Provinssirock 15.6.2007

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja winter » Su Elo 19, 2007 20:53

provinssista mulle tarttui mukaan se sininen adp, valkoinen got milf? ja vaaleansininen "you say you're waiting on fate but i think fate is now waiting on us" -paita. siinä vaiheessa kun minä ostelin ei ainakaan ollut muita tarjollakaan?
sometimes i think
i think i understand
the fear in the boy
the fire in the man
winter
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Elo 19, 2007 22:03

Kun menin keikan jälkeen paitoja kyselemään, ei ollut kuin yksi jäljellä.. tummansininen ADP-paita, missä keikkalista takana (juuri se Vasa, Finland... :mad14: ) Ihan hieno, mutta ekan pesun jälkeen kaikki resorit ihan muussina! Yllättävää, koska yleensä noi kiertuepaidat on hyvää laatua. No, ei parane juuri pestä näköjään... :) Tuli vaan käytettyä sitä keikan jälkeen niin paljon, ettei enää voinu olla pesemättä.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Elo 20, 2007 9:52

Itse kävin paitoja ostamassa heti kuuden jälkeen, ja silloin myynnissä oli vain kolmea laatua, eli muita ei ollut Suomeen tullutkaan. Näin ainakin sanoivat kun kysyin. Joltain nettisivulta luin myöhemmin, että Tori-paidat myytiin kolmantena loppuun.

Itse olen pessyt ADP-paidan kahdesti käsin, kun se on valmistettu jotenkin niin, että se on jo valmiiksi "vintage". En uskalla kyllä koneessa pestä, nyt se vielä näyttää ihan hyvältä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja winter » Ma Elo 20, 2007 14:55

niin, se sininen adp:hän oli jo valmiiksi vintage - eli resorit rösöisiä ja reikäisiä. minäkin muistan katselleeni vähän oston jälkeen että mitä helv.. ja sitten hokasin että jaa niin ne onkin tarkoituksella noin :mrgreen: mä olen kyllä pessyt sitä jo muutaman kerran koneessa ja on ihan ok kunnossa.
sometimes i think
i think i understand
the fear in the boy
the fire in the man
winter
New B
New B

ViestiKirjoittaja lorien » Ma Elo 20, 2007 15:40

Niin mäkin siis ostin vaan sen sinisen ADP:n Provinssista, muita kun ei enää ollu jäljellä. Nää loput hankinnat suoritin paniikiomaisesti Prahassa. Pelkäsin että sielläkin pian loppuvat, niin rohmusin kerralla kaikkea...
I've never been an extrovert, but i'm still breathing
lorien
New B
New B

Provinssitaltiointi Extralla Pe. 12. Lokakuuta.

ViestiKirjoittaja BloodSport » Ti Loka 09, 2007 14:37

Moips porukat. Muistakaahan tsekkailla Extralta tulevana perjantaina (12.10.07.) tuo Torin Provinssirock 2007 keikka ilmeisesti koko komeudessaan tällä kertaa. Ja uudelleen miksattuna, joten pitäis kuulostaa tasapainoisemmalta kun alkuperäinen lähetys.

Toivottavasti joku sais napattua tämän lähetyksen korkealaatuisesti koneelle ja jakoon. Itse en pysty sitä digiboksillani tekemään, ja lähetykseni myös joskus pätkii satunnaisesti, joten laatu voisi olla vähemmän täydellinen.

Aijemmin näkemätöntä materiaaliahan tuosta konsertista ovat God, Code Red ja Precious Things. Yay :)
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Loka 09, 2007 15:19

Kiitos tiedosta! wave:

Täytyy pistää nyt dvd:lle! :)

D
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Poppa » Ti Loka 09, 2007 18:32

Juu kiitos todellakin infosta! Mulla olis ainakin mennyt tämä ainakin täysin ohi muuten :)
Poppa
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Loka 09, 2007 19:54

Mä laitan tän kysymyksen nyt tänne, kun en tiennyt, minne muuallekaan, kun todennäköisesti kyse on kuitenkin Provinssin haastattelusta...? :kohautus:

Eli, on tästä hyötyäkin, kun olen valistanut oppilaitani, että on olemassa sellainen artisti kuin Tori Amos (vaikka en ole kuin pari biisiä soittanut luokassa!). Nimittäin tänään mulle tuli oppilas ilmoittamaan, että oli nähnyt eilen Torin haastattelun. Voicela-ohjelmassa kuulemma... onko kukaan nähnyt? Mistähän on kyse....

