Torin paheet?

Yleinen Tori-aiheinen keskustelu tänne

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Torin paheet?

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » To Elo 09, 2007 14:18

Ajattelin nyt kysyä Torin paheista, ketkä ovat kuulleet jotain?
Itse kuulin juuri tuosta nenä-jutusta, ja myös... botoxista oli jotain juoruja..?
Aluksi ehkä järkytyin, mutta eipä näytä minua nyt kumminkaan haittaavan.
Ja kaikki varmaankin tietävät että Tori on polttanut, mutta itseäni ihmetytti polttaako vielä? ja uusia juttuja myös voitte laittaa mukaan.

Ja Ice ja Tanya tulkaa vain poistamaan tämä keskustelu, jos tämä loukkaa tai häiritsee ketään :D
En kyllä välttämättä ihmettelisi..
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Elo 09, 2007 14:27

Eipä tuo minua ainakaan haittaa mitenkään.. Onhan meillä kaikilla niitä paheita ja mun mielestä ne kuuluu normaaliin elämään :nuija: Vai mitä olette muut mieltä?

Joo.. olen kans miettinyt sitä että polttaako Tori vielä?? Ja se botox juttu.. eipä tuo minua haittaa ainakaan. Varmaan ottaisin itsekin tuossa iässä jos olisin vähänkin "kuuluisa" ja tunnettu henkilö roll:

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » To Elo 09, 2007 14:32

Joo. Paheet kuuluvat normaaliin elämään, ja niistä sitä kokemustakin jotenkin kertyy.
Jos Tori ei paheita omistaisi, tulisi ehkä sellainen olo, että Tori on jotenkin ylimaallinen, ja kadehtisi niin ettei missään muussa enää hyvää näkisikään.

Itse sanoisin että ehkä Tori vielä polttaa.. Taino, ehkä ei.
Vaan niissä ADP kuvissa se.. Isabel näyttää polttavan?

Ja kyllä itsekin tuon ikäisenä ottaisin botoxia, ehkä silloinkin vaikka olisin aivan normaali, mutta OMISTAISIN RAHAA :D

Kiinnostaisi myös muuten tietää, millaiset Torin hiukset ovat sen peruukin alla? *tuskin kenelläkään kuvia olis..?*
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » To Elo 09, 2007 14:34

Ja tuo nenä-juttu. En siitäkään niin välitä.
Torin nenä alkaa nyt ehkä hiukan muistuttaa omaani, joka taitaa olla minun kannaltani hyvä juttu. Silti omani isompi ja oudon mallinen :D
Terveisiä Torin nenälle!
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja June » To Elo 09, 2007 15:19

Jos nyt noihin paheisiin mennään, niin onhan se Tori aikoinaan tehnyt tuttavuutta vähän muidenkin aineiden kanssa...

@Lauren: Joissakin meet&greeteissä Tori oli ilman peruukkia, tosin taisi silloin pitää hiuksiaan kiinni. Fanien ottamia kuvia löytyy mm. Torin virallisten sivujen fanikuva-osiosta. Postaan omia Berliini-kuviani tänne jossain vaiheessa kunhan ehdin, niissä ei myöskään ole peruukkia.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Elo 09, 2007 16:27

Tän viestiaiheen vois kyllä oikeastaan siirtää tuonne yleisiin Tori aiheisiin vai mitä sanot Lilith? hehe.. harjoittelen tulevaa moderaattorin hommaa..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Elo 09, 2007 16:48

Joo, siirretään tänne :)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Syys 29, 2007 0:36

Tämä aihe on jäänyt vastaamatta laittoman kauan. Siis en edes muistanut tätä, mutta nyt selailin kaikkea ja löysin tämän jälleen.

Ensinnäkin, mikä nenä-juttu?!! Onko Tori käynyt muotoilemassa nenäänsä? No, mikäs siinä, kun rahaa on! Kävisin itsekin, jos olisin rikas.

Sana "pahe" sinänsä on jo niin latautunut. Mikä oikeastaan on pahaa? Tupakanpoltto, huumeidenkäyttö yms. ei oikeastaan ole kovin pahaa mielestäni, koska siinä ei sinällään vahingoiteta muita. Mutta ymmärrän kyllä, mitä tarkoitetaan tässä sillä sanalla. :P

Eli itse tällä hetkellä hyväksyn kyllä kaiken, mitä olen kuullut Torin tekevän. Jossain vaiheessa olin vähän huolissani tuon huumeasian kanssa, kun ajattelin, että onko Tori useinkin aineissa, ja kuinka huolehtii tyttärestään? Mutta toisaalta, ilmeisesti hän kuitenkin käyttää vain sellaisia aineita, jotka vaikuttavat vähän alkoholin tavoin. Eli hupikäyttöä.

Ja sen nenäasian kanssa --- mua ei yhtään haittaa, jos joku muotoilee naamaansa. Se on sen oma asia.

Tupakointi on sellainen juttu, mikä mua vähän vaivaa. En tiedä, tupakoiko Tori vai ei, mutta ei sillä oikeastaan ole edes merkitystä mulle enää tässä elämänvaiheessa. Ymmärrän, että jokainen tekee itse omat päätöksensä, eikä kukaan ole sen takia paha.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Syys 29, 2007 11:08

En tiedä mitä tuo nenä-juttu tarkoittaa, mutta ainakin uudemmissa kuvissa Torin nenä näyttää aika isolta. Luulisin kuitenkin, että se johtuu peruukeista, joiden otsatukka on väärin muotoiltu, ja saa Torin nenän näyttämään isolta. Sinänsä en välitä, jos Tori kävisi kauneusleikkauksessa, mutta muistaakseni Tori jossain TBK-haastattelussa puhui vanhenemisesta ja ulkonäköön keskittymisestä jotenkin siihen malliin, että kauneusleikkaus olisi ristiriidassa sen kanssa. Torin kasvot ovat ajan kuluessa muuttuneet, se saattaa johtua vanhenemisesta, lapsen saamiseen liittyvistä hormonaalisista muutoksista tai botoxista. Mitä väliä.

Käsittääkseni Tori ei polta, mutta Mark polttaa, tosin ei Tashin läheisyydessä. Näin ainakin luin joltain foorumilta. En kyllä usko, että Tori haluaisikaan pilata äänensä polttamalla.

Australian M&G:istä on kuvia Torista ilman peruukkia, yritän etsiä jonkun.

Edit: Löytyi!

Kuva

Mielestäni Tori on tässä paremman näköinen kuin joissain peruukkikuvissa.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Poppa » La Syys 29, 2007 13:31

Olen myös pistänyt merkille tuon nenäjutun, ja tosiaan se saattaa johtua peruukeista. Henk.koht en kannata kauneusleikkauksia, mutta en kuitenkaan tuomitse niitä, jotka niissä käyvät. Ymmärrän kyllä julkisessa ammatissa vallitsevat ulkonäköpaineet, ja voisi olla että siinä tilanteessa itsekin näkisi asian eri tavalla.

Torin polttamisesta en tosiaan tiedä mitään, eikä sillä ole minulle minkäänlaista merkitystä. Tupakoinnin kun joudun lukemaan omiin paheisiini. Toisaalta ainahan se on parempi, jos ei polta :)
Poppa
New B
New B

ViestiKirjoittaja nanae » La Syys 29, 2007 14:08

No kyllähän sen nyt kuulis torin äänestä jos se polttais... polttaminen karsii etenki ylä-ääniä tosi huomattavasti.
nanae
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Syys 29, 2007 14:55

Onko Tori sitten joskus polttanut? mietin vaan että miksi Spark:ssa lauletaan "she's addicted to cigarette patches" jos Tori itse ei ole koskaan polttanut? Tosta tulee tunne että Tori on raskauden takia lopettanut polttamisen.. tai ainakin yrittänyt jos on käyttänyt nikotiinilaastareita??

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Syys 29, 2007 15:28

En kyllä usko, että tuo "nicotine patches" mitenkään liittyy Toriin henkilökohtaisesti. Eiköhän se ole vain vertauskuva sille, että ihminen on riippuvainen aineesta, jonka pitäisi auttaa riippuvuuteen (näin Tori muistaakseni on sanonut jossain haastattelussa).

@forumzista pikaisella haulla löytyi useitakin ketjuja tästä aiheesta, mutta "nicotine patches" kohtaan liittyen (http://atforumz.com/showthread.php?t=243387&page=2):
being addicted to something that helps you with addiction. and that explanation itself is an insight to tori, and another part of the song: tori is addicted to songwriting and self expression, and the nicotine patches line is just something in her daily life (husband mark and his smoking) that she found brilliantly ironic.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja BlueMermaid » La Syys 29, 2007 15:43

Minäkään en usko tuohon nikotiinilaastareiden omakohtaiseen käyttöön, mitä Toriin tulee. Tori on niin paljon kuvattu, haastateltu ja seurattu henkilö, että jos hän polttaisi tai olisi polttanut tupakkaa, olisi se tullut ilmi vaikka m&g:ssa. Ja toiseksi Tori olisi varmaan jossain suoraan maininnutkin asiasta, koska on kertonut yhtä lailla kokeiluistaan hallusinogeenien parissa kuin rakkaudestaan punaviiniin. Ihan jännä kysymys onkin se, mikä on pahe?
BlueMermaid
New B
New B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Ma Loka 01, 2007 6:19

Ja nenästä taas. Kyllä tuo nenä suoremmalta vaikuttaa.. :D En kyllä osaa tuopsta noin sanoa, mutta kyllä nuo etuhiukset taitaa vähän vaikuttaa. Hyvä tietää, niin etten sitten koskaan leikkaa samalla tavalla.. tätä nenää ei uskalla ees kuvitella isompana :mrgreen:

Joo ja tuota.. Torin polttamisesta en kyllä kunnolla tiedä, nyt kun muistelin niin ei tullut heti mieleen mistä siiitä luin. Mutta se oli se joku englanninkielinen foorumi, sellanen kylmänsininen. Jos joku tietää paikan. No mutta siellä taidettiin puhua, kävin siellä kerran ja huomasin sitten aiheen ja laitoin kommenttia mutta sen jälkeen ei oo tultu käytyä. En löydä noissa foorumeissa mihinkään o.O

No jo, mikähän luokitellaan paheeksi.. Ei nyt niinkuin tossa edellä sanottiin niin tarvi paheiden olla ns. pahaa. Huono tapa vain. Mutta ihmisiä pitäisi yrittää ymmärtää välittämättä mistään tyhmistä tavoista, sillä kaikki on varmaan on tehnyt elämäsä aikana tyhmiä valintoja ja asioita. Mun paheisiin kuuluu ainakin aikalailla maksimaalinen tyhmyys. Joskus tulee tehtyä mitä vain jos vaan tulee puheeks jossain. Mutta kerran täällä vaan eletään, jos tällä menolla pitkään ees elää.
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

Seuraava

Paluu Yleinen Tori-keskustelu