AATS kiertue

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: AATS kiertue

ViestiKirjoittaja June » La Touko 30, 2009 12:14

Voi itku, nyt minuakin alkoi houkuttaa tuo Oslon keikka, kun huomasin että siellä ei ole istumapaikkoja. Yksi istualtaan fiilistelty (Lontoo) ja yksi "mukanahytkymiskeikka" vaikuttaisi hyvältä yhdistelmältä. Voi kääk, tarvitsisin nyt jonkun tänne puhumaan mulle järkeä :lol: Nimim. kursori osta-napin kohdalla ja sormi valmiina klikkaamaan.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja BloodSport » Su Touko 31, 2009 23:42

No minä menin ja tilasin liput Oslon keikalle. Panikoin ensin noiden eri konserttien ja sen epätietoisuuden kanssa että tuleeko niitä nyt vielä myyntiin lisää ja lähemmäs Suomea, mutta sitten tein päätöksen. Oslo vaikutti hyvältä vaihtoehdolta, koska kaikkiin muihin oli liput jo tullut myyntiin, joten parhaat paikat luultavasti jo menneet. Oslossa kun on general admission, eli ei penkkejä/paikkoja niin sitä paikkaongelmaa ei ole :) Kinkeän sitten vaikka ihan eturiviin, jos huvittaa!

Onko siis muita foorumin jäseniä menossa Norjan keikalle? Toivottavasti paikka on showlle ihanteellinen ja Tori vetää tapansa mukaan menevän seisomakatsomo tyyppisen konsertin! Enkä ole Oslossa ennen käynyt, joten sitäkin mielenkiinnolla odotan :) Toisin kuin Norjan hintatasoa.. :roll:
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Kesä 01, 2009 16:22

Mua ei kiinnosta tuollaiset konsertit missä pitää seisoa.. :nouvei: En varsinkaan maksais siitä 90 euroa!! Ja päälle lennot ym.. Mä haluan ihan rauhassa istua ja keskittyä konserttiin enkä siihen että jalkoja ja selkää särkee..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja June » Ma Kesä 01, 2009 18:08

Sorruinhan se minäkin lauantaina ostamaan lipun Osloon :D Juuri tuo general admission -tyyppisyys houkutteli, pääsee paremmin rokkikeikkatunnelmiin kuin istumapaikoilla. Itsekään en ole Oslossa koskaan lentokenttää pidemmällä käynyt, tulee nyt sitten paikattua sekin aukko sivistyksessä.

Lontooseen olen edelleen myös menossa, vaikka oma istumapaikka ei mikään loistavin olekaan. Olisin todennäköisesti joka tapauksessa kesällä tai syksyllä mennyt käymään Lontoossa, joten Torin keikka nyt vain päätti puolestani reissun ajankohdan :)
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Kesä 01, 2009 18:34

Milloinkohan meikä sitten sen konserttilipun oikein saa ja minne päin.. hemmetti jos Tori ei olekaan menossa Puolaan. Mua ei se Moskova kyllä juurikaan houkuttele sen takia että sinne on niin hankala mennä..viisumeiden ym takia. En tiedä. Jos Tori nyt jättääkin Puolan väliin niin ehkä vois myöhemmin vielä saada lippuja jonnekin Saksaan esim? Vaikka sitten niille todella surkeille paikoille..parempi sekin kai olis ku ei mitään.. tosin yksin en kyllä lähde..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja mania » Ma Kesä 01, 2009 22:50

^ Niinpä!
Mulle kaikki nuo paikat ja päivämäärät ei oikein sovi, sen sijaan Puolan keikka/keikat olisi olleet todella hyviä - ärsyttävää jos niitä ei tulekaan. Ja ärsyttävää, että tuntuu, että joka päivä pitää tarkistaa, onko uutta infoa. Vaikuttaa siltä, että jää näkemättä, ellei sinne Varsovaan mennä :?
mania
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Kesä 02, 2009 11:49

Toisen Lontoon keikan (11.9.) liput tulivat tänään yllättäen myyntiin. Rivi G!!! :omg: :dance:

Nyt voisin harkita jopa lippujen ostamista torstain keikallekin vaikka takarivistä. Lähden varmaan Lontooseen jo edellisenä päivänä, joten olisihan se kiva nähdä Tori samalla reissulla kaksi kertaa, ja harmittaisi olla kaupungissa samaan aikaan kun Torilla on keikka.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » Ti Kesä 02, 2009 13:12

:shock: On tämä kyllä sellaista touhua tää lippujen myyntiintulo että voi hyvää päivää. Pitäisi näköjään lähes 24/7 olla päivystämässä tietojen tihkumista... :roll: No, rivi N tuli nyt - ei mikään huippupaikka, mutta onpahan ainakin vähän parempi kuin ekalla Lontoon-keikalla.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Kesä 02, 2009 16:31

Tosi veemäistä.. varsinkin kun meikä ei noin vaan voi niitä lippuja alkaa ostelee kun pitää kaverilta pyytää apua siinä asiassa.. sen takia kun ei ole sitä luottokorttia :(

Hei muuten mania... jos Tori tulee Varsovaan ja olet sinne menossa niin pystytkö kenties ostamaan lippuja enemmänkin? Kenties 2kpl.. mulle ja kaverille (Dragon). Mulla on kyllä nyt jo rahaa säästössä joten saisit rahat vaikka etukäteen tilillesi.. Itse en pysty koneen ääressä vahtimaan lippujen myyntiin tuloa ja vaikka voisin niin en usko että Visa Elektronilla voi ostaa? Mikä lippupalvelu viime kerralla muuten myi noita Varsovan lippuja? Paljon maksoivat?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Ti Kesä 02, 2009 21:25

Voi kun tulisi jo tuo syyskuu! :dance:
Ostin liput perjantain keikalle, block 9, rivi E. Ei mikään huono vaikka ylhäällä onkin...ja Birminghamiin minulla on onneksi hyvät paikat!
Täytyy varmaan eBaysta katsella lippua torstaiselle Lontoon keikalle, olisihan se sääli jättää väliin kun kerran sinne asti lähtee..

Maksoitteko muuten liput Visalla? Mulla oli hirveä sählinki päällä kun Verified by Visa ei toiminut. Soitin sitten ticketmasterin aspaan ja onneksi kiltti setä myi sieltä mulle liput :)
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Kesä 02, 2009 22:03

Joo, siitä syystä en saanut torstaille lippua kun Verified by Visa takkusi. En tiedä johtuiko se siitä, että perjantaina oli niin paljon lipun ostajia vai Firefoxista. Tänään kokeilin IE:llä ja sain liput ilman häslinkiä.

Torstain keikallekin saattaa saada liput Ticketmasterista, vielä tänään tarjottiin takimmaisille riveille paikkoja alhaalta ja parvellekin vielä mahtuu. Lisäksi lippuja saattaa tulla myyntiin lisää vielä lähempänä keikkaa, näin olen ainakin lukenut.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » Ti Kesä 02, 2009 23:13

Mulla Verified by Visa kyllä toimi ongelmitta molemmilla kerroilla (Nordean kortti ja Firefox), mutta torstain lippuja ostaessa tuli virheilmoitus jo ennen kuin olin siihen vaiheeseen edes päässyt.

Täytyy tosiaan vielä pitää silmällä Ticketmasteria siltä varalta että sinne jossain vaiheessa ilmaantuu lisälippuja, jos vaikka saisi itsensä säädettyä torstaiksi vähän edemmäs. En nyt muutaman rivin takia rupea uutta lippua ostamaan, mutta jos jonnekin kymmenen "paremmalle" puolelle pääsisi, niin sitten voisi jo ottaakin sen riskin ettei tuosta jo ostetusta lipusta onnistu hankkiutumaan eroon. Mutta voi olla turha toivo, ne mahdolliset lisäliput kerkeää kuitenkin mennä ennen kuin meikä ehtii edes kissaa sanoa :P
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Ke Kesä 03, 2009 11:52

Eli kaikki ollaan tulossa ainakin perjantain keikalle? Ja mahdollisesti torstainkin? Jee, ehdottomasti pitää tavata paikan päällä!
Tanya & Semi; miksette tekin lähtisi Lontooseen?
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 03, 2009 18:23

Hoochie Woman kirjoitti:Eli kaikki ollaan tulossa ainakin perjantain keikalle? Ja mahdollisesti torstainkin? Jee, ehdottomasti pitää tavata paikan päällä!
Tanya & Semi; miksette tekin lähtisi Lontooseen?

No.. ku ei meillä ole kummallakaan sitä luottokorttia niin se on aika hankalaa lippuja lähteä ostamaan.. hehe... Ja kukaan mun kavereista ei viitsi tai voi edes alkaa jonottaa netissä lippuja.. eli ne hyvät paikat menee aina ensin ennen kun olisi mahdollista nähdä kaveria.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja mania » Ke Kesä 03, 2009 21:05

SisterClitorides kirjoitti:
Hei muuten mania... jos Tori tulee Varsovaan ja olet sinne menossa niin pystytkö kenties ostamaan lippuja enemmänkin? Kenties 2kpl.. mulle ja kaverille (Dragon). Mulla on kyllä nyt jo rahaa säästössä joten saisit rahat vaikka etukäteen tilillesi.. Itse en pysty koneen ääressä vahtimaan lippujen myyntiin tuloa ja vaikka voisin niin en usko että Visa Elektronilla voi ostaa? Mikä lippupalvelu viime kerralla muuten myi noita Varsovan lippuja? Paljon maksoivat?

Voin kyllä ostaa, jos saan rahat tilille ensin :), mutta siinä on se, etten tiedä pystynkö itsekään kyttäämään koska ne tulevat myyntiin :parku: ärgh. Koska voi hyvin olla, että olen noimn kuukauden internetin tavoittamattomissa. Voisin kuvitella, että Electronilla voi ostaa, tosin viimeksi taisin kyllä käyttää tutun luottokorttia... ei voi muistaa!
mania
New B
New B

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit