Abnormally Attracted to Sin

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Tuleva kymmenes studioalbumi -ketju

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Helmi 18, 2009 13:12

Kun Everythingtorikin mainitsee tuon nimen, niin kai se on sitten virallista. :mrgreen: Muutetaan siis ketjun nimi sen mukaiseksi. Nyt albumin julkaisuajaksi on muuten tarkentunut kevät 2009, eikä puhuta enää kevät/kesästä!

Tuo nimi on kuulemma lainaus Guys and Dolls -nimisestä musikaalista:

"You're quite right. I'm nothing
but a repressed, neurotic girl -
(I've read books on the subject)
who is abnormally attracted to sin,
and so abnormally afraid of it. You're
not the first man to try that approach."

Sopisi hyvin Dranouterin Body & Soulin improon "I've been a bad bad girl"! Toivottavasti jotain sen suuntaista, vähän synkempää materiaalia olisi luvassa.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Re: Abnormally Attracted to Sin

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Helmi 18, 2009 17:35

Ou jee :) Miten tässä jaksaa odottaa kuukauden verran että pääsee kuuntelemaan uutta matskua Torin uudelta levyltä ;) Kaikki arvelevat että tämä uusi olisi jotenkin synkempää.. tai että olisi tulossa synkkä levy.. hmm.. en oikein tiedä. Se saattaa olla vahva levy ottaen huomioon että se on Torin eka itsenäisenä artistina, mutta tuskin se nyt on niin synkkä kuitenkaan. Toki.. meikä tykkää aina kun Tori tekee synkkää musaa :sysilma:

Nyt sitten vaan odotellaan niitä levyn biisien nimiä ja ekoja promokuvia.. ja tietenkin itse levyn kansikuvaa. Mitä arvelette sen olevan tällä kertaa? Ja onko Tori päässyt eroon peruukeista nyt sitten? (Tosin jos Tori itse esiintyy niissä visualettes:eissa niin luultavasti on taas peruukit päässä). Oliskohan nyt vuorossa mustavalkoinen levynkansi??
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Helmi 18, 2009 18:43

Niin no, loppujen lopuksi on ihan sama, onko musiikki synkkää vai ei, kunhan se on hyvää! Sekä TBK:lla että ADP:lla oli myös vähän synkempää materiaalia, mutta kiiltokuvatuotannon vuoksi se ei kuulostaa ihan siltä kuin (IMHO) pitäisi...

Luulen, että Torilla on peruukki päässään tälläkin levyllä. Se ei haittaa, kunhan malli on hyvä. Väri voisi olla tummempi, FTCH:n tapaan:

Kuva

Sekä ADP:n aikainen että viimevuotinen peruukki olivat vähän turhan oransseja. Tosin tässä kuvassa ADP-peruukki vielä näytti hyvältä, johtuisiko sitten valaistuksesta:

Kuva

Mustavalkoinen levynkansi voisi olla kiva!
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Helmi 18, 2009 19:28

Uskoisin että Torilla oli noita punaisia peruukkeja pari kpl.. tuo toinen juuri tummempi. Olen muuten harkinnut värjääväni hiukset tuon väriseksi kun tuossa huppu-kuvassa.. :lol:

No.. meni vähän sivuraiteille tämä viesti mutta seuraavassa palailen taas uuden levyn keskusteluun :P
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » To Helmi 19, 2009 15:36

Huh huh, heti kun tuo nimi tuli eilen selville, näin koko viime yön unta siitä uudesta levystä... :roll: Obsessed? Noooo... :oops:

Siis kuuntelin siinä lähes tauotta sitä levyä. Olin jotenkin saanut promon käsiini, ilmeisesti lähettämällä Torille kirjeen ja pyytämällä sitä! :D Kopsasin myös SisClitille sitten saman tien sen. Siinä oli ne 17 biisiä, pianovoittoisia ja tosi dramaattisia. Eka sinkku oli joku "Red Baroness" tai jotain... (Eipä tarvii kaukaa hakee tuon nimen alkuperää...) ja se oli tosi hyvä. Harmi, kun unissa kuulee täydellisen biisin kaikkine sanoineen ja soittimineen, sitten aamulla ei muista yleensä yhtikäs mitään..

Unessa pidin huolen, että levy on koko ajan mukana. Teeskentelin mm. vessakäynnin, kun en kehdannut sanoa, että unohdin Torin promon kotiin... ;)

Jänniä aikoja, jänniä aikoja... Ai niin, unessa levyn toinen biisi oli nimeltään ytimekäs "You".
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Helmi 19, 2009 21:15

Hehhehe.. pahoja nää fanien omat levynkannet.. heheh..

Kuva

Toi olis NIIN siisti levynkansi.. sopis hyvin nimensä puolesta :lol: ;)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » To Helmi 19, 2009 22:07

No voi herran tähären... :roll: Sinänsä hauska idea. :mrgreen:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Helmi 20, 2009 22:16

Tuo kuva sopisi kyllä paremmin sisäsivulle, tyyliin possunimetyskuva. Muussa tapauksessa tuota ei välttämättä joka paikassa hyväksyttäisi kaupan hyllylle. Idea on kyllä loistava ja tulen luultavasti olemaan vähän pettynyt nähdessäni oikean levynkannen :mrgreen:

Saman tekijän näkemys kansikuvasta:
Kuva
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Helmi 21, 2009 11:10

Hehhehe.. todella hyvä levynkansi :lol: Näkeeköhän Tori noi fanien tekemät kansikuvat ja mitäköhän se niistä ajattelee..heheh... Miten joku osaakin... joo.. se toinen kuva olis hyvä sinne vihkosen sisäsivulle.. :sysilma: Tori tuskin tosin ihan noin rohkealle linjalle tosiaan lähtee levyn kansikuvan suhteen mut toivottavasti se ei ole ainakaan yhtä lässy kun Beekeeperin kansikuva.

Veikkaisin että saadaan Maaliskuun alussa enemmän tietoa.. ennen sitä festarikeikkaa.. Jostain syystä mulla on semmoinen mielikuva että itse levy tulis ulos Toukokuussa.. veikkaan 18. tai 19.5 ;) Kun miettii että levyn nimi tuli esille kuukautta ennen tuota festaria niin siitä jos menis 2 kk ennen levyn tuloon niin..No.. mut katsoo sitten.

Ja.. olen ajatellut pitää pienimuotoiset Sin - bileet sitten :D Jos sinne nyt edes tulis muutama Tori fanittaja??
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Kat » La Helmi 21, 2009 14:57

SisterClitorides kirjoitti:Hehhehe.. todella hyvä levynkansi :lol: Näkeeköhän Tori noi fanien tekemät kansikuvat ja mitäköhän se niistä ajattelee..heheh...

Fanit @forumzissa teki näitä omia muunnelmia ADP:n kannesta ja muista nukkekuvista ja sitten joku printtas ne ja näytti Torille. Torista ne oli tosi hauskoja ja halusi näyttää ne muillekin tiiminsä jäsenille. Joten varmaan tykkäisi näistäkin! :mrgreen:
Kat
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Helmi 21, 2009 20:24

Hei Kat ja tervetuloa tänne meidän kanssa keskustelemaan wave: Nyt onkin mielenkiintoisia hetkiä edessä päin Torin uutta levyä odotellessa ja toivottavasti muutkin foorumilaiset "heräisivät" jakamaan aatoksiaan ja tunteitaan Torista ja Torin musiikista :D

Mitäpä mieltä olet Kat uuden levyn nimestä ja mitä itse siltä odotat? Tai arvelet sen olevan? Torihan kokeilee aina jotain erilaista joten onkin mielenkiintoista nyt sitten nähdä millaiseen suuntaan on menty tällä kertaa. Moni toivoo solo levyä.. pelkistettyä.. itse kyllä haluaisin enemmän jousisoittimia mukaan tällä kertaa.. Jotain dramaattista. Moni jostain syystä ei tykännyt American Doll Possesta mutta mun mielestä se on Torin parhaimpia levyjä.. Choirgirl ja Posse :sysilma: Kaksi niin erilaista levyä mutta aivan mahtavia molemmat.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Helmi 21, 2009 20:48

uutta verta, hmmm... ;) Tervetuloa, Kat! wave: Täällä on esittelyosio, jos haluat siellä tervehtiä. Meitä on täällä kyllä ollut joskus toista kymmentä aktiivista jäsentä, tällä hetkellä hiljaisempaa. Eiköhän se siitä taas uuden levyn ja kiertueen myötä elvy!

Jaa, itse en ole kuullut ADP:sta kovin negatiivisia kommetteja. Myös minun mielestä yksi parhaista Torin levyistä, ehkä paras "kokonaisuus" sitten Boys for Pelen.

Uudelta levyltä odotetaan varmasti todella paljon, koska Torilla on enemmän sananvaltaa kuin ikinä ennen. Piece by piece -kirjan luettuani ymmärrän ihan uudella tavalla tuon artistin ja levy-yhtiön häikäilemättömän hyväksikäyttösuhteen. Todennäköisestä Torilla ei ole ollut Sony/Epicissakaan juuri sanottavaa promotointiin liittyen, enää Beekeeperin aikaan. Atlanticin kanssa meni niin pahasti sukset ristiin, etteivät he tehneet enää mitään Torin eteen, päin vastoin halusivat kuolettaa hänen uransa, jottei mikään muukaan levy-yhtiö pääsisi hänestä hyötymään.

Nyt vaan sitten meidän fanien täytyy varmistaa, että ostetaan mahdollisimman paljon virallisia tuotteita, jotka menevät siis enemmän Torille ja hänen tiimilleen, kuin koskaan ennen. :P
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Helmi 21, 2009 21:04

Tervetuloa Kat minunkin puolestani! wave:

Jousia on käsittääkseni tulossa levylle, ainakin Shenale kirjoitti niin viime kesänä, oliko se sitten blogissa tai vastauksena jonkun fanin kysymykseen, että hän on työskennellyt Torin kanssa musikaalin ja uuden projektin parissa.

Pitäisikin kuunnella ADP uudestaan, en ole pitkään aikaan kuunnellut sitä alusta loppuun. Tuntuu siltä, että nyttemmin olen alkanut kyllästyä hieman joihinkin kappaleisiin, ja niistäkin, joista pidän, on alkanut enemmän kiinnittää huomiota puutteisiin. Kun en tiedä oikein musiikin teoriaa tai sitä, miten musiikkia tuotetaan, on vähän vaikea sanoa mikä on vikana. :kohautus: Toteutus on kuitenkin vähän turhan kiiltokuvamainen eikä niin rosoinen kuin joillain aikaisemmilla levyillä. TBK:n verrattuna kuitenkin askel parempaan suuntaan, toivottavasti seuraava levy on vielä parempi, kun Tori on saanut levy-yhtiöt pois hengittämästä niskaansa. :)

Toinen ongelma, johon on tullut törmättyä muilla foorumeilla, on levyjen pituus. Se on vähän kaksiteräinen miekka, toisaalta on kiva saada levyn täydeltä materiaalia, toisaalta pitkää levyä ei jaksa kuunnella kokonaan (ja muistaakseni Tori on aika monessa paikassa korostanut haluavansa tehdä juuri albumikokonaisuuksia). Lisäksi Tori näyttää ajattelevan, että single-markkinat ovat kuolleet, joten hän ahtaa b-puoletkin levylle. Aivan varmasti hard core -fanit ostaisivat singlejä (vaikka ne saisi vain downloadina), ja tämähän tarkoittaisi enemmän rahaa Torille! Sitten kun saataisiin vielä kaikki konserttitaltioinnit saataville, niin fanit olisivat vararikossa ja Tashin yliopisto-opinnot turvattu. ;)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Kat » La Helmi 21, 2009 21:55

Kiitos kiitos. Olen lueskellut teidän juttujanne jonkin aikaa ja ajatelin, että olisi kiva itekin alkaa jotain kijoittelemaan. Mitä odotan uudelta levyltä? Musta olisi kanssa kivaa jos nyt tulisi jotain vähän enemmän pelkistettyä. Tykkään tosin bandilevyistäkin tosi paljon, itse asiassa juuri ne on lemppareitani, Choirgirl ja Scarlet erityisesti, mutta vaihtelun vuoksi haluaisin nyt jotain muuta. Uuden levyn nimestä en oikein osaa sanoa mitään tässä vaiheessa. Täytyy odottaa, että saataisiin vähän enemmän infoa...

ADP:sta sen verran, että monet ulkomaalaisilla foorumeilla ei todellakaan siitä tykkää, mutta ite olen aina tykännyt. Pitkä se on, mutta yksikään biisi ei mielestäni ole turha. Toisin kun Beekeeperillä, jossa on muutama biisi, joiden olmassaolon haluisin melkein unohtaa ;)

Olisi kiva, jos uusi levy olisi vähän lyhyempi kuin nämä edelliset. Tori sanoi, että uusia biisejä on 17. 12 levylle ja loput vaikka iTunesiin tms., se olisi hyvä.

Katon, jos saisin sinne esittelyfoorumiin jotain laitettua :)
Kat
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Helmi 22, 2009 1:50

Ai, mulle olikin yllätys, että ulkomaalaisilla foorumeilla ei enää ADP:sta tykätä. Silloin, kun olen siellä kirjoitellut (lähinnä Afterglowssa, joka on muutenkin paljon positiivisempi paikka kuin esim. @forumz), siellä tunnuttiin pitävän ADP:ta yhtenä Torin parhaista.. @forumzin ikävään ilmapiiriin en koskaan päässyt sisään.

Mä taidan edustaa siinä vähemmistöä, että mä pidän pitkistä levyistä! Mitä pidempi, sen parempi, voisi oikeastaan sanoa. En tiedä, milloin menisi yli? ehkä kaksi tuntia voisi olla raja... :) Mutta tuo, että levyillä on "yleensä" 10-12 biisiä selittyi myös Piece by piece -kirjassa. Oliko se niin, että tämä on määrä, jonka tuottajat ovat valmiit tuottamaan, tai jotain..

Sinkut ja B-puolet ovat ihania!!! Musiikkibisnes kärsii melkoisesti mielestäni, jos sinkkuja ei enää julkaista, ja b-puoletkin tulisivat vain ladattavina versioina. Enpä usko, että keräilijät ovat valmiit luopumaan ihan konkreettisesta materiaalista. Siinä mielessä Torin kannattaisi todella julkaista vielä sinkkuja, vaikkakin pieniä määriä, juuri faneille! Tuskin radioasemat niitä nykyään kaipailevatkaan.

Monet omakustanteiset artistit julkaisevat kaikenlaisia EP:itä ja sinkkujakin melko tiuhaan tahtiin, viimeisimpänä olen tutustunut esim. Hannah Furyyn ja Emilie Autumniin. Tämä on varmaan alan tulevaisuutta. Nimeä luodaan netissä, ja sitten tehdään ainakin tietty painos ihan konkreettistakin materiaalia.

Luultavasti Torikin tälle linjalle lähtee nyt, kun on riippumaton. :kohautus:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki ja sanoitukset