Tämä aihe on jäänyt vastaamatta laittoman kauan. Siis en edes muistanut tätä, mutta nyt selailin kaikkea ja löysin tämän jälleen.
Ensinnäkin, mikä nenä-juttu?!! Onko Tori käynyt muotoilemassa nenäänsä? No, mikäs siinä, kun rahaa on! Kävisin itsekin, jos olisin rikas.
Sana "pahe" sinänsä on jo niin latautunut. Mikä oikeastaan on pahaa? Tupakanpoltto, huumeidenkäyttö yms. ei oikeastaan ole kovin pahaa mielestäni, koska siinä ei sinällään vahingoiteta muita. Mutta ymmärrän kyllä, mitä tarkoitetaan tässä sillä sanalla.
Eli itse tällä hetkellä hyväksyn kyllä kaiken, mitä olen kuullut Torin tekevän. Jossain vaiheessa olin vähän huolissani tuon huumeasian kanssa, kun ajattelin, että onko Tori useinkin aineissa, ja kuinka huolehtii tyttärestään? Mutta toisaalta, ilmeisesti hän kuitenkin käyttää vain sellaisia aineita, jotka vaikuttavat vähän alkoholin tavoin. Eli hupikäyttöä.
Ja sen nenäasian kanssa --- mua ei yhtään haittaa, jos joku muotoilee naamaansa. Se on sen oma asia.
Tupakointi on sellainen juttu, mikä mua vähän vaivaa. En tiedä, tupakoiko Tori vai ei, mutta ei sillä oikeastaan ole edes merkitystä mulle enää tässä elämänvaiheessa. Ymmärrän, että jokainen tekee itse omat päätöksensä, eikä kukaan ole sen takia paha.