D
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Loka 09, 2007 21:06

Dragon kirjoitti:Mä laitan tän kysymyksen nyt tänne, kun en tiennyt, minne muuallekaan, kun todennäköisesti kyse on kuitenkin Provinssin haastattelusta...? :kohautus:

Eli, on tästä hyötyäkin, kun olen valistanut oppilaitani, että on olemassa sellainen artisti kuin Tori Amos (vaikka en ole kuin pari biisiä soittanut luokassa!). Nimittäin tänään mulle tuli oppilas ilmoittamaan, että oli nähnyt eilen Torin haastattelun. Voicela-ohjelmassa kuulemma... onko kukaan nähnyt? Mistähän on kyse....

D

Tuokin pitänyt missata :hedari:. Sen siitä saa kun ei koskaan katso televisiota. Mutta katsoin voicen ohjelmatietoja ja radiosta tulisi (sama?) haastattelu perjantai-iltana. (http://www.voice.fi/radio.jsp?menuId=1877940)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja sanna. » Ke Loka 10, 2007 22:11

Olen myös kuullut tuosta Voicen haastattelusta, mutta ikävä kyllä en ole nähnyt, kun ei kyseinen kanava näy. Sisko vain laittoi eräänä päivänä viestiä, että VOICELTA tulee Tori haastattelua. Niin ja toivottavasti joku saa tuon perjantain Extran Provinssi Liven talteen kokonaan ja hyvällä laadulla. Ja sitten myös muille "jaettavaksi". Itsellä taas maan mainioin tuuri, kun juuri perjantaina on tuohon aikaan menoa (Gwen Stefanin konsertti), joten ei oikein viitti jättää konserttia väliin, kun lippu ollut ostettuna jo kauan. Mutta kuitenkin heti Provinssin keikan jälkeen oli sellainen fiilis, että tämä täytyy saada talteen loppu elämäksi, kun oli ensimmäinen kerta, kun näin Torin livenä ja siten myös yksi elämän mahtavimmista kokemuksista.
sanna.
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Loka 10, 2007 22:24

Hei sanna. ja tervetuloa! wave:

Yritän todella saada tuon konsertin digiboksille talteen :D. Boksi vaan temppuilee joskus eikä kanavat näy kunnolla, mutta yleensä se on onneksi koskenut nelosta tai kolmosta. Toivottavasti se nyt toimii perjantaina kunnolla...
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Loka 12, 2007 23:15

Boksi toimi kunnolla, jee! :D

Piano ja laulu kuuluivat nyt kunnolla, eikä laulu pätkinyt mikistä toiseen vaihdettaessa. Cruelissa oli bassokin edempänä miksauksessa, se kuulosti vähän omituiselta. Oli kiva kuulla viimeisetkin kolme kappaletta, todella hyvältä kuulosti. Ainoa mikä häiritsi, oli haastattelujen leikkaaminen konsertin keskelle :kohautus:.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja lorien » Pe Loka 12, 2007 23:36

Jei, mäkin onnistuin saamaan nauhalle alkuvaikeuksien jälkeen (ihanaa tää digiaika...)! Oli hyvin saatu piano esille, edellisissä lähetyksissä se kuului ihan onnettomasti. Precious things on vaan edelleen yhtä kova. Torin virne pianosooloissa oli hulvaton. Näytti onnelliselta. Mua ne haastattelut ei niin siellä välissä haitannut, vähä samalla meiningillä kuin Welcome to sunny Floridassa. Tiesti vähän veivät pois illuusiota suorasta konserttielämyksestä.
I've never been an extrovert, but i'm still breathing
lorien
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Loka 12, 2007 23:54

Itse pistin varmuuden vuoksi yliaikaa alkuun ja loppuun ettei varmasti mitään jäisi pois :mrgreen:.

Mielestäni olisi ollut parempi, jos haastattelu olisi ollut kokonaan konsertin jälkeen, niin kuin kesällä. Ei se nyt niin hirveästi haitannut, mitä nyt vähän katkaisi konserttielämyksen ja koska osaan haastattelun melkein ulkoa, se ei ollut enää kiinnostava... Lisäksi Professional Widow'sta taisi jäädä alku pois tai sitten päällekkäin haastattelun kanssa.

Paras kohta konsertissa oli edelleen mielestäni Torin hymy Bouncing Off Cloudissa "we could make this easy love" -kohdan jälkeen. Ahh... Tori näytti niin emotionaaliselta ja onnelliselta.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit