Niiltä artisteilta, joista pidän jonkun verran mutta koko levy ei kiinnosta lataan kappaleita sitten nettikaupoista.
Valvojat: SisterClitorides, Dragon

), että en edes lataa mitään netistä. Joskus 90-luvulla latailin Torin live-esityksiä vaw.-tiedostoina - se oli aikaa ennen mp3:sten yleistymistä. Minulla on sellainen periaate, että JOS 80- ja 90-luvuilla olisin nauhoittanut ko. musiikkia c-kasetille enkä edes harkinnut levyn ostamista, voin nyt polttaa kyseisen levyn cd:lle omaan käyttöön. Jos taas pidän levystä todella, ostan sen mielelläni. Siksi levyjä onkin ihan liikaa.

Poppa kirjoitti:^ Postikuluineen sille tulee hintaa noin 40€. Tässä just mietiskelen, että tällä hetkellä sen saisi cdonista lähes samaan hintaan, joten en nyt osaa päättää mitä teen

Lilith kirjoitti:Poppa kirjoitti:^ Postikuluineen sille tulee hintaa noin 40€. Tässä just mietiskelen, että tällä hetkellä sen saisi cdonista lähes samaan hintaan, joten en nyt osaa päättää mitä teen
Eikös tuo cdonin versio ole vain digibook eikä se hienompi versio? En tosin tiedä kumman olisit saamassa.

blue_dress kirjoitti:Itse olen hankkinut kaksi Torin levyä Huuto.netistä, molemmat levyt uuden veroisia. Vähän aikaa mietin Strange Little Girlsistä, että mua on huijattu, kun levyssä oli ihan eri kansi kuin netistä hakemisissani kuvissa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa