Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Todella tunteita herättävä nyyhkyfilmi.. ainakin ajoittain. Itse pillasin tosi usein..hehe..Olis mahtavaa jos olisi tuommoinen avatar.. ei välttämättä ton näköinen vaan semmoinen kun itse haluaa.. en palais omaa kroppaani enää ikinä. Ehkä toi joskus tulevaisuudessa on arkipäivää. 

Taitaa vieläkin olla kyseiset VHS-videot tallella. Tuntuu nyt jälkeenpäin oudolta katsoa episodit IV-VI DVD-laatuisena, kun on tottunut pienestä pitäen 80-luvun TV-nauhoituslaatuun 
Käänsin sattumalta kanavalle eilen, kun juuri alkoi se traumaattinen kuolemakohtaus... En pystynyt katsomaan sitä; se on piinaavine musiikkineen liian raskas noin vain silmien eteen räiskäistynä. Mutta päätin, että jonain iltana, ihan pian, katson tuon leffan kokonaan uudelleen DVD:ltä.
Dragon kirjoitti:No, uudemmista tuo Mamma Mia! tosiaan onnistui säväyttämään. Muutama kohtaus oli yli muiden. Lay all your love on me on muutenkin mun lemppari ABBA:n biiseistä, mutta tuo kohtauskin oli jotenkin tosi onnistunut. Yhtä aikaa hauska, voimakas ja, no, seksikäskin.Winner takes it all tietenkin sai kyyneliin. Vahva veto, hienoa Meryl!!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa