Dragon kirjoitti:Mun on pakko myöntää, että mua hämää todella paljon se, että sekä Tori, Kate Bush että Madonna ovat horoskoopiltaan leijonia. Mä en OLLENKAAN halua uskoa horoskooppeihin, mä en näe mitään järkeä siinä, että jotkut tähtien asennot vaikuttais yhtään mihinkään täällä meidän planeetalla. Huh. Ainoastaan yhtäläisyydet voi pitää paikaansa siten, että horoskoopit ovat itseään toteuttavia ennusteita, eli kun joku koko lapsuutensa kuulee olevansa jonkinlainen horoskooppinsa takia, hän ryhtyy sellaiseksi? Tai sitten kaikista kuvauksista löytyy jotain, mitä alkaa kehittelemään mielessään omaan suuntaansa.
Oih, horoskooppeja
Meihin vaikuttaa aurinkomerkkien (esim. Torin aurinkomerkki on leijona) lisäksi meissä vaikuttaa toinen hyvin vahva merkki, nouseva merkki. Se määräytyy syntymäajan ja -paikan mukaan. Se alkaa vaikutta parinkympin hujakoilla. Esim. itse olin lapseni aktiivinen ja sosiaalinen jousimies, kun nykyään minusta on tullut patalaiska, ihmisjoukkoissa ahdistuva nouseva vaaka.
Kaksonen on mm. Johnny Deppin, Angelina Jolien, Marilyn Monroen, Nicole Kidmanin ja Tom Jonesin aurinkomerkki. Kaksosia pidetään flrttailevina ja elohopean tavoin liikkeessä pysyvinä.