdä jokainen settilista juuri niiden koko kiertueen ajan perässä seuraavien fanien ehdoilla. Ja auta armias jos joku sattuu tykkäämään jostakin sellaisesta biisistä, joka "yleisen mielipiteen" mukaan on liikaa soitettu tai muuten vain huono...
Heh, vai onkohan tämä homma vain niin, että "happamia sanoi kettu", ja itsekin antaumuksella dissailisin settilistat jos kymmeniä keikkoja Torin perässä kiertäisin. :schmoll: :mrgreen:
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Syys 20, 2007 23:09

Mä olen yleisesti sitä mieltä, etten voi olla "suuttunut" Torille yhtään mistään. Mä en häntä tunne henkilökohtaisesti, joten mitkään hänen tekemisensä tai tekemättä jättämisensä ei ole mulle henkilökohtaisia asioita. Pitää vaan olla iloinen, että on joku tuollainen artisti, jolta on saanu välillisesti niin paljon. Mutta tää siis on vaan mun kanta asiaan! :mrgreen: Harmittaa, kun jotkut niin voimakkaasti, just tuolla ulkomaalaisilla foorumeilla, VIHAA joitain biisejä. Hmm. Onneksi täällä ei ole niin paljon draamaa! :voitto:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit