Parhaat elokuvat

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Joulu 30, 2007 22:03

Olen kyllä nähnyt tuon Unelmien Sielunmessun. Olihan se ihan katottava. Brokeback Mountain oli mun mielestä erittäin tylsä.. onhan siinä hyvät näyttelijät mutta se juonen eteneminen oli jotenkin niin kangertelevaa. Meinasin nukahtaa teatterissa. Onneksi ei tarvinnut maksaa.. hih..

Mut.. noi on niitä makuasioita. Itse katselen lähinnä kauhua ja scifiä. Ostin esim Transformers leffan joten se varmaan kertonee paljon mun leffamausta. Ensi viikolla olis tarkoitus mennä katsomaan uusin Guillermo del Toro leffa Orpokoti ja sitten mua kiinnostais toi I Am Legend. Ehkä käyn katsomassa sen sitten yksin joku päivä.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Su Joulu 30, 2007 23:55

I am legend kyllä yllätti positiivisesti, oli ihan katsottava :)
Täytyykin käydä tuo Orpokoti katsastamassa...
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Joulu 31, 2007 15:03

Kauhua, Hoochie! :) Mun suositukset, jos tykkää piinaavista kauhuleffoista, ovat Saw, Cube, Seven ja Hostel! Erityisesti tuo viimeisin sai aikamoisia kauhunväristyksiä aikaiseksi. Siis kun en tiennyt juonta etukäteen. Luulin, että kyseessä on tavallinen sarjamurhaaja-leffa... hehheh!

Mutta joo, makuasioitahan nää on.

Unelmien sielunmessua en ole nähnyt ollenkaan! Pitäisi varmaan.

Brokeback Mountain oli mielestäni ihan kaunis leffa. Ei tylsä, niin kuin joku :roll: täällä haukkui... ;)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Re: Parhaat elokuvat

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Ma Huhti 12, 2010 22:42

Multa löytyy suosikkielokuvia runsain mitoin. Tässä nyt muutama:

LotR-trilogia
Moulin Rouge
Repo! The Genetic Opera
Star Wars IV-VI (tykkään toki myös episoideista I-III, mutta en yhtä paljon)
Mamma Mia!
The Hours
The New World
Amélie
Underworld-trilogia
V for Vendetta
Disney-piirretyt (enimmäkseen vanhat sellaiset)
Hayao Miyazakin tuotanto
Tim Burtonin tuotanto
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Huhti 13, 2010 11:04

Mulla onkin toi Avatar koneella.. tänään sen meinaan katsoa..tässä mun miniläppärin ruudulla se tosin ei pääse oikeuksiinsa mut... en nyt jaksa odottaa että tulee vuokrallekaan.. maksaa sekin.. Eilen katsoin uusimman Peter Jackson ohjauksen The Lovely Bones joka oli kyllä ihan hyvä.. kaunis ja silti synkkä..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Huhti 13, 2010 12:11

Tähtien Sodasta sen verran, että meidän pojat (6v ja 7v) ovat nyt löytäneet sen lumon (lähinnä lauantaisin tulevan Clone Wars -sarjan ansiosta) ja ollaan katsottu episodit IV - VI yhdessä. Aika jänniähän ne ovat, mutta tosiaan, yhdessä ne katsotaan, samoin tuo Clone Wars, joka on myös ehkä pikkuisen liian jännä.. mutta hyvin tehty, loistoanimaatiota! Tähtien sodassa poikia kiinnostaa eniten Darth Vader, kuinkas muutenkaan... :P Mutta mielestäni tämä on hyvä asia, koska siinä on hahmo, joka edustaa sekä hyvää että pahaa, ja antaa todellisemman kosketuksen ihmisluonteeseen kuin monikaan muu sankari/antisankari.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Ti Huhti 13, 2010 17:39

Star Warsit on kyllä tosi hyviä, kuuluu varmaan munkin suosikkeihin! Muitan kuinka itsekin katsoin joskus seitsemän vuotiaana iskän kanssa niitä vanhempia. :P
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Huhti 13, 2010 18:31

Katsoin just Avatarin.. Onhan se kyllä upeasti tehty elokuva :) Todella tunteita herättävä nyyhkyfilmi.. ainakin ajoittain. Itse pillasin tosi usein..hehe..Olis mahtavaa jos olisi tuommoinen avatar.. ei välttämättä ton näköinen vaan semmoinen kun itse haluaa.. en palais omaa kroppaani enää ikinä. Ehkä toi joskus tulevaisuudessa on arkipäivää.

Seuraavana vuorossa sitten The Shutter Island ;)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Ti Huhti 13, 2010 18:56

Avatar on kyllä aivan ihana! 2 kertaa nähnyt leffateatterissa, ja molempina kertoina olin yhtä vaikuttunut poistuessani salista. Ei ihan ykkössuosikkini kuitenkaan, mutta tukevasti perässä tulee ;)
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Huhti 13, 2010 21:04

Nyt saitte mut kiinnostumaan tuosta Avatarista!

Tähtien Sodan katsoin itsekin ekan kerran 8-vuotiaana. :)
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Huhti 13, 2010 21:49

En ole pitkään aikaan kerennyt käymään elokuvissa. Harkitsin kyllä Avatarin katsomista, mutta se pitäisi varmaan katsoa 3D:nä ja pelkään saavani siitä migreenin. :( Lisäksi sitä esitetään enää aika pienissä saleissa, jolloin kokemus ei ole yhtä vaikuttava kuin isommalta kankaalta.
Titaanien taistelu kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta trailerin perusteella se vaikutti vähän samantyyppiseltä machoilulta kuin 300, joka oli ennemminkin parodia kuin vakavasti otettava elokuva.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Ti Huhti 13, 2010 22:49

Miekin taisin Star Warsit ekan kerran aika nuorena, en tarkkaa ikää muista :) Taitaa vieläkin olla kyseiset VHS-videot tallella. Tuntuu nyt jälkeenpäin oudolta katsoa episodit IV-VI DVD-laatuisena, kun on tottunut pienestä pitäen 80-luvun TV-nauhoituslaatuun :D
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Huhti 14, 2010 21:03

Joo, huomasin minäkin, että tuohon Episodi neloseen oli vissiin animoitu joitain kohtia jopa uudestaan...?

Näistä leffoista muuten, aloin miettiä, olenko nähnyt aikoihin sellaista elokuvaa, joka olisi todella vaikuttanut minuun; no enpä muista!

Ei kuin muistanpas yhden. Suomi TV:ltä tuli joku brittiläinen indie-leffa, enkä muista edes nimeä... oli suomennettu "Eräänä päivänä" tms, ja kertoi voileipäbaarissa työskentelevän naisen erikoisesta päivästä. Ehkä joku teistä näki sen? Todella yllättävä! Niin raikas, elämänmakuinen. Ihmiset eivät olleet yliampuvia mihinkään suuntaan vaan aidontuntuisia hyvine ja huonoine puolineen, heikkouksine ja yllättävine vahvuuksineen. Kaunis elokuva.

Mutta näistä tunnetummista sitten. Plääh. Ei mikään ole kovasti iskenyt. :kohautus:

Kerran vuokrattiin leffa nimeltään September (en muista, oliko tässä vielä joku päivämääräkin), jossa näyttelee pääosaa Courtney Cox. Se oli aluksi jotenkin tyhjänpäiväisen tuntuinen, mutta palkitsi lopussa; yllätti positiivisesti, sai miettimään todella pitkäksi aikaa!

Eilen TV 5:lta olisi tullut Kuolleiden Runoilijoiden Seura. Siinäpä elokuva, joka vaikutti muhun ehkä enemmän kuin mikään leffa ikinä. Tiedän, näin on käynyt monelle tuon leffan kohdalla... ;) Käänsin sattumalta kanavalle eilen, kun juuri alkoi se traumaattinen kuolemakohtaus... En pystynyt katsomaan sitä; se on piinaavine musiikkineen liian raskas noin vain silmien eteen räiskäistynä. Mutta päätin, että jonain iltana, ihan pian, katson tuon leffan kokonaan uudelleen DVD:ltä.

No, uudemmista tuo Mamma Mia! tosiaan onnistui säväyttämään. Muutama kohtaus oli yli muiden. Lay all your love on me on muutenkin mun lemppari ABBA:n biiseistä, mutta tuo kohtauskin oli jotenkin tosi onnistunut. Yhtä aikaa hauska, voimakas ja, no, seksikäskin. :P Winner takes it all tietenkin sai kyyneliin. Vahva veto, hienoa Meryl!!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LilyLuna » Pe Huhti 16, 2010 5:02

Dragon kirjoitti:No, uudemmista tuo Mamma Mia! tosiaan onnistui säväyttämään. Muutama kohtaus oli yli muiden. Lay all your love on me on muutenkin mun lemppari ABBA:n biiseistä, mutta tuo kohtauskin oli jotenkin tosi onnistunut. Yhtä aikaa hauska, voimakas ja, no, seksikäskin. :P Winner takes it all tietenkin sai kyyneliin. Vahva veto, hienoa Meryl!!

Rakastuin Meryliin Mamma Mia!n nähtyäni, ja olenkin alkanut keräillä Streepin elokuvia. Muutama helmi on löytynyt joukosta, kuten The Hours & The Bridges of Madison County (ja tietenkin Mamma Mia!) :)
Kuva
LilyLuna
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Huhti 16, 2010 9:57

Entäs "Paholainen pukeutuu Pradaan"? Tuo oli ihan hyvä leffa, mielestäni. Jotenkin tuntuu, että TV-sarja "Damages" on saanut innoitteensa tuosta leffasta, päähenkilö vain Glenn Close (joka on myös LOISTAVA näyttelijä, kuten Meryl Streepkin!)

Ai niin, myös "Kuolema pukee häntä" on mun mielestä hyvä leffa. Pidin paljon Goldie Hawnistakin, mutta hän taitaa olla siirtynyt eläkepäiviä viettämään?
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu TV ja elokuvat