Björk

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Tammi 06, 2008 21:53

Mä en ole kuullut tuosta boxista! Varmaan kyllä joo kallis..

Nyt näkyy mullakin tuo Tanyan levynkansi. Ihme juttu, eilen ei tosiaan näkynyt. No joo, onhan tuo joku eri versio kun siinä lukeekin että Special for Latin America... sulla on siis latinopainos! :) Mikäs siinä, aika hieno kansi, mäkin voisin ton kyllä ottaa... täytyy varmaan playsta tilata siis.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Tammi 06, 2008 22:06

D.. tilasin sen sitten sen playtrade:n kautta ja myyjänä oli semmoinen kun CHEAPCDs eli jos se myy vielä tota levyä niin kokeile onneasi :) Varoitan vaan sitten että odotin levyn saapumista yli 3 viikkoa kun se tuli paketin mukaan jostain Hong Kong:sta asti :stupid:

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Re: Björk

ViestiKirjoittaja June » Ti Huhti 15, 2008 14:15

Jaahas, Björk Suomeen heinäkuussa.
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id88017.html

Tosi suolaiset lipunhinnat (70e!), mutta tekisi kyllä mieli mennä vaikken ihan fani olekaan.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Huhti 15, 2008 16:30

Joo, justiinsa katsoin kans tota uutista toiselta sivulta.. vitja vieköön, itsekin oon ollu joskus töissä Juhlaviikoilla, silloin olis irronnu ilmainen lippu, mutta.... :( 70e on kyllä hirveä hinta, mutta... kattoos nyt.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Huhti 15, 2008 18:06

Hmm.. voishan se olla aika erikoinen kokemus.. Mut onko siellä sitten vain seisomapaikkoja vai ihan penkit.. en jaksais seistä koko konserttia. Milloin lie tulee liput sitten myyntiin??

Kävin linkin lukemassa.. siis.. ulkoilmakonsertti ja 70e???? Juu ei kiitos sit kuitenkaan.. voi sitä mennä kuuntelee jonnekin aitojen toiselle puolelle mut en mä jaksa mennä seisomaan pariksi tunniksi ja maksaa vielä 70e. Ja sit jos vielä sataa tai jotain..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Perla » Ti Huhti 15, 2008 19:01

No jopas!! :hmm: Björk tulis kerrankin tänne, mut tuo hinta... ja ulkoilmakonsertti... :nouvei: saas tosiaan nähä.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Huhti 15, 2008 19:19

Björkiltä tullut uusi video..

Wunderlust

Ihan utopinen taas kerran..hehe

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Huhti 18, 2008 21:43

En ole niin tutustunut Björkiin että 70,- ulkoilmakonsertista maksaisin. :nouvei: Vaikka mielenkiintoiselta tuo kuulostaisi.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Perla » Su Huhti 27, 2008 17:11

Viikon sisäisen kamppailun jälkeen taivuin ja hankin konserttilipun.... :bunny: huoh, en tiedä onko näillä hermoilla lähtemistä sinne väkijoukkoon, mutta yritetään ;)
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja June » Su Huhti 27, 2008 21:41

Kovasti harkitsin, mutta ilmaantui yhtäkkiä pari keikkaa lisää ensi kesän ohjelmaani (toinen sisältäen reissun Ruotsin puolelle - ja ei, tällä kertaa ei Kent :P), joten Björk nyt sai jäädä. Harmittaa kyllä vähäsen, mutta ei voi mitiä.

Täytyy koettaa ylipuhua kaveri menemään sinne ulkopuolelle kuuntelemaan ja soittamaan mulle, jos tulee Play Dead. :)
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Huhti 28, 2008 15:57

Itse korkeintaan siis menen sinne paikanpäälle kuuntelemaan. 70e en viitsi maksaa seisomisesta ja kauheasta tungoksesta. Ihan varmasti se musiikki kuuluu sinne ilmaiselle alueellekin ;) Mikäs siellä istuksella jos ottaa mukaan evästä ja jotain kuplivaa ..ehhehe... Olisko mitään semmmoinen ryhmätapaaminen niiden kesken jotka aikovat Björkiä mennä kuuntelemaan sinne ulkopuolelle??

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Heinä 08, 2008 14:34

Björkin Suomen konsertti on peruttu ääniongelmien vuoksi:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1554443

(Töissä ei ole AdBlockia, joten näkyy tuo Ilta-sanomien banneri)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Elo 23, 2008 0:54

Voi hyvänen aika, mä olen ihan ulkona kuviosta - oliko Björkin konsertti tosiaan peruttu?!?! No se selittää sen, ettei kukaan ole siitä mitään puhunut... :nouvei:

Mutta: Vihdoin tänään sain postissa Voltani! :shock: Niinpä. Olen vanha Björk-fani, mutta ostin Voltan vasta nyt, yli vuosi sen ilmestymisen jälkeen.. No, selityksenä käyköön se, että silloin aikoinaan tilasin CDonilta spessuversion, ja se ei koskaan tullut... nyt sitten tilasin ihan sen tavallisen version ja johan tuli äkkiä!

No, pakko sanoa, että mun Björk-fanitus taitaa päättyä Vespertineen. Se oli hieno levy. Sen jälkeen tuli Medulla, joka edusti mun mielestä enemmänkin nykymusiikkia, avant garde whatever... :roll:

Volta sitten: Muutaman kerran oon kuunnellu läpi ja mua kiinnostaa ainoastaan kappaleet Wanderlust ja Declare Independence. Ensimmäinen sen takia, että siinä on selkeästi MELODIA ja toinen sen takia, että se on jotenkin niin PUNK! :)

Mutta mikä toi Antony oikein on? Kuulostaa mun mielestä tosi kamalalta! Odotin jotain parempaa.. mutta totta kai Björkin levyllä pitää olla joku tosi outo collaboration... :kohautus:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Perla » Ke Touko 11, 2011 10:48

Björkiltäkin olisi tulossa uusi albumi, ainakin tämän linkin mukaan, jonka joku oli postannut Facebookiin. En päässyt millään selaimella sisälle björk.comiin, joten en voinut tarkistaa, mitä siellä sanotaan.
Perla
Honey B
Honey B

Edellinen

Paluu Muut artistit