Viikon (tai kahden) kappale - aikataulu

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Loka 29, 2007 20:32

SisterClitorides kirjoitti:Haluaisin vaihtaa ton Liquid Diamonds:n sittenkin Hotel:iin :) Saan siitä kerrottua ihan omakohtaisia kokemuksia.. siis siitä mitä tuo biisi mulle merkitsee :mrgreen: Eli.. Vaihdatko Lilith sen LG:N Hotel:iin??

Tanya

Mä vaihdoin sen! Pääsin käyttämään moderointi-taikojani... ;) Olisit muuten voinut itsekin tehdä, kun oot mod! Mut mä ehdin ennemmin, :rotfl:

:voitto:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Loka 29, 2007 21:27

Joo olisinhan mä voinut itsekin sen vaihtaa mut jotenkin se tuntu tyhmältä alkaa itse sitä muuttamaan.. hmm.. No joo. En tiedä miksi en sitä sitten itse muuttanut.. heh..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Loka 29, 2007 21:41

Hyvä että moderaattoreille löytyy vihdoin hommia :). Hotel on kyllä hieno kappale, vaikka siihen sisään pääseminen vei aika pitkään. Mutta ei siitä sen enempää tällä hetkellä :).
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja wednesday » Ti Loka 30, 2007 22:48

LaurenLasiaurinko kirjoitti:Meinasin tulla kysäsemään että ehtiikö vaihtaa Space Dogiin, mutta se on näemmä varattu :D Tulee mulla vaikeeks kirjottaa Rubystä, kun en osaa kunnolla tulkita.. Esim Smoke to cry-kohta on täyttä hepreaa..

Olen samaa mieltä Dragonin kanssa, omaa tulkintaa vaan eikä tarvi välittää muista siinä... Tässä pätee minusta se sama kirjailijan kuolema -juttu kuin kirjoissakin, eli siis että kirjoittajan osuus päättyy kun joku lukee sen tekstin ja kokee sen omalla tavallaan, ei välttämättä lainkaan niin kuin se oli kirjailijan mukaan tarkoitettu. (Yksi kirjoittamista yliopistossa opiskeleva ystävä selvitti tätä aika perusteellisesti J.K. Rowlingin Dumbledore-paljastusten jälkeen.) Samalla tavalla noi Torin omat ajatukset biiseistään on tietysti tärkeitä mutta minä musiikinkuuntelijana voin muodostaa siitä ihan oman käsitykseni, mitä ikinä tunteita se minun omalla kokemuksellani herättää.

Vielä sitten kun englanti ei ole äidinkieli eikä siis aina ihan ymmärrä mistä biiseissä puhutaan, voi se tulkinta muuttua paljonkin. Joku luo jo pelkällä musiikilla jonkun tulkinnanvaraisen fiiliksen ja sitten kun lukee ne tekstit niin voi yllättyä :)

Omaa biisi on vielä mietinnässä!
I believe she's a DEVIL BITCH
wednesday
New B
New B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » To Marras 15, 2007 8:56

Täällä taas. Hemmetin elämä kun ei oo koneelle ehtinyt, toivottavasti en oo nyt myöhässä tästä systeemistä, en ees kattonu millä viikolla olis mun vuoro kirjottaa mutta yritän keksiä jotain ens viikoks, ja laitan puhelimeen muistutuksen ettei mee ohi. Ei oo muuten aavistustakaan mitä mä keksin kirjottaa tosta Rubystä, damn.
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Marras 15, 2007 9:51

Ei tuolla niin kiire ole, täällä on sen verran vähän käyttäjiä, että voidaan tehdä tätä joka toinenkin viikko. Etköhän jotain sanottavaa kuitenkin keksi, keskustellaan sitten lisää.

Olisiko muuten uusia halukkaita listalle? Myös ne, jotka ovat jo esitelleet kappaleen voivat esitellä toisenkin.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Su Marras 18, 2007 7:23

Joku nyt äkkiä kertoo mistä saa jotain tietoa Rubysta, kokeilin ettiä, mutten löytänyt mitään. Oma tulkintakin on niin kehnoa, kun mulla se mielikuva tulee musiikista.
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Marras 21, 2007 18:41

LaurenLasiaurinko kirjoitti:Joku nyt äkkiä kertoo mistä saa jotain tietoa Rubysta, kokeilin ettiä, mutten löytänyt mitään. Oma tulkintakin on niin kehnoa, kun mulla se mielikuva tulee musiikista.

Mä kans yritin etsiä, mutta... ei mitään. Tori ei vissiin ole sanonut tuosta mitään. Ainoa vaihtoehto on varmaan tulkita itse tai käydä jossain isolla Tori-forumilla etsimässä muiden mielipiteitä. :kohautus: Aika vaikean biisin valitsit! :P Voihan sitä vaihtaa...?

Mä voisin kans ottaa lähiaikoina taas jonkun biisin mietintämyssyyn..
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Ke Marras 21, 2007 21:24

Pakko tulla tänne nyt myöntämään, että mä oon näitä tyypillisiä kaksosia: alotan aina, kaikkea mutten saa mitään valmiiks. Joku muu saa jatkaa kirjottelemalla noisita biiseistä, itse jos kirjotan vasta sitten, kun oon tehnyt paljon työtä asian käteen. Ja ilmouttaudun hommaan vasta kun oon jotakuinkin valmis. Eli pahoittelut.
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Marras 21, 2007 23:38

LaurenLasiaurinko kirjoitti:Pakko tulla tänne nyt myöntämään, että mä oon näitä tyypillisiä kaksosia: alotan aina, kaikkea mutten saa mitään valmiiks. Joku muu saa jatkaa kirjottelemalla noisita biiseistä, itse jos kirjotan vasta sitten, kun oon tehnyt paljon työtä asian käteen. Ja ilmouttaudun hommaan vasta kun oon jotakuinkin valmis. Eli pahoittelut.

Ei tarvitse pahoitella, kamalampaa olis, jos ihan paniikissa nyt joutuisit jotain vääntämään eikä se olis susta yhtään kivaa! Eli parempi näin! :mrgreen: Tämä ei kuitenkaan ole sentään mikään koulu... :eiei:

Mä voin vaikka ottaa seuraavan biisin... mietin vielä, minkä. Ellei joku muu halua?
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Marras 21, 2007 23:59

Joo, ei todellakaan mitään pakkoa, jos sanottavaa ei löydy :). Ajattelin kuitenkin aloittaa Rubylle oman ketjun, koska nyt vähään aikaan ei ole ollut viikon biisiä ja olisi mielenkiintoista kuulla miten sitä tulkitaan. Eikä tämän todellakaan tarvitse olla pituuskilpailu, jokainen voi kirjoittaa esittelyyn vaikka vain muutaman lauseen.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Marras 27, 2007 17:13

Hmm.. Voisin kirjoittaa jotain Not The Red Baron:sta joka on mulle tärkeä biisi vaikkei siihen sillai liitykään mitään kertomusta. Mutta jotain omia tunteita voisin siitä yrittää kirjoittaa ainakin.. ja etsiä muidenkin fanien arvauksia :)

Jostain syystä moni ei tunnu oikein tykkäävän Not The Red Baron:sta.. en oikein ymmärrä miksi :kohautus:

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Marras 27, 2007 21:47

Siitä vaan, ensi viikolla vaikka. Itse kuulun NTRB:n fanittajiin :)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Marras 28, 2007 0:00

Joo! Just luinkin tuolta yhdeltä sivulta tuosta biisistä.. siitä "No, Dutch!" -kohdasta.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Joulu 21, 2007 20:37

Hmm... ajattelin rohkeasti yrittää seuraavaksi tulkita General Joyta! Tämä biisi on aina kuulunut mulla niihin "ihan ok" -biiseihin, mutta yhtäkkiä viime viikolla löysin uusia ulottuvuuksia ja aloin rakastamaan sitä. Mutta siitä lisää myöhemmin... ehkä! ;)
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki ja sanoitukset