Jane Siberry

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Jane Siberry

ViestiKirjoittaja Dragon » To Syys 20, 2007 16:53

Aloitan oman aiheen myös Janelle... joka tosin on nykyään vaihtanut nimensä Issa Lightiksi :kohautus: , mutta kun en Ms Lightin musiikkia ole vielä ehtinyt juuri kuuntelemaan, pistin kuitenkin tuohon nyt nimeksi vanhan tutun Jane Siberryn! :mrgreen:

Jane on aloittanut musiikinteon joskus 1980-luvun alussa. Mun mielestä hänen parhaat biisinsä ovatkin 1980-90-luvuilta. Varsinkin levy The Walking on mulle läheinen. Todella kauniita ja koskettavia biisejä tuolla levyllä!

Tässä linkki Janen biiseihin, joista voi hänen sivuillaan kuulla pätkiä ilmaiseksi:

http://www.sheeba.ca/mp3player/mp3player.html

Suosittelen lämpimästi kuuntelemaan ensimmäiseksi seuraavat biisit:

The Walking
Temple :sydis:
Mimi on the Beach
The Lobby
You don't need

Kaunista... :tapu:

Tässä sitten Janen/Issan nettisivu, missä löytyy tietoa ja kuvia. Vähän sekavaa nyt, kun on tuon nimen vaihtanu... :roll:

http://www.janesiberry.com/index2.html
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Syys 21, 2007 15:08

Itse olen Janea kuunnellut myös jo useamman vuoden.. Usalainen kaveri lähetti mulle kerran yllätyksenä Janen runokirjan jossa on Janen nimmari ja vielä ihan kunnon tekstillä eikä vaan pelkkä nimi :) James kertoi että ensin Jane oli ollu erittäin haluton antamaan nimmaria ja ottamaan kuvaa James:n kanssa kunnes sai kuulla että ne olis tulossa Suomeen eräälle fanille..heh.. Jane kirjoitti aika kivasti tuohon runokirjaan: To Tanya, Wish you were here. It's a full moon tonight.Pittsburgh. :sydis: Jane Siberry.

Jane / Issa on viime aikoina kai tehnyt aika paljon vaan pelkkää live matskua? Olis todella kiva jos se tekis pitkästä aikaa ihan kunnon studiolevyn omilla biiseillä eikä jotain joululauluja tai muita..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Muut artistit