Valvojat: SisterClitorides, Dragon
. Josephinesta pidän myös, mutta sen olemassaolo tuppaa aina unohtumaan...

Datura kirjoitti:Tähänkin Torin levyyn mulla liittyy vielä kysymyksiä kysymysten perään. Niistä tulee mieleen ehkä ensimmäisinä, että mistä Josephine kertoo (oon joskus lukenut että aaveesta, mutta en saa ihan kiinni siitä ajatuksesta). Ja miksi levyn kannessa jotkut kappaleet on kirjoitettu isoilla alkukirjaimilla ja joitain taas ei? Ei siihen kyllä varmaan mitään syytä ole…:kohautus:

Dragon kirjoitti:Venus on jotenkin epätasainen pikku levy mun mielestä. Siis tosi hienoja biisejä, kuten Juarez, Lust, Concertina ja Josephine, mutta jotenkin se on jäänyt mulla aika epämääräiseksi.

Datura kirjoitti:Toisaalta nyt on aika tyhjä olo, kun kaikki mitä oli itse kuvitellut sanojen pohjalta mureni... tai ehkei sittenkään täysin, on sitä kahdeksassa vuodessa iskostunut se oma käsitys jo niin vahvaksi. (Ja silti, se surullinen tunnelma, joka biisistä välittyy, on sama "tarinasta" riippumatta.)
Uskaltaakohan sitä enää kysyä mitään epäselvyyksiä, vai pitäisikö tyytyä vaan omiin kuvituksiin.

Dragon kirjoitti:Datura kirjoitti:Toisaalta nyt on aika tyhjä olo, kun kaikki mitä oli itse kuvitellut sanojen pohjalta mureni... tai ehkei sittenkään täysin, on sitä kahdeksassa vuodessa iskostunut se oma käsitys jo niin vahvaksi. (Ja silti, se surullinen tunnelma, joka biisistä välittyy, on sama "tarinasta" riippumatta.)
Uskaltaakohan sitä enää kysyä mitään epäselvyyksiä, vai pitäisikö tyytyä vaan omiin kuvituksiin.
Hih, tota mäkin usein mietin! Joskus tulee juuri tuollainen kuvaamasi tyhjä olo, kun tajuaa, että onkin käsittänyt jotain ihan väärin...

Se oli jo valmiiksi yksi ykköslempibiiseistäni, joten voitte kuvitella miten ihastuin heti kuullessani sen nopempana ja rumpujen kanssa. Cooling ja Sugarkin ovat tosi kivat, tykkään niistä tässä enemmän kuin niistä studioversioista, joita olen aikaisemmin kuunnellut.
Myös Spring Haze ja Lust löytyivät aika nopeasti ja Josephine, Suede ja Concertina ovat myös niitä hyviä. Datura ja 1000 Oceanskin ovat kivoja, mutta eivät kuitenkaan niitä suosikeita. Juarezista en oikein saa kiinni, vaikka te muut sitä vaikutitte kehuvan. Glory ja Riot Poof taas ovat sieltä vastenmielisemmästä päästä. En tiedä mikä sen tekee.

No, joka tapauksessa, mielestäni yksi Torin heikoimmista biiseistä on kyseessä... ei iske.

I: So who wrote a song about you?
Darren: Because I was cooking for Tori Amos when I came out, she wrote a song about me. It was called Drama Queen which when translated into Dutch and back into English becomes Riot Poof, so that's what she called it.
-- Darren Staats, Tori's chef during the 1998 Plugged Tour; Gay.com Interview, Early 2001

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa