Abnormally Attracted to Sin

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Abnormally Attracted to Sin

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Touko 17, 2009 17:41

Screenshot DVD:stä:
Kuva
DVD:n nimi on "the road chronicles", joten ADP-DVD:n julkaisu näyttää nyt epätodennäköiseltä. :(

Lisää kuvia:
Kuva
Kuva
Kuva

Toiseksi viimeisessä kuvassa näkyy lappu, jossa mainitaan salainen Tori-sivu netissä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Touko 17, 2009 18:54

Toi Secret Site koskee vaan Usaa :( Mua ärsyttää toi et tietyt maat saa tiettyjä etuja.. Se että Usa saa ton ja Uk saa bonus biisin.. entäs kaikki muut maat? Miksei kaikki voi saada ihan täsmälleen samat asiat? Onkohan toi Deluxe version julistekin vaan Usassa.. pahoin pelkään että se puuttuu muiden paketista.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Touko 18, 2009 18:49

Perkele sentään.. Ei ole play.com postittanut mun AATS:a vaikka tänään niiden pitäis se julkaista :mad: statuksena luki vaan että order taken.. höh. Saan sen sitten varmaan vasta ensi viikolla tätä menoa..toivottavasti säilyy ehjänä viikonlopun ajan..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Touko 18, 2009 23:41

Voi ei! Luin juuri että brittiläisillä levykaupoilla on ollut ongelmia saada levyä. Toivottavasti levy kuitenkin tulee.

Rumban arvostelu 3/5: http://www.viihdeimperiumi.fi/arvostelu ... i=musiikki
Tuossakin moititaan pituutta, mutta hyvääkin sanottavaa löytyy:
Vaikka biisejä on paljon ja Amos kuljettaa melodioita itselleen tyypillisesti laahaten, helpoimmin lähestyttävät palat on ripoteltu sopivasti matkan varrelle niin, ettei läpikuuntelu muodostu urakaksi. Itse asiassa toistuvilla kuunteluilla albumi aukeaa yhä avarampana, mikä pääsi yllättämään, sillä olin jo valmis tuomitsemaan kokonaisuuden hahmottomaksi.

AATS on Radio Helsingin viikon valiolevy: :D
http://www.radiohelsinki.fi/kilpailut/v ... ed-to-sin/
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja mania » Ti Touko 19, 2009 14:25

Voi hitsit kun on pitkä ketju, en tiedä jaksanko lukea vaikka kaikki kiinnostaisikin :D.

Olin tänään menossa tuota ostamaan, mutta Tampereen Swampissa ei näkynyt, ei myöskään Stokkalla. Olishan voinut kysyä, mutta oli joku ujous-kohtaus :roll: . Uus yritys huomenna.

Jonkun verran tutustuin siihen jo Spotifyn kautta, ei ehkä mitään parasta Toria, mutta kyllähän tämäkin on kiva hankkia vaikka ihan vain DVD:n takia.
Lisäksi ei mun odotukset ihan alhaiset ole, koska vaikka mielestäni SW Ja BK oli lähinnä tylsiä, niin ADP:lla oli jo parempaa matskua, joten ei tämäkään välttämättä mikään pohjanoteeraus ole.

By the way, Tori näyttää ihan liian kauniilta noissa kaikissa kuvissa!!
mania
New B
New B

ViestiKirjoittaja Kat » Ti Touko 19, 2009 16:36

Suomen julkaisupäivä on vasta huomenna, eli siksi ei vielä kaupoissa näkynyt...;)

mania kirjoitti: koska vaikka mielestäni SW Ja BK oli lähinnä tylsiä, niin ADP:lla oli jo parempaa matskua, joten ei tämäkään välttämättä mikään pohjanoteeraus ole.

:huokaus: Scarlet :sysilma:
Viimeksi muokannut Kat päivämäärä Ti Touko 19, 2009 16:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Kat
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Touko 19, 2009 16:39

:welcome: mania :) Kiva saada tänne lisää Toriin ihastuneita.. Kyllähän meitä täällä jo on jonkun verran mutta suurin osa tuntuu olevan vaan sivusta katsojia.. meitä on täällä vaan muutama jotka aktiivisesti kirjoittelevat :) Hyvä niinkin..niin ja sinäkin voisit ihan kunnolla esittäytyä tuolla meidän käyttäjäesittely - osastossa :D Ihan vaan muutamalla sanalla vaikka.. esim että oletko kuunnellut Toria miten kauan ja oletko nähnyt livenä ym..

Lilith: Vai on ollut ongelmia brittiläisillä levykaupoilla saada levyä.. sekin vielä :( Saapa nähdä milloin sen sitten oikein saa.. tuskin tällä viikolla ainakaan. Täytyy tyytyä imutettuun versioon..heh. Ne visuallette:t olisin kyllä halunnut jo nähdä kaikki..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Touko 19, 2009 16:54

Mun play.com:n tilaus tilanne kertoo että : packing!! Jee... ehkä ne postittaa sen sitten tänään. Sen jälkeen kun ne pakettia pakkaa niin ei mene kauan kun ne sen postittaa.. vähän kyllä epäilen että ehdin sitä saamaan perjantaihin mennessä :(
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja mania » Ti Touko 19, 2009 17:09

Ihanaa kun toivotetaan noin lämpimästi tervetulleeksi :)! Meinasin esittelyn jo tehdä, mutta kauhistuin kun muilla käyttämilläni foorumeilla on vain yksi ketju esittelyjä varten, ja nyt pitäisi itse perustaa oma :D. No, enköhän mä sen piakkoin tee.
(Foorumi vaikuttaa tosi kivalta, pieni koko ei haittaa yhtään, ja keskustelun taso vaikuttaa ihan järkevältä :))

Olishan mun pitänyt hoksata, että Suomen ilmestymispäivä voi olla myöhemmin. No, huomenna ehtii!
mania
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Touko 19, 2009 17:30

Tervetuloa vain minunkin puolestani! wave:

Voi helvetti. :mad: :hedari: :censored:
Levykauppa X lähetti sähköpostia, ettei jakelija ole saanut special-versiota levystä ajoissa, joten julkaisu siirtyy viikolla. :mad:
Tosin olenhan jo kuullut kaikki kappaleet ja visualetit, mutta silti... Onko niitä jakelijoita Suomessa enemmän kuin yksi? Ei kai, joten levyä ei sitten varmaan löydy mistään muustakaan kaupasta.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Touko 19, 2009 18:09

Oho.. kannattaa varmaan ehkä sitten soitella ympäriinsä.. Stupido, MusicHunter..etc.. Mistäköhän muuten Suomen levykaupat tilaavat sen deluxe version? Jos ne tilaa sen usasta niin silloinhan siinä ei ole Oscar's Theme:ä?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Touko 19, 2009 18:37

Mutta eikös jakelu ole levy-yhtiön tehtävä? Tai ainakin levy-yhtiön tehtävä on hoitaa levyt jakelijalle. Sen tähdenhän Tori meni isommalle levy-yhtiölle, että levyt olisi helpompi saada levykauppoihin ympäri maailman kuin pienemmän firman kautta. Eli tässä tapauksessa Universal Music Finlandin olisi pitänyt lähettää levyt eteenpäin jakelijalle. Jos sitä ei ole jakelijalla, levyä ei löydy mistään Suomen kaupasta, paitsi jos se on tilattu suoraan ulkomailta, mikä tekisi levystä kalliimman import-version. Jos brittiläiset levykaupatkaan eivät levyä ole heti saaneet, on kyse isommasta ongelmasta kuin pelkästään Suomen päässä. Näin ainakin olen ymmärtänyt.

En tiedä viitsinkö lähteä sitä mistään metsästämään, olen jo tilauksen maksanut eikä tuolla nyt niin kiirettä ole. Olen yllättävän vähän kuunnellut levyä muutenkin, ainoastaan kaksi kertaa kokonaan. Tarkoitus oli huomenna ruveta kuuntelemaan vähän enemmän. :kohautus:

Oscar's Theme olisi kiva kuulla, mutta ehkä sen voi ladata edes jostain nettikaupasta.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Perla » Ti Touko 19, 2009 18:43

Hei vaan! Tarkistin minäkin tuon playn tilanteen ja siellä luki myös packing... toivottavasti se meinaa, että jotain myös tapahtuu! Minulla on ollut niin outo kevät, että en ole paljoa ehtinyt seurata AATSin kehittymistä, joten vielä ei ole erityisempiä mielipiteitä. Näköjään levyä ei arvosteluissa pidetä niin hyvänä kuin Possea. Ymmärsinkö oikein, että kaikki kappaleet olisi kuunneltavissa myspacessa? Yritin eilen, ja sieltä tuli vaan pätkiä. :oops:
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Touko 19, 2009 18:48

Torin nettisivuilla sanotaan, että kaikki kappaleet olisivat kuunneltavissa, mutta nähtävästi se koskee vain USA:a.

Koko levy mukaanlukien Oscar's Theme on ladattavissa sekä MTV3 storessa ja Netanttilassa. :)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » Ti Touko 19, 2009 19:44

Pakkaavat munkin levyäni Playlla nyt näköjään. En muutenkaan olis tällä viikolla ehtinyt/jaksanut siihen kunnolla paneutua (ja tuskin hirveän syvällisesti vielä ensi viikollakaan), joten jaksan kyllä odotella. Spotifysta sitä on puolella korvalla tullut jo kuunneltua, ja ensivaikutelma on jotakin tyyliin "ihan ok, mutta vähän tylsä". Tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä on lähinnä se, että toivottavasti Curtain Call tulee keikalla soolona..! Ja että Lady in Blue = :sydis:
June
Honey B
Honey B

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki ja sanoitukset