Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Kinkeän sitten vaikka ihan eturiviin, jos huvittaa!
Toisin kuin Norjan hintatasoa.. 

En varsinkaan maksais siitä 90 euroa!! Ja päälle lennot ym.. Mä haluan ihan rauhassa istua ja keskittyä konserttiin enkä siihen että jalkoja ja selkää särkee..

Hoochie Woman kirjoitti:Eli kaikki ollaan tulossa ainakin perjantain keikalle? Ja mahdollisesti torstainkin? Jee, ehdottomasti pitää tavata paikan päällä!
Tanya & Semi; miksette tekin lähtisi Lontooseen?

SisterClitorides kirjoitti:
Hei muuten mania... jos Tori tulee Varsovaan ja olet sinne menossa niin pystytkö kenties ostamaan lippuja enemmänkin? Kenties 2kpl.. mulle ja kaverille (Dragon). Mulla on kyllä nyt jo rahaa säästössä joten saisit rahat vaikka etukäteen tilillesi.. Itse en pysty koneen ääressä vahtimaan lippujen myyntiin tuloa ja vaikka voisin niin en usko että Visa Elektronilla voi ostaa? Mikä lippupalvelu viime kerralla muuten myi noita Varsovan lippuja? Paljon maksoivat?
, mutta siinä on se, etten tiedä pystynkö itsekään kyttäämään koska ne tulevat myyntiin
ärgh. Koska voi hyvin olla, että olen noimn kuukauden internetin tavoittamattomissa. Voisin kuvitella, että Electronilla voi ostaa, tosin viimeksi taisin kyllä käyttää tutun luottokorttia... ei voi muistaa!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa