Voi hyvänen aika, mä olen ihan ulkona kuviosta - oliko Björkin konsertti tosiaan peruttu?!?! No se selittää sen, ettei kukaan ole siitä mitään puhunut...
Mutta: Vihdoin tänään sain postissa Voltani!

Niinpä. Olen vanha Björk-fani, mutta ostin Voltan vasta nyt, yli vuosi sen ilmestymisen jälkeen.. No, selityksenä käyköön se, että silloin aikoinaan tilasin CDonilta spessuversion, ja se ei koskaan tullut... nyt sitten tilasin ihan sen tavallisen version ja johan tuli äkkiä!
No, pakko sanoa, että mun Björk-fanitus taitaa päättyä Vespertineen. Se oli hieno levy. Sen jälkeen tuli Medulla, joka edusti mun mielestä enemmänkin nykymusiikkia, avant garde whatever...
Volta sitten: Muutaman kerran oon kuunnellu läpi ja mua kiinnostaa ainoastaan kappaleet Wanderlust ja Declare Independence. Ensimmäinen sen takia, että siinä on selkeästi MELODIA ja toinen sen takia, että se on jotenkin niin PUNK!
Mutta mikä toi Antony oikein on? Kuulostaa mun mielestä tosi kamalalta! Odotin jotain parempaa.. mutta totta kai Björkin levyllä pitää olla joku tosi outo collaboration...