DVD:n nimi on "the road chronicles", joten ADP-DVD:n julkaisu näyttää nyt epätodennäköiseltä.
Lisää kuvia:

Toiseksi viimeisessä kuvassa näkyy lappu, jossa mainitaan salainen Tori-sivu netissä.
Valvojat: SisterClitorides, Dragon

statuksena luki vaan että order taken.. höh. Saan sen sitten varmaan vasta ensi viikolla tätä menoa..toivottavasti säilyy ehjänä viikonlopun ajan..

Vaikka biisejä on paljon ja Amos kuljettaa melodioita itselleen tyypillisesti laahaten, helpoimmin lähestyttävät palat on ripoteltu sopivasti matkan varrelle niin, ettei läpikuuntelu muodostu urakaksi. Itse asiassa toistuvilla kuunteluilla albumi aukeaa yhä avarampana, mikä pääsi yllättämään, sillä olin jo valmis tuomitsemaan kokonaisuuden hahmottomaksi.

mania kirjoitti: koska vaikka mielestäni SW Ja BK oli lähinnä tylsiä, niin ADP:lla oli jo parempaa matskua, joten ei tämäkään välttämättä mikään pohjanoteeraus ole.
Scarlet 

mania
Kiva saada tänne lisää Toriin ihastuneita.. Kyllähän meitä täällä jo on jonkun verran mutta suurin osa tuntuu olevan vaan sivusta katsojia.. meitä on täällä vaan muutama jotka aktiivisesti kirjoittelevat
Hyvä niinkin..niin ja sinäkin voisit ihan kunnolla esittäytyä tuolla meidän käyttäjäesittely - osastossa 

! Meinasin esittelyn jo tehdä, mutta kauhistuin kun muilla käyttämilläni foorumeilla on vain yksi ketju esittelyjä varten, ja nyt pitäisi itse perustaa oma
)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